Picture

Efa

Holbæk

Indlæg: 53

PB  Blog

ME 1522 AC Hobby Trade - Klarmeldingslys m.v.

Jeg er stødt på flere videoer / noter om at nogen har modificeret bl.a deres Hobby Trade ME ër "klarmeldingslys og lys i motor rum".

Jeg kunne godt tænke denne optagering i min ME 1522 AC

Sp.
Er der nogen der har et "diagram" for denne optatering og i så fald, vil man dele den med andre  Smile

Venligst.

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Langelandsbanen

Indlæg: 128

PB  Hjemmeside

Jeg ved at www.perfecttrains.com har foretaget en del af disse ombygninger  Smile

__________________

Med Venligste Hilsner

Mikkel Fagerli

Like 0 kan lide
Top

Picture

Ole Vedel

Indlæg: 1.157

PB  Blog  Hjemmeside

Efa skrev:

Jeg er stødt på flere videoer / noter om at nogen har modificeret bl.a deres Hobby Trade ME ër "klarmeldingslys og lys i motor rum".

Jeg kunne godt tænke denne optagering i min ME 1522 AC

Sp.
Er der nogen der har et "diagram" for denne optatering og i så fald, vil man dele den med andre  Smile

Venligst.

 

Med en 21 pin ESU Loksound eller Lokpilot og dette ekstra print, får du op til 11 udgange som du kan programmere til alle typer lys.

51970 I/O Erweiterungsplatine für LokSound, LokPilot

Så er der kun led og formodstande der skal bruges.

Mvh. Ole Vedel

 

 

 

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Efa

Holbæk

Indlæg: 53

PB  Blog

Tak til Mikkel og Ole.

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Togsøn

Indlæg: 222

PB

Hejsa.

Togteknik tilbød mig ved en messe at lodde små kobbertråde på orange smd dioder til færdigmeldingsblink.

Han fræser de små smd dioder ind i overdelen, men han tilbød jeg kunne bore eller med varm nål prikke små huller til kobbertrådene til dekoderen, sætte dem udenpå og male sort omkring dem.

Plus fælles i midten af lysdioderne og stel ved hver lysdiode ende, modstande inde i lokomotivet.

Jeg har ikke prøvet dette, men en mulighed, de små smd dioder er svære at arbejde med !

Hilsen

Erling. 

 

 

 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.