Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.740

PB  Hjemmeside

Amintiri Feroviare 2023

Like 0 kan lide
Top

Picture

Perseus

Greve

Indlæg: 77

PB

Hvis man nu lavede lidt ommaling, så er der sgu et par EA'er i kataloget. 

__________________

Hilsen

Lars

 

H0 på 2-skinne - Generelt dansk fra 1980 og frem - Redaktør for FdMJK

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.727

PB

Perseus skrev:

Hvis man nu lavede lidt ommaling, så er der sgu et par EA'er i kataloget. 

Ja, men der bør der ikke være behov for, da A:C.M.E. DSB Ea´erne skulle lande i butikkerne indenfor de næste par måneder. Denne gang skulle den være god nok ifølge A.C.M.E. :)

Desuden er de her modeller fra Amintiri Feroviare utrolig vanskellige at anskaffe. Jeg har 2 stk af EX DSB Ea´erne fra Armintiri Feroviare og de har saftsusme været svære at finde. Det er meget få steder de er til salg og jeg tror desværre oplaget er meget begrænset.

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

4464 Bittern

Indlæg: 22

PB

LasseSteen skrev:

Perseus skrev:

Hvis man nu lavede lidt ommaling, så er der sgu et par EA'er i kataloget. 

Ja, men der bør der ikke være behov for, da A:C.M.E. DSB Ea´erne skulle lande i butikkerne indenfor de næste par måneder. Denne gang skulle den være god nok ifølge A.C.M.E. :)

Desuden er de her modeller fra Amintiri Feroviare utrolig vanskellige at anskaffe. Jeg har 2 stk af EX DSB Ea´erne fra Armintiri Feroviare og de har saftsusme været svære at finde. Det er meget få steder de er til salg og jeg tror desværre oplaget er meget begrænset.

 

Det er vel også ACME der laver ex-EA for Armintiri Feroviare, så mon ikke også de kommer på ca samme tid som den danske?

 

Spørgsmålet er jo om efterspørgslen er stornok, i bulgarien/Rumænien til at kunne få solgt lokomotiverne. Det er jo lidt lige som at piko har meldt ud at de stopper med lave deres modeller til polen som 3-skinne udgave, simpelthen fordi der ikke er salg nok.

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.727

PB

4464 Bittern skrev:

Det er vel også ACME der laver ex-EA for Armintiri Feroviare, så mon ikke også de kommer på ca samme tid som den danske?

 Spørgsmålet er jo om efterspørgslen er stornok, i bulgarien/Rumænien til at kunne få solgt lokomotiverne. Det er jo lidt lige som at piko har meldt ud at de stopper med lave deres modeller til polen som 3-skinne udgave, simpelthen fordi der ikke er salg nok.

 

Ja, det er A.C.M.E. der producerer EX-Ea´erne for Armintiri Feroviare. 
Tja, godt spørgmål om der er stor nok efterspørgsel på dem i Bulgarien og Rumænien. Men de EX Ea´ere som hidtil har været udsendt af Armintiri Feroviare, de blev meget hurtigt udsolgt. Men det kan selvfølgelig være oplaget har været begrænset. 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.