Picture

Thomas Jespersen

Indlæg: 409

PB

Roco 2021

Så er der nyheder fra Roco

https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?010,9580916

Den ligger, som PDF i toppen.

 

Thomas

Like 0 kan lide
Top

Picture

Thomas Jespersen

Indlæg: 409

PB

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.730

PB  Hjemmeside

Desværre lidt dansk nyt. Kun Diesel-ICE?

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Thomas Jespersen

Indlæg: 409

PB

Der er nu også en EB, men i betragtning af hvor svær og umulig 605 er at finde, så er jeg nu glad for endelig at få en.

Thomas

Like 0 kan lide
Top

Picture

fkm

IT-Systemadministrator

Indlæg: 580

PB

EB + ICE-TD i Q4-2021 - og sidstnævnte den udgave ned både DSB & DB Logo

Lidt pudsigt er, at de tyske modeller af dobbeltdækkervognene nu udgives i samarbejde med HMB Modellbau - en søgning på dette firma giver en adresse i Fredericia - og på Facebooksiden er der masser af ting fra Hobbytrade.

Hvorhan kan de udgive de vogbne, når McK har købt formene?

__________________

H0, 2 skinne DCC, dansk i nyere epoker

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.730

PB  Hjemmeside

Åh ja, selvfølgelig også Litra EB. Det sammenlignes med Piko. Med hensyn til den anvendte dekoder foretrækker jeg under alle omstændigheder Roco. Men hvilket mærke vil være mere detaljeret?

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

DA5024

Indlæg: 78

PB

Det er nok en ny BR 38 der er mest interessant - den kan jo komme i diverse T 297-299-versioner......

Like 1 kan lide
Top

Picture

Danscale

Produktion af modeljernbanetilbehør i fineste kvalitet og præcision.

Detmold Germany

Indlæg: 108

PB  Hjemmeside

Det er en fin nyhed med en ny ICE. Selvom den var finere i DSB design. Men egentligt havde jeg håbet, der kommer et nyt ARRIVA lint samt T52 fra Nordjyske Jernbaner.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.730

PB  Hjemmeside

Roco / Fleischmann START: https://www.roco.cc/uploads/news/Kataloge/2021/20210112_ROCO_FLM_start_Programm.pdf

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.730

PB  Hjemmeside

Roco skala TT: https://www.roco.cc/uploads/news/Kataloge/2021/20210112_TT_Katalog_2021.pdf

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Thomas Jespersen

Indlæg: 409

PB

fkm skrev:

EB + ICE-TD i Q4-2021 - og sidstnævnte den udgave ned både DSB & DB Logo

Lidt pudsigt er, at de tyske modeller af dobbeltdækkervognene nu udgives i samarbejde med HMB Modellbau - en søgning på dette firma giver en adresse i Fredericia - og på Facebooksiden er der masser af ting fra Hobbytrade.

Hvorhan kan de udgive de vogbne, når McK har købt formene?

'Fordi MCK aldrig har ejet formene...

Iøvrigt en opfordring til at stoppe med rygtedannelse. 

Danmark er et lille land og vi har et meget begrænset antal producenter, der ikke tjener mange penge. 

En fjer bliver til fem høns osv.

Thomas

Like 1 kan lide
Top

Picture

Bent_P

Jyllands hovedstad

Indlæg: 1.594

PB

Rygter? McK skriver det das selv: https://mck-h0.dk/nyheder/  2. december 2018

"McKinley ApS, som er den juridiske enhed bag McK, købte 14. september 2018 alle aktiverne fra F 2010 ApS under konkurs.
Det drejer sig primært om et meget stort antal støbeværktøjer og -forme, som oprindeligt var produceret af Hobby Trade ApS, men som efter forskellige overdragelser og konkurser, var blevet købt af F 2010 ApS tilbage i maj 2013.
F 2010 ApS blev begæret konkurs 23. marts 2018, og efterfølgende købte McKinley ApS aktiverne ud af konkursboet.
Med denne handel, ejer McKinley ApS i dag værktøjer og forme til stort set samtlige modeller fremstillet og solgt under handelsnavnene ”Hobby Trade” og ”F 2010”.

