Picture

flemming 0704

Pensionist

Indlæg: 10

PB  Blog

ECos 50000

Er der nogen der ved hvordan man får ECos 50000 til at fungerer sammen med Windows 10, jeg skal have overført data fra min ECos og over til Windigipet 2018. Jeg kan bare ikke få det til at virke

__________________

Hej.

Jeg er ved at bygge mit Märklin anlæg om til digital styrring. Jeg har købt Digikejs modul 4018. Hvordan skal gul og de to blå ledninger monteres på modulet for at det virker. Jeg kan ikke finde Märklin lednings tilslutninger på deres hjemmeside. Jeg har en ESU ECOS central station. jeg har prøvet med et nyt sporskiftedrev, med gul i midten og de to blå i hver sin side, det virkede kun en gang imellem.

Er der nogen der kan løse problemet for mig?

Med venlig hilsen

Flemming

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

DanskBjergbane

Minimalt

Kastrup

Indlæg: 503

PB  Blog

Tror du blander tingene lidt sammen.

Din ECOs er en centrastyring. Din plantegning/funktionstegning i ECOs kan så styres af WinDigipet. 

Du kan ikke overføre fra ECOs til WinDigipet eller et andet "styreprogram". Information indtastes igen og relaterer til hinanden.

Hvis dit sporskifte hedder 1 på banen og i ECOs, skal den oprettes og hedde 1 i Windigipet. Alt skal oprettes forfra og korrekt. Hvis du vil det anderledes skal du have en anden centralstation uden display der kan være transparent. Marklin CS1, 2 og 3 er samme resultat som din ECOs.

__________________

Hilsen Jan

Märklin K-skinne, Epoke I/II Syd Bavarisk landskab. Tysk (Bayern, Württemberg, Baden) Epoke I, II & III rullende.

ESU Ecos 2, SwitchPilot II, Viessman, LDT. Philips Hue, TrainController Gold V9.0 med SmartHand+, og lidt hjemmekodet diverse

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.