Picture

Henrik227

Broby

Indlæg: 84

PB

Hjælp til rep. af min köf.

Hej herinde. 

Jeg har købt denne prægtige maskine som ikke vil køre. Efter adskillelse kan jeg se en sort ledning som tilsyneladende er røget af et eller andet sted. Er der nogen herinde som kan hjælpe mig med oplysninger om hvor den skal loddes på igen eller hvad jeg ellers skal gøre?

Bedste hilsner

HenrikBillede

__________________

 

Märklin K-skinne. Intellibox med infrarød fjernbetjening og Intellibox-Switch. Hovedsageligt dansk med en smule tysk materiel, som har kørt i Danmark. Epoke 4-5.

Hovedby: "Kronbjerg" med industri og havn, samt forstad "Tingfeldt".

  
Like 0 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.795

PB

Du burde berette lidt mere om fabrikat / type nummer osv.

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Picture

Henrik227

Broby

Indlæg: 84

PB

Märklin 36821 

H5228223

__________________

 

Märklin K-skinne. Intellibox med infrarød fjernbetjening og Intellibox-Switch. Hovedsageligt dansk med en smule tysk materiel, som har kørt i Danmark. Epoke 4-5.

Hovedby: "Kronbjerg" med industri og havn, samt forstad "Tingfeldt".

  
Like 0 kan lide
Top

Picture

kylle

altmuligt

Dianalund

Indlæg: 534

PB

BilledeHejsa

Det er et Marklin lok , vend det om og klips forsiktigt taget af , som det ses er der 2 sorte ledninger , den ene ovre i hjørnet fortsætter over i en grøn ledning  . der hvor de når printkanten går de lige rundt om printet og er loddet på den modsatte side , et pillearbejde der er jo ikke megen plads , 

god fornøjelse og held og lykke med rep af køffen  .   mvh Christian

__________________

http://3modul.dk/

Like 0 kan lide
Top

Picture

Henrik Winther

Aarhus

Indlæg: 42

PB

Hej Henrik.

Min Märklin Köf brændte dekoderen af, da der var sket en kortslutning mellem dekoderen og metaltaget. Jeg har sat et stykke sort isolerbånd op i taget, så det ikke sker igen.

Jeg er ved at lægge lyd i den og laver også dansk lygteføring. Det er utrolig vanskeligt pga. de små dimensioner, men det er en facinerende lille maskine, som jeg ikke kan undvære Smile

 

Mvh. Henrik

__________________

Dansk epoke 3+4, CS2, C-skinner

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.