En meget stor del af disse værktøjer er enten modelmæssigt uaktuelle eller teknisk forældede, og bliver derfor skrottet.
Et mindre antal af værktøjerne vil blive brugt til OEM-produktion for et antal udenlandske producenter
Nogle ganske få værktøjer, er konstrueret stort set som vores egne værktøjer, og da modellerne samtidigt passer godt ind i produktprogrammet, bliver disse værktøjer opdateret, og herefter brugt til produktion i eget navn.
Det gælder i første omgang F-maskinen og dobbeltdækkervognene (B, Bk og ABs).
Vi har derfor i løbet af november ændret værktøjerne til F-maskinen på en række punkter, og inden Kinesisk Nytår har vi prøvestøbninger på de opdaterede F-maskiner.
I løbet af foråret 2019, er det herefter planen af producere fire numre i forskellige udgaver, med 150 eksemplarer af hvert nummer.
Værktøjerne til dobbeltdækkervognene kræver en mere omfattende opdatering, bl.a. skal der laves et helt nyt bogieværktøj, nye gavle med gummimanchetter, nye fronter, fjedrende puffere, ætsede trin, riste og viskere, ændret belysning m.m.
Hen over sommeren, er det herefter planen at producere et antal opdaterede vogne i flere forskellige udgaver, bl.a. den udgave der kører i dag, hvor vognene har EVN-numre, og styrevognene har fået numre på fronterne."

__________________

Hilsen Bent P.

Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner

Like 3 kan lide
Top

Picture

Thomas Jespersen

Indlæg: 409

PB

Bent_P skrev:

Rygter? McK skriver det das selv: https://mck-h0.dk/nyheder/  2. december 2018

"McKinley ApS, som er den juridiske enhed bag McK, købte 14. september 2018 alle aktiverne fra F 2010 ApS under konkurs.
Det drejer sig primært om et meget stort antal støbeværktøjer og -forme, som oprindeligt var produceret af Hobby Trade ApS, men som efter forskellige overdragelser og konkurser, var blevet købt af F 2010 ApS tilbage i maj 2013.
F 2010 ApS blev begæret konkurs 23. marts 2018, og efterfølgende købte McKinley ApS aktiverne ud af konkursboet.
Med denne handel, ejer McKinley ApS i dag værktøjer og forme til stort set samtlige modeller fremstillet og solgt under handelsnavnene ”Hobby Trade” og ”F 2010”.

En meget stor del af disse værktøjer er enten modelmæssigt uaktuelle eller teknisk forældede, og bliver derfor skrottet.
Et mindre antal af værktøjerne vil blive brugt til OEM-produktion for et antal udenlandske producenter
Nogle ganske få værktøjer, er konstrueret stort set som vores egne værktøjer, og da modellerne samtidigt passer godt ind i produktprogrammet, bliver disse værktøjer opdateret, og herefter brugt til produktion i eget navn.
Det gælder i første omgang F-maskinen og dobbeltdækkervognene (B, Bk og ABs).
Vi har derfor i løbet af november ændret værktøjerne til F-maskinen på en række punkter, og inden Kinesisk Nytår har vi prøvestøbninger på de opdaterede F-maskiner.
I løbet af foråret 2019, er det herefter planen af producere fire numre i forskellige udgaver, med 150 eksemplarer af hvert nummer.
Værktøjerne til dobbeltdækkervognene kræver en mere omfattende opdatering, bl.a. skal der laves et helt nyt bogieværktøj, nye gavle med gummimanchetter, nye fronter, fjedrende puffere, ætsede trin, riste og viskere, ændret belysning m.m.
Hen over sommeren, er det herefter planen at producere et antal opdaterede vogne i flere forskellige udgaver, bl.a. den udgave der kører i dag, hvor vognene har EVN-numre, og styrevognene har fået numre på fronterne."

Som sagt. Jeg har ikke mere at tilføje.

 

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.725

PB

Gert skrev:

Åh ja, selvfølgelig også Litra EB. Det sammenlignes med Piko. Med hensyn til den anvendte dekoder foretrækker jeg under alle omstændigheder Roco. Men hvilket mærke vil være mere detaljeret?

mvh,
Gert

Hej Gert,

PIKO har løbende forbedret deres model og den er blevet mere og mere detaljeret og mere korrekt igennem de sidste par år. De Vectron modeller som PIKO har udsendt i 2020 er virkelig flotte og detaljerede . . . og så kører de bare rigtig godt.
Men Roco har i mine øjne stadig førertrøjen på. Deres modeller er bare imponerende og især boogier er mere detaljeret end PIKO´s. 

Jeg har efterhånden mange Vectron lokomotiver i min samling og jeg vurderer dem der er på markedet således (baseret på både udførsel og detaljering)

1: Roco
2: LS Models
3 PIKO

Selvom jeg er AC mand, så har jeg pure fravalgt Märklins Vectron model. Den kan slet ikke sammenlignes med de andre mærker (Efter min ydmyge mening)

 

Like 1 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.725

PB

Jeg ved godt at Roco sjældent viser litrering på lokomotiverne, når de fremvises i nyhedskataloger . . .  men jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide hvilken litrering EB´eren får  Puzzled

Like 0 kan lide
Top

Picture

mikkelwf

Indlæg: 77

PB

Pikos nye modeller har, såvidt jeg kan se i reservedelsblad osv., stadig ikke fjernlys.

