dejlig nyhed Gert jeg er netop på jagt efter en blå EA
Det er en spændende nyhed som jeg har ventet på længe.
Er det stadig Togmodelle som står for det og hvornår er den forventet leveringstid?
Hej.
Det letteste ville nok være at ringe på 98 12 04 11 og spørge, eller vente til Hobbymessen i begyndelsen af marts hvor Tog & Tekno også har en stand.
Den blå udgave har i øvrigt stået på listen hos www.togogtekno.dk (se under "Modeltog")inkl. pris i et årstid eller to
Med modelbanehilsen Torben Z. http://www.danskmodel.dk - info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv. - besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger - tag en tur "Down memory Lane". Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.
Nu vi taler EA, er der så nogen der ved om de rød/sorte EA modeller fra Togmodelle alle er udsolgt ? Eller er de stadig til at få fat i ? evt hos forhandlere ?
Jeg mener Togdillen i Vanløse har en tilbage.
Hilsen
Erik
Nu vi taler EA, er der så nogen der ved om de rød/sorte EA modeller fra Togmodelle alle er udsolgt ? Eller er de stadig til at få fat i ? evt hos forhandlere ?
Der er tilsyneladende et par stykker i DC m/lyd her ;)
Med modelbanehilsen Torben Z. http://www.danskmodel.dk - info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv. - besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger - tag en tur "Down memory Lane". Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.
jeg spottede en rød /sort ACME DSB EA hos Vejlesen hobby i sidste uge den er til DC drift modellen findes også i en BULMARKET versionen
dejlig nyhed Gert jeg er netop på jagt efter en blå EA
Elsker jernbaner og tog i alle afskygninger
samler især på matriel fra 1970´erne og op til i dag og med fokus på dansk og udenlandsk matriele som ses på danske skinner!
LasseSteen
Gert
Udgiver af jernbanebøger
Veenendaal Netherlands
Pdf: http://www.modellbahnshop-sebnitz.eu/modellbahnshop/download/Catalogo%20ACME%202012-Press.pdf
mvh,
Gert
Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!
MV1102
Hejsa,
Er det stadig Togmodelle som står for det og hvornår er den forventet leveringstid?
Gert
Udgiver af jernbanebøger
Veenendaal Netherlands
Tog og Tekno skriver intet om det på hans hjemmeside.
Leveringstid ukendt.
mvh,
Gert
Torben Z.
Hejsa,
Hej.
Det letteste ville nok være at ringe på 98 12 04 11 og spørge, eller vente til Hobbymessen i begyndelsen af marts hvor Tog & Tekno også har en stand.
Den blå udgave har i øvrigt stået på listen hos www.togogtekno.dk (se under "Modeltog")inkl. pris i et årstid eller to
Med modelbanehilsen
Torben Z.
http://www.danskmodel.dk
- info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv.
- besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger - tag en tur "Down memory Lane".
Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.
nyboder
Civil i forsvaret
København N
Jeg mener Togdillen i Vanløse har en tilbage.
Hilsen
Erik
Med venlig hilsen
Erik
Kører: Märklin, dansk, epoke 3-4-5 og Faller Car system.
Gert
Udgiver af jernbanebøger
Veenendaal Netherlands
Ups! Du har fuldstændig ret! Undskyld.
mvh,
Gert
Torben Z.
Der er tilsyneladende et par stykker i DC m/lyd her ;)
Med modelbanehilsen
Torben Z.
http://www.danskmodel.dk
- info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv.
- besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger - tag en tur "Down memory Lane".
Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.
ulrikernst
jeg spottede en rød /sort ACME DSB EA hos Vejlesen hobby i sidste uge den er til DC drift modellen findes også i en BULMARKET versionen
Elsker jernbaner og tog i alle afskygninger
samler især på matriel fra 1970´erne og op til i dag og med fokus på dansk og udenlandsk matriele som ses på danske skinner!
Sebastian Leo Forring
Hårlev
Ny variant DSB EA 3000 fra ACME Treni:
mvh,
Gert (fra Holland)
Snakkede med Tog & tekno deres blå udgave kommer engang i august månede regner de stærkt med
Mvh. Sebastian Leo Forring
Marklin C-skinner. mobil station, DSB Epoke 4 - 6
Youtube opdate: http://www.youtube.com/watch?v=cj7_m3LHy4w&feature=colike
jimmyoldtimer
Mvh Jimmy
mine Hobby interesser
modelbane hobby