Picture

ct

Indlæg: 201

PB

Købes: Hobbytrade MZ 1461 til DC

Hej Jeg vil gerne købe en model af Hobbytrades MZ 1461 til DC. Helst brugt. Er der nogle der er interesserede i at sælge eller kan henvise med et link? Hilsen Christian
Like 0 kan lide
Top

Picture

ct

Indlæg: 201

PB

Stadig ingen der byder sig til?

Like 0 kan lide
Top

Picture

cbt

Indlæg: 1.151

PB

Hej Christian

 

Du kunne prøve at spørge Hobbykæden - de solgte ud af Hobbytrade MZ IV til 995,- kr. indtil for ikke-så-længe siden.

Det var dér, hvor jeg købte min MZ IV 1461 (DC) til denne pris - og det var så billigbørge, at det ikke kunne betale sig at købe brugt.

Det kunne være, at de havde et enkelt eksemplar stående tilbage et sted i "gemmerne".

__________________

Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne, digital, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), alle epoker - dog primært IV og V.

Like 0 kan lide
Top

Picture

ct

Indlæg: 201

PB

Hurtig respons fra Ken Rosa men desværre ingen MZ IV på lager. Jeg har forsøgt mig at søge ved forhandlere - både i DK og i Tyskland - alle uden held. Jeg vil blive glad for et tip eller høre om der er en eller flere der ikke benytter deres modeller og ønsker at sælge?

Like 0 kan lide
Top

Picture

Denis Schuster Petersen

Ambulancebehandler

Indlæg: 147

PB

Mener kystbanen har en i brugten
Like 0 kan lide
Top

Picture

ct

Indlæg: 201

PB

1461?

Like 0 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 987

PB

Hej,

På Sporet ser ud til at have en: http://shop.paa-sporet.com/ - DCC inkl. dekoder...

(Og ja så skal vi sikkert have den sædvanlige historie fra en og anden om at det er for dyrt - måske nogen synes det, men til gengæld kan man altid regne med at Bjørn har det meste, inkl. ting der ikke er på webshoppen...)

Mvh,

Peter

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 0 kan lide
Top

Picture

cbt

Indlæg: 1.151

PB

peterw skrev:

(Og ja så skal vi sikkert have den sædvanlige historie fra en og anden om at det er for dyrt...)

Og det er vel også grunden til, at han stadig har den på lager...  Wink

__________________

Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne, digital, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), alle epoker - dog primært IV og V.

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.720

PB

ct skrev:

1461?

 

Den hos Kystbanen er vist en MZ1459 med lyd

Like 0 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 987

PB

cbt skrev:

Og det er vel også grunden til, at han stadig har den på lager...  Wink

På en måde ja - men det svarer jo til Netto vs. Irma indenfor dagligvarer:

Slagtilbuddene kan man købe i Netto men skal man være sikker på at få den sjældne vare også lang tid efter at nyhedens interesse er væk må man gå i Irma? I hvert fald kan man være sikker på at hvis man mangler en konkret, sjælden, vigtig vogn/lok/bil/... er På Sporet et godt bud på stedet hvor den stadig findes...

- Og så ved jeg at Bjørn holder sig i nærheden af de vejledende udsalgspriser for at beholde lidt avance, i et forsøg på at leve af sin forretning. - Hvor i hvert fald visse andre aktører på markedet anlægger en anden strategi hvor modeltogs-forretningen er sekundær indkomst med avance på få kr. pr. solgt enhed med deraf følgende dumpingpriser...

Peter

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Lukas A

Studerende

Indlæg: 329

PB  Blog

Ja paa-sporet kan godt være lidt dyrt, men du får skisme ogsså service, tænk engang mit IC3-tog faldt på gulvet, og en plade knækkede, han sad og lavede end ny del selv, og da han ringede og sagde at toget kunne afhentes, havde jeg glemt at spørge om han ville komme koblinger på, jeg siger det så og han påmontere det gratis.

Se det kalder jeg service.

God jul og godt togår

__________________

Mvh Lukas

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.