Der er plads på lysprintet til at man selv kan lodde SMD'er på, men så er det ærlig talt nemmere at købe Roco's, der har det monteret fra starten.

Især når de koster det samme.. Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

TireBurner

Herlev

Indlæg: 134

PB

Ah - det samme koster de i hvert fald ikke Smile

Piko:
DC: 185 Euro
AC: 225 Euro

Roco:
DC: 215 Euro
DC lyd: 300 Euro
AC lyd: 300 Euro

__________________

Mvh
Dennis

Igang med at opbygge DCC-anlæg. Primært dansk epoke V-VI

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.730

PB  Hjemmeside

LasseSteen skrev:

Hej Gert,

PIKO har løbende forbedret deres model og den er blevet mere og mere detaljeret og mere korrekt igennem de sidste par år. De Vectron modeller som PIKO har udsendt i 2020 er virkelig flotte og detaljerede . . . og så kører de bare rigtig godt.
Men Roco har i mine øjne stadig førertrøjen på. Deres modeller er bare imponerende og især boogier er mere detaljeret end PIKO´s. 

Jeg har efterhånden mange Vectron lokomotiver i min samling og jeg vurderer dem der er på markedet således (baseret på både udførsel og detaljering)

1: Roco
2: LS Models
3 PIKO

Selvom jeg er AC mand, så har jeg pure fravalgt Märklins Vectron model. Den kan slet ikke sammenlignes med de andre mærker (Efter min ydmyge mening)

 


Hej Lasse,

Tak for din kommentar. Faktisk passer dette lokomotiv ikke til min samling (forkert epoke og elektrisk i stedet for diesel), men jeg synes, at Vectrons er så imponerende i virkeligheden, at jeg alligevel gerne vil have en model af dem. Jeg tror, ​​jeg vælger Roco dengang.

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

mikkelwf

Indlæg: 77

PB

Nej det koster ikke PRÆCIS det samme..

Det billigste jeg har set Piko med lys er hos Nettog til 2095,- (loksound 5)
Og jeg går ud fra at Roco koster omkring 2200,- (med zimo lyd) i udsalg hos de førende forhandlere herhjemme.

Så nej, på decimaler koster de ikke PRÆCIS det samme, men det er meget sammenlignelige priser..

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

fkm

IT-Systemadministrator

Indlæg: 580

PB

mikkelwf skrev:

Nej det koster ikke PRÆCIS det samme..

Det billigste jeg har set Piko med lys er hos Nettog til 2095,- (loksound 5)
Og jeg går ud fra at Roco koster omkring 2200,- (med zimo lyd) i udsalg hos de førende forhandlere herhjemme.

Så nej, på decimaler koster de ikke PRÆCIS det samme, men det er meget sammenlignelige priser..

 

Lige en lille fodnote, at det så må være et Nettog projekt med lyden, da Piko selv kun annoncerer den uden lyd, med der kan installeres deres egen lyddekoder Elektrolok Vectron EB 3200 DSB VI Buy modeltrains | PIKO Webshop (piko-shop.de)

Under alle omstændigheder så ville jeg til enhver tid foretrække LokSound - har dog ikke hørt Pikos lyddekoder, med har ESU i resten af samlingen + Lokprogrammer.

Mvh
Flemming

 

__________________

H0, 2 skinne DCC, dansk i nyere epoker

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.725

PB

Ja, Loksound lyden i PIKO maskinen hos Nettog må være et eget projekt.
Prisen er absolut ikke tosset og Loksound lyder bare bedre end Zimo fra Roco.

Meeeeen Zimo lyden i Roco´s Vectron modeller er på ingen måde skidt. Jeg synes selv der er tale om ganske udemærket og helt realistisk lyd. Men det er ikke samme høje lydkvalitet som Loksound. (Man får hvad man betaler for)

Alt dette taget i Betragtning, så "hopper" jeg på Roco modellen, uden at blinke det mindste med øjnene. Meeen hvis PIKO modellen har en anden litrering end Roco modellen, så snupper jeg nok også en PIKO . . dog uden lyd.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.730

PB  Hjemmeside

Roco Z21 Digital: https://www.turberg.de/pdf/z21_katalog_2021.pdf

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Bent_P

Jyllands hovedstad

Indlæg: 1.594

PB

Lasse, du kan vel bare købe en Roco og montere en LokSound i den?

