Picture

HNE3003

sælger

Indlæg: 448

PB  Hjemmeside

viessmann 5212

hej. jeg har rigtig mange af de her Viessmann 5212, og de køre sådanset meget godt. indtil, der kom lidt for meget tog på... nu er der ikke rigtig strøm nok til at trække dem? der står noget om, at de kan forsynes med egen strøm, men ikke hvordan? nogen der kan klare den? jeg ved de forbindes med 2 ledninger, som man laver en lus på og sætter ind i 2 andre porte, men er det her der skal mere power ind, eller hvordan? hader strøm, fatter briller af det lort 
__________________

WWW.ets.acnshop.eu

DCC på Tillig Elite, mest Danske toge, men alt der
har kørt i DK er velkommen, gerne MY´er og MZ´er
og ME`er....

Intellibox Games on Track

Like 0 kan lide
Top

Picture

bqg

Indlæg: 1.102

PB

Hvis du har manualen, kan du se på side 4, ellers kan du hente den her,

Viessmann manualen viser, du skal benytte et powermodul 5215. 5215 Ensretter AC signalet fra din ekstra trafo.

Der er noget omkring stel, du skal være opmærksom på, stel på begge sider af 5215 må ikke forbindes.

__________________

Hans Kurt Hansen

Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV

Like 1 kan lide
Top

Picture

HNE3003

sælger

Indlæg: 448

PB  Hjemmeside

tak for svar Hans Kurt Smile og nej, jeg havde ikke manualen, så det var fint. har dog fået mange svar, om at den bruger folk ikke, men kobler strøm direkte ind, så den løsning valgte jeg også, og det virker fint Smile godt nytår fra mig til jer 

__________________

WWW.ets.acnshop.eu

DCC på Tillig Elite, mest Danske toge, men alt der
har kørt i DK er velkommen, gerne MY´er og MZ´er
og ME`er....

Intellibox Games on Track

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.