Så har posten været med nummer 129 ......
Og i lederen kan læses, at de har svært ved at få enderne til at nå sammen, så enten bliver det til et blad med to udgivelser om året eller også bliver december numret det sidste.
De beder kunderne melde ind pr. mail om de vil fortsætte med to blade med fx 64 sider til 350,- kr .....
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).
Lars Skjærlund
Rødovre
Webmaster
Indlæg: 4.215
Hvis alternativet hedder ingen blade, er jeg ikke i tvivl: Jeg vil gerne "nøjes" med de to.
MVH
Lars
DanskBjergbane
Minimalt
Kastrup
Indlæg: 503
Er der et sted man kan se et eksempel ?
Lokomotivet.dk ser ikke ud til at være tilgængelig.
Hilsen Jan
Märklin K-skinne, Epoke I/II Syd Bavarisk landskab. Tysk (Bayern, Württemberg, Baden) Epoke I, II & III rullende.
ESU Ecos 2, SwitchPilot II, Viessman, LDT. Philips Hue, TrainController Gold V9.0 med SmartHand+, og lidt hjemmekodet diverse
bygger01
Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog
Herning
Indlæg: 2.713
Flere måder ......
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).
MAB
Staten
Indlæg: 548
Nu er jeg ikke abonnent og har ikke læst sendte nummer, men kan jeg skrive til lokomotivet@lokomotivet.dk, som er oplyst på forlagets “døde” website og give min interesse til kende. Eller hvordan skal det forstås? To udgivelser om året lyder da fint
Hilsen Martin
bygger01
Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog
Herning
Indlæg: 2.713
Du kan skrive på:
lokomotivet@lokomotivet.dk
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).
Rep Neslein
Kreativ designer for modelproduktion
Ringsted
Indlæg: 1.005
Lokomotivets hjemmeside kan ikke bruges.
Så vidt jeg har forstået har man afmeldt den, uden det er sket ,og man har ikke adgangskoderne. Det er den forklaring jeg har fået.
om der er en dybere forklaring ved jeg ikke.
Man skal kontakte Torben direkte via mail eller telefon
VH Rep
Rep Neslein
Togtosse af sind og proffesion (PHD)
MAB
Staten
Indlæg: 548
Jo, men e-mail adressen lokomotivet@lokomotivet.dk er vel brugbar? Adgangskoder eller ej
Hilsen Martin
Rep Neslein
Kreativ designer for modelproduktion
Ringsted
Indlæg: 1.005
så vidt jeg ved;
Nej!
Dene adresse er jo bundet til domænet; Lokomotivet.DK, som de tilsyndeladende ikke har kontrol over længere.
Når Torben kontakter mig er det oftest med sin kærestes email; hans gamle fungerer ikke.
Jeg har skrevet til ham, om han vil svare direkte her, eller jeg skal viderebringe kontaktoplysninger. Nu må jeg afvente svar.
Jeg håber ikke, jeg kommer i fedtefadet for det her.
Vh rep
Rep Neslein
Togtosse af sind og proffesion (PHD)
fkm
IT-Systemadministrator
Indlæg: 620
Jo, men e-mail adressen lokomotivet@lokomotivet.dk er vel brugbar? Adgangskoder eller ej
Jeg har skrevet med Torben på adressen så sent som i sidste uge, så den virler.
Når han skriver fra kærestens mail er det fordi han ikke har adgang til Lokomotivets mail, når han er hos hende.
Hav lidt tålmodighed, han ser nødvendigvis ikke sin mail hver dag.
H0, 2 skinne DCC, dansk i nyere epoker
Michael BJ
Indlæg: 278
Det er lidt trist at Lokomotivet nu igen har problemer - det er efter min bedste mening Danmarks absolut bedste blad om jernbaner i model og virkelighed (og det eneste, der kun beskæftiger sig med danske emner).
Jeg har aldrig helt forstået at "banen" og nu "Spor og Baner" har solgt blade i væsentligt større oplag, men det må vel skyldes at de fleste jernbaneinteresserede også interesserer sig for både udenlandske jernbaner og sporvogne?
Jeg har abonneret på "Lokomotivet" i mange år, og før det købte jeg bladet i løssalg. Min samling er komplet helt fra første nummer og er en konstant kilde til inspiration og information om danske baner og alt hvad der hører til. Man får virkelig valuta for pengene i det blad!
Hvis alternativet til intet blad er et blad der kommer to gange om året, vil jeg helt klart vælge det sidste. Der er jo (ifølge seneste nummer af bladet) lagt op til et tykkere blad til en højere pris på denne måde, men jeg tror faktisk at det vil give endu bedre valuta for pengene på den måde - den eneste ulempe er så at man skal vente meget længere mellem udgivelserne. Den pris er dog for intet at regne i forhold til udsigten, slet ikke at kunne få bladet mere!
mvh
Michael
Dansk epoke 3
http://flyvehistorie.wordpress.com/
Manden på risten
Indlæg: 28
Lokomotivet@lokomotivet.dk er også den mail Torben selv angiver i sin leder.
Så, bare til tasterne - eller endnu bedre; bestil et abonnement, hvis du ikke har et.
mvh Jan
I transition
MAB
Staten
Indlæg: 548
Takker for info
Hilsen Martin