__________________

Hilsen Bent P.

Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.725

PB

Bent_P skrev:

Lasse, du kan vel bare købe en Roco og montere en LokSound i den?

Hej Bent,

Ja, det kan man vel sagtens gøre. Men det bliver et lidt dyrt projekt, da jeg kun kan købe Roco Vectron inkl. lyd, når jeg kører AC. Skal man så tillægge en lille tusind-basse for Loksound oveni, så bliver det samlet set lige i overkanten. Og jeg må ærligt tilstå, at så meget betyder lok-lyd ikke for mig  Smile

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

mikkelwf

Indlæg: 77

PB

SMT skriver også at deres udgave med lyd er med Esu-dekoder..

Hobbykæden har ikke lagt den på deres side endnu, men mener jeg har set de har annonceret den med danske loksounds.

Så om de nævnte forhandlere, inklusiv Nettog, har fået lavet deres egen esu-lyd, eller om de har brugt det vectron-lydprojekt der allerede ligger hos esu ved jeg ikke..

Selv er jeg så pedantisk at alle mine vectron er roco med deres standard zimo-lyd, og det lyder og fungerer super godt.. Og så kan man uden problemer føre med flere modeller sammen. Så det ender min EB nok også med at være.. Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.725

PB

Jeg synes faktisk det er meget besynderligt, at der igen i år ikke kommer en Traxx 3 model fra Roco.

Den blev annonceret for en 5 år siden i deres nye katalog, men blev så kort tid efter trukket tilbage. Men meget underligt i mine øjne, at Roco ikke vælger at producere den. 

Jeg ville SÅ gerne have en Roco variant i samlingen. Jeg synes ikke Märklins og PIKOs Traxx 3 modeller lever op til mine forventninger og A.C.M.E.´s modeller er efterhånden meget svære at få fingre i. (Desuden er DB BR 187 modellen fra A.C.M.E. ikke korrekt, når den er udstyret med flex panelerne på siden)

Så øv, jeg havde ellers håbet  Sad

Men det kan være, at der ikke er så meget salg i Traxx 3 lokomotiverne fra Bombardier længere, nu når det ser ud til at Siemens har "vundet krigen" med deres Vectron lokomotiv. 
Det er ikke mange Traxx 3 lokomotiver man ser på skinnerne rundt omkring i Europa, selvom DB alligevel har 139 stk.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Cargoman

Indlæg: 490

PB  Hjemmeside

LasseSteen skrev:

Jeg synes faktisk det er meget besynderligt, at der igen i år ikke kommer en Traxx 3 model fra Roco.

. . .

Jeg ville SÅ gerne have en Roco variant i samlingen. Jeg synes ikke Märklins og PIKOs Traxx 3 modeller lever op til mine forventninger og A.C.M.E.´s modeller er efterhånden meget svære at få fingre i. (Desuden er DB BR 187 modellen fra A.C.M.E. ikke korrekt, når den er udstyret med flex panelerne på siden)

Så øv, jeg havde ellers håbet  Sad

Men det kan være, at der ikke er så meget salg i Traxx 3 lokomotiverne fra Bombardier længere, nu når det ser ud til at Siemens har "vundet krigen" med deres Vectron lokomotiv. 
Det er ikke mange Traxx 3 lokomotiver man ser på skinnerne rundt omkring i Europa, selvom DB alligevel har 139 stk.

 

Prøv lige at kigge i nyhedskataloget fra Brawa. Måske det kunne friste Wink

__________________

Moderne tog på danske skinner

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.725

PB

Cargoman skrev:

Prøv lige at kigge i nyhedskataloget fra Brawa. Måske det kunne friste Wink

Det var fint  Laughing out loud :D Laughing out loud

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.725

PB

Det ser ud til at Roco's Eb får litrering 3202. Så heldigvis ikke samme litrering som PIKOs Eb  Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.730

PB  Hjemmeside

Roco vil ikke annoncere nogen vinternyheder i år.


Pressemeddelelsen:

Sehr geehrte MedienvertreterInnen,
 
die COVID-19 Pandemie stellt uns erneut vor einige Herausforderungen. Sowohl die erschwerte Warenbeschaffung als auch die weltweiten Transportschwierigkeiten bereiten uns unvorhersehbare Lieferverzögerungen.
 
