Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.710

PB  Hjemmeside

NMJ 2019

Fra MJF-forum: "NMJ har i år valgt å gi ut en gratis nyhetskatalog i forbindelse med Nürnbergmessen som åpnet i dag. I forordet står det som følger: "Nytt er at vi vil presentere alle nyheter først når de er ferdig utviklet og straks klare for levering". Dermed er det ikke så mye nyheter som er annonsert så langt. De vil bli nok bli behørig annonsert når det nærmer seg ferdigstillelse."

mvh,
Gert (fra Holland)

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Toftegaard

Norway

Indlæg: 120

PB

Nu har NMJ løbende lanceret nyheder i løbet af året, som det er beskrevet ovenfor, de ville gøre. En enkelt er særligt interessant med danske øjne, da den er fremstillet af Dekas på OEM-basis.

Baneservice/Jernbaneverket Diesellok MZ 1461 Frigg, DCC m/ Lyd

https://www.nmj.no/nmj-exclusive-89901-baneservice-jbv-jernbaneverket-mz4-1461-frigg-dcc.html

Mvh Toftegaard. 

Like 1 kan lide
Top

Picture

Nordbyen

Ingeniør

Indlæg: 136

PB

Skulle der være nogle, som fortsat savner den russiske sovevogn, som kørte i Østersø Ekspres, så kan den erhverves hos NMJ. De har to forskellige numre, som synes at være de samme, som Frisporet i sin tid udgav.

Modellen er den sene version af "Russeren", indsat efter 1980.

Jeg har selv en af Frisporets udgaver, så jeg har ikke købt hos NMJ.

På NMJ's hjemmeside fandt jeg "Russeren" under DSB, idet den jo kørte fra København. 

 

__________________

Christian Nordbyen

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.