Lokpilot V4 M4 = 64610 [Q2/13], 64613 [Q2/13], 64614 [Q2/13], 64616 [Q2/13], 64617 [Q3/13] Digitales Set = Q1/13 = 64630 mit 51960, 64631 mit 51961, 64632 mit 51962 Lokpilot FX V4 = Q2/13 (NEM 652 [54620], NEM 660 [54621), Railcom transmitter = Q3/13 [54680] für ältere Märklindekoder (die werden anerkennt und nennen die Lage an der Anlage an,
54617 LokPilot V4.0 DCC, PluX16 NEM558 Q3/13
64634 LokPilot digital set 21MTC 2 enthält LokPilot V4.0 M4 64614, 51968 und 51961, shielded choke Q1/13 64635 LokPilot digital set 21MTC 3 enthält LokPilot V4.0 M4 64614, 51968 und 51962, shielded choke Q1/13
Engineering Edition:
31023 Diesel loco, H0, BR 215-078, oriental red, EP V, Sound+Smoke, DC/AC Q2/13 31024 Diesel loco, H0, BR 215-058, old-red, EP IV, Sound+Smoke, DC/AC Q2/13 31028 Diesel loco, H0, BR 215-023, blue-beige, EP IV, Sound+Smoke, DC/AC Q2/13 31029 Diesel loco, H0, BR 215-049, traffic red, EP V, Sound+Smoke, DC/AC Q2/13
31053 Diesel loco, H0, C66 Cargo Net 66404, grey, EP VI, Sound+Smoke, AC/DC Q3/13 31070 Diesel loco, H0, C66 CFL 714, red-brown, Sound+Smoke, DC/AC 31071 Diesel loco, H0, C66 TGOJ 713, blue-green, EP VI, Sound+Smoke, DC/AC
31064 Diesel loco, H0, DB BR 260-249, old-red, EP IV, Sound+Smoke, DC/AC |
|
mvh, Gert (fra Holland) |
Svend
Ballerup
Indlæg: 1.338
Især denne nyhed er spændende for danske modelbanefolk:
31070 Diesel loco, H0, T66K CFL 714, red-brown, Sound+Smoke, DC/AC
http://sporskiftet.dk/forum/modeljernbaner/generelt/cfl-t66k714-i-model-fra-esu
Svend
Cargoman
Indlæg: 491
Især denne nyhed er spændende for danske modelbanefolk:
31070 Diesel loco, H0, C66 CFL 714, red-brown, Sound+Smoke, DC/AC
http://sporskiftet.dk/forum/modeljernbaner/generelt/cfl-t66k714-i-model-fra-esu
Denne kan da også være interessant
31071 Diesel loco, H0, C66 TGOJ 713, blue-green, EP VI, Sound+Smoke, DC/AC
Det er søstermaskine til nuværende CFL 714, ex TGOJ T66K 714
http://www.gregand.dk/billedegalleri/show-pic.php?show=1067
http://www.gregand.dk/billedegalleri/show-pic.php?show=1044
Moderne tog på danske skinner
Svend
Ballerup
Indlæg: 1.338
T66K:
Mon K´et betyder, at det er godkendt til kørsel til Danmark (dansk ATC), altså samme markering som svensk materiel har haft gennem tiderne? At lokomotivet (nr 714) har bevaret både K´et og nummeret hos CFLCargo, er jo ganske morsomt.
Forøvrigt kan jeg forstå, at det igen kører i Sverige.
DCC Modellen: Prisen er lidt pebret (listepris 399 Euro) men retfærdiggøres af, at det både er forsynet med lydmodul (med to højttalere) og udstødning (røg) .
Svend
Cargoman
Indlæg: 491
Mon K´et betyder, at det er godkendt til kørsel til Danmark (dansk ATC), altså samme markering som svensk materiel har haft gennem tiderne? At lokomotivet (nr 714) har bevaret både K´et og nummeret hos CFLCargo, er jo ganske morsomt.
Ja. X2K eller X2000 som den også bliver kaldt, og X31K som er det svenske navn på Øresundstoget. Eller Y2K.
Skilteskoven laver iøvrigt dekaler til CFL MX, så nu kan vi snart også lave den her:
http://www.youtube.com/watch?v=aG-3Fd4KshQ
Moderne tog på danske skinner
BT
Selvstændig
Søby Ærø
Indlæg: 391
Hvis man ser klip på youtube af de allerede leverede class 66 fra ESU kan man se at lyd og røg ikke er de eneste funktioner, men også førerumsbelysning og diverse lygteføringer.
Desuden er modellerne lavet som universalmodeller, som både kan køre to og tre-leder, blot ved at afmontere slæbeskoen...
Mvh
Johnni Christensen
Cargoman
Indlæg: 491
Ja, og den skriger i svingene!! http://www.youtube.com/watch?v=3vOgJye0EHc
Moderne tog på danske skinner
cbt
Indlæg: 1.158
Ja, og den skriger i svingene!! http://www.youtube.com/watch?v=3vOgJye0EHc
Og det "gnistrer" fra hjulene, når den bremser - fiks detalje!
Lyden er uovertruffen, bortset fra, at såfremt styringen er som på f.eks. MZ, så burde den måske gasse lidt mere op, inden den sætter igang (?), i stedet for at motoromdrejningerne følger hastigheden ?.
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen
Fremo-medlem, H0 2-skinne, digital, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), alle epoker - dog primært IV og V.
DennisTR
Lokomotivfører
Tølløse
Indlæg: 1.132
Lyden er uovertruffen, bortset fra, at såfremt styringen er som på f.eks. MZ, så burde den måske gasse lidt mere op, inden den sætter igang (?), i stedet for at motoromdrejningerne følger hastigheden ?.
Jeps, lige præcis den detalje har jeg efterlyst utallige gange til mine My og Mx, men som åbenbart er meget svært at eftergøre. Jeg har i hvert fald ikke set et kommercielt produkt med den helt korrekte lydstyring af Dieselelektriske modellokomotiver. Og det er ærgeligt, synes jeg.
Hilsen Dennis
Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr
DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.
Gert
Udgiver af jernbanebøger
Veenendaal Netherlands
Indlæg: 4.850
Pdf Lokomotiven Katalog 2013: http://www.esu.eu/fileadmin/download/brochures/2013/52932_ESU-Lokomotiven_Katalog_2013_ESU_KG_DE_eBook.pdf
Pdf Produkübersicht 2013: http://www.esu.eu/fileadmin/download/brochures/2013/52930_Produktuebersicht_2013_ESU-KG_DE_eBook.pdf
mvh,
Gert
Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!
Gert
Udgiver af jernbanebøger
Veenendaal Netherlands
Indlæg: 4.850
Gert
Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!