Da Ankündigungstermine deshalb nur schwer festgelegt werden können, werden wir dieses Jahr schweren Herzens auf die Veröffentlichung von Winterneuheiten verzichten und uns auf die Auslieferung von bereits angekündigten Projekten konzentrieren.
Unser Neuheitenkatalog für 2022 wird aber wie gewohnt Anfang des neuen Jahres erscheinen.
 
Ein Modell für die Freunde der modernen Bahn wird in den kommenden Tagen angekündigt und mit Sicherheit für viel Freude bei unseren Fans sorgen!
 
Wir bitten um Verständnis und bleiben Sie alle gesund!
 
 
Schöne Grüße aus Salzburg



Oversat med Google Translate:

Kære medierepræsentanter,

COVID-19-pandemien giver os igen nogle udfordringer. Både den vanskelige indkøb af varer og de verdensomspændende transportvanskeligheder forårsager os uforudsigelige leveringsforsinkelser.

Da meddelelsesdatoer derfor er svære at fastsætte, vil vi nødigt opgive offentliggørelsen af ​​vinternyheder i år og koncentrere os om at levere projekter, der allerede er annonceret.
Vores nye produktkatalog for 2022 vises som sædvanligt i begyndelsen af ​​det nye år.

En model for venner af moderne jernbaner vil blive annonceret i de kommende dage og vil helt sikkert gøre vores fans glade!

Vi beder om din forståelse, og alle skal forblive sunde!

 
Hilsen fra Salzburg





mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 1 kan lide
Top

Picture

mikkelwf

Indlæg: 77

PB

Så kom der 1216 og 1293 i nightjet-design Laughing out loud

https://www.roco.cc/en/news/items/712-0-0-0-0-0-0-003-0/index.html

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.725

PB

Gert skrev:

Roco vil ikke annoncere nogen vinternyheder i år.

Det er altid spændende med Roco´s ekstra nyheder, som f.eks vinternyheder. Men i år gør det mig ikke spor, at de "bare" holder sig til de eksisterende planlagte nyheder. Der er  r i g e l i g t  for mig af Roco 2021 modeller at bruge penge på i forvejen  Tongue  

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.730

PB  Hjemmeside

Roco har i øjeblikket store problemer med at arrangere transportkapacitet og skriver følgende på sin hjemmeside til sine forhandlere:


Sehr geehrter Vertriebspartner,

unsere Produktionen laufen auf vollen Touren, soweit das die Versorgungssituation zulässt. Sie können den täglichen Nachrichten die erschwerenden Umstände entnehmen, die uns daran hindern, Sie entsprechend unserer Planung mit ROCO-Artikeln zu versorgen.

In den vergangenen Tagen und Wochen haben wir uns bemüht, Klarheit über die Versorgung mit Produktions- und Transportmitteln zu bekommen, was zum Teil beinahe unmöglich ist. Verschobene Liefertermine für Komponenten, speziell für Elektronikbauteile, verschobene bzw. abgesagte Termine für Frachten, keine Transportkapazitäten zum gewünschten Zeitpunkt, all das sind Themen, die uns zurzeit an einer von uns allen gewünschten Warenversorgung hindern.

Trotzdem möchten wir Ihnen bestmögliche Planungssicherheit bieten. Daher finden Sie hier eine Liste mit den Neuheiten-Artikeln, die wir dieses Jahr in jedem Fall noch ausliefern wollen.

Neuheiten, die nicht in dieser Liste enthalten sind, verschieben sich aus heutiger Sicht leider ins Jahr 2022.

Freundliche Grüße,
Ihr ROCO-Team


Roco har også offentliggjort en liste over modeller, der vil blive leveret i år: https://www.roco.cc/uploads/service/downloads/20211117_Artikeldaten_Auslieferung_November_Dezember2021.pdf

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Godsbanen

Vanløse

Indlæg: 374

PB

Så ingen Litra EB i november som ellers annonceret.

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.725

PB

Det er selvfølgelig en skidt situation for Roco, men udfra et helt personligt økonomisk synspunkt, så er jeg faktisk glad for, at en del modeller nu er udskudt til 2022. 

Men nej, ingen EB fra Roco i 2021. Men alt godt kommer til den der venter  Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.730

PB  Hjemmeside

Litra EB er nu planlagt til andet kvartal af 2022. https://www.roco.cc/en/product/245351-0-0_1000_0-1-0-0-0-002002-0/products.html

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.725

PB

Gert skrev:

Litra EB er nu planlagt til andet kvartal af 2022. https://www.roco.cc/en/product/245351-0-0_1000_0-1-0-0-0-002002-0/products.html

mvh,
Gert

Hej Gert,

Tak for info,

Det passer mig personligt helt fint  Laughing out loud

 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.