Picture

tholsen

Konsulent

Indlæg: 11

PB  Hjemmeside

ROCO Br185 Schenker Rail Scandinavia i AC

Hei! Om 10 dager skal jeg på ferie i Danmark (er fra Norge) og skal i den anledning innom en del modelljernbaneforhandlere. Er på utkikk etter en ROCO Br185 i Schenker-utgave i AC - vet noe av dere om en butikk som har disse på lager..? MvH Thomas Olsen
__________________

MvH
Thomas Olsen 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Henrik PS

Indlæg: 77

PB  Hjemmeside

Hej Thomas

Velkommen til Danmark. Du kan prøve www.spor23.dk i Taastrup.

__________________

Min søn er blevet for gammel til at lege med tog - det er jeg ikke! - Henrik

Like 0 kan lide
Top

Picture

cbt

Indlæg: 1.152

PB

tholsen skrev:
Hei! Om 10 dager skal jeg på ferie i Danmark (er fra Norge) og skal i den anledning innom en del modelljernbaneforhandlere. Er på utkikk etter en ROCO Br185 i Schenker-utgave i AC - vet noe av dere om en butikk som har disse på lager..? MvH Thomas Olsen

Hej Thomas

 

AC-udgaven er tilsyneladende udsolgt, for vores lokale modeltogsforhandler her i Frederikshavn har kun kunnet skaffe dem som DC-udgave.

Hvis du tager med færgen til Hirtshals eller rejser med Stena Line til Frederikshavn, så kunne du køre forbi Frederikshavn og besøge hans butik - den ligger kun få hundrede meter fra Frederikshavn Havn.

Så vidt jeg husker er der to Roco BR 185 DB Schenker Scandinavia i DC-udgave på tilbud til 948,- DKK - så kan du evt. sætte overdelen over på en AC-underdel, f.eks. fra et startsæt eller en almindelig DB-udgave. Det er der vist en del Märklin-kørere, der har gjort, efter at AC-udgave er udsolgt. Resultater bliver jo det samme, eftersom at undervognen jo er den samme.

Der er også en del spændende norske ting på tilbud i butikken lige nu - se evt. her.

I må have en god tur, og en rigtig god ferie i Danmark  Smile

__________________

Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne, digital, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), alle epoker - dog primært IV og V.

Like 1 kan lide
Top

Picture

tholsen

Konsulent

Indlæg: 11

PB  Hjemmeside

Hei, og takk for svar!

Skal sende en mail til spor23 Smile

Skal innom Tim på veien, det er allerede planlagt ;-) 

__________________

MvH
Thomas Olsen 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.