Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.710

PB  Hjemmeside

ACME 2020

http://www.acmetreni.it/index.php/de/

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.717

PB

Kan I andre heller ikke "åbne" eller klikke på 2020 katalogen ude i venstre side ?

Like 0 kan lide
Top

Picture

Toftegaard

Norway

Indlæg: 120

PB

Det blev lagt ud sådan i fredags - blot som et billede af kataloget, som ikke fører videre til noget. Der er ikke noget katalog ude endnu. Mindes at sådan var det også sidste år.

Mvh Toftegaard

Like 0 kan lide
Top

Picture

esben2009

Greve

Indlæg: 290

PB  Blog

Der sker heller ikke noget her ved at trykke på billedet af 2020 kataloget, men hvis man går længere ned på siden kommer nyhederne. Og helt nede i bunden går man videre til de næste 7 nyhedssider

__________________

De bedste toghilsner

Esben + John Larsen

Vi kører Märklin digital CS3+, epoke 4-5-6 materiel og tider vi selv har oplevet, favorittoget er DB ICE2 + SBB krokodillen Ce 6/8

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.717

PB

Toftegaard skrev:

Det blev lagt ud sådan i fredags - blot som et billede af kataloget, som ikke fører videre til noget. Der er ikke noget katalog ude endnu. Mindes at sådan var det også sidste år.

Mvh Toftegaard

Ja, jeg tror faktisk du har ret i, at det også var sådan sidste år. Vi må bare væbne os mere lidt mere tålmodighed.

Gad vide om "Søren Hjort" EA´eren er med for 4 år i træk . . . eller er vi så helt oppe på 5. år i træk ?

Vi mangler også stadig den helrøde EA og så de meget længe ventede DSB Sgns.

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

ct

Indlæg: 201

PB

Flere italienske hjemmesider sælger 2020 kataloget for 4-5 €.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Toftegaard

Norway

Indlæg: 120

PB

esben2009 skrev:
Der sker heller ikke noget her ved at trykke på billedet af 2020 kataloget, men hvis man går længere ned på siden kommer nyhederne. Og helt nede i bunden går man videre til de næste 7 nyhedssider

Den øverste røde firkant er nyheder præsenteret i Nürnberg. Resten af den første side og alle de underliggende er materiel, som løbende er lagt ud som nyheder her efterhånden, som de blev tilgængelige i fri handel (i løbet af 2019).

Mvh Toftegaard

Like 0 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.590

PB

2019 ............

 

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.710

PB  Hjemmeside

https://eyro.ch/downloads/news20/acme_2020.pdf

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Perseus

Greve

Indlæg: 77

PB

Sørme om ikke EA 3010 og EA 3020 er med igen i år. Denne gang på side 50... Spændende, hvornår de så reelt kommer ud Smile

__________________

Hilsen

Lars

 

H0 på 2-skinne - Generelt dansk fra 1980 og frem - Redaktør for FdMJK

Like 0 kan lide
Top

Picture

Toftegaard

Norway

Indlæg: 120

PB

Perseus skrev:
Sørme om ikke EA 3010 og EA 3020 er med igen i år. Denne gang på side 50... Spændende, hvornår de så reelt kommer ud Smile

Det er der et spændende og godt skrevet indlæg om ovre på Signalposten: https://www.signalposten.dk/forum/index.php?id=12637

Mvh Toftegaard

Like 0 kan lide
Top

Picture

jhcn

IT & AV vejleder, C. la Cours Skole

Lystrup

Indlæg: 747

PB

Jeg håber stadig!!

Min forudbestilling på EA3010 er efterhånden 5 år gammel, men den løber jo ingen steder - og der har været RIGELIGT med andre produkter at bruge penge på Smile

Henrik

__________________

Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.

Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.717

PB

jhcn skrev:

Min forudbestilling på EA3010 er efterhånden 5 år gammel, men den løber jo ingen steder -

Det samme her  Smile

Er der nogen der ved, om der også stadig udsendes en Otto Busse Ea 3008 i begrænset oplag ?

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 987

PB

Mens vi venter på en ny leverance fra ACME:

Jeg faldt lige over et enkelt DCC-eksemplar af den blå Søren Frich maskine hos Bjørn "På Sporet" - hvis nogen kan bruge sådan en sag...

Mvh Peter

 

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.717

PB

peterw skrev:

Mens vi venter på en ny leverance fra ACME:

Jeg faldt lige over et enkelt DCC-eksemplar af den blå Søren Frich maskine hos Bjørn "På Sporet" - hvis nogen kan bruge sådan en sag...

Mvh Peter

 

Jeg kunne godt bruge den, havde det været en AC version  Sad

 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.