Picture

D1408

Hillerød

Indlæg: 8

PB

Perfecttrains EB 3240

Hej.

 

Jeg har længe gået og kigget på Perfecttrains EB'er men er ikke sikker på at jeg kan bruge alle dens funktioner på min bane.

Jeg kører selv med en Uhlenbrock Intellibox Basic, og kan køre op til 9999 funktioner, godt nok er der kun 26 funktioner på lokomotivet, men der er nogle som har dobbelttryk, nogle der ved om det så stadig vil fungere med min Intellibox?

Der står også at man kan ændre CV-Værdier på toget, så man kan få forskellige udkald og andet. Hvordan kan man gøre det?

Og til sidst har jeg også set at nogle funktioner er stjernemarkeret, og jeg undrer mig så over om jeg får alle funktioner med når jeg forudbestiller toget eller om jeg skal købe den "Fulde lydpakke til EB"?

 

Håber der er nogen der kan hjælpe Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

mikkelwf

Indlæg: 77

PB

D1408 skrev:

Hej.

 

Jeg har længe gået og kigget på Perfecttrains EB'er men er ikke sikker på at jeg kan bruge alle dens funktioner på min bane.

Jeg kører selv med en Uhlenbrock Intellibox Basic, og kan køre op til 9999 funktioner, godt nok er der kun 26 funktioner på lokomotivet, men der er nogle som har dobbelttryk, nogle der ved om det så stadig vil fungere med min Intellibox?

Der står også at man kan ændre CV-Værdier på toget, så man kan få forskellige udkald og andet. Hvordan kan man gøre det?

Og til sidst har jeg også set at nogle funktioner er stjernemarkeret, og jeg undrer mig så over om jeg får alle funktioner med når jeg forudbestiller toget eller om jeg skal købe den "Fulde lydpakke til EB"?

 

Håber der er nogen der kan hjælpe Smile

Din Intellibox kan højst sandsynligt håndtere 9999 adresser - ikke funktioner.. Smile

26 funktioner lyder mere realistisk..

Ift. stjernemarkering, så var der noget med nogle modeller blev leveret som guldmodeller (der ligger et guld klistermærke på bunden af æsken), mens de fleste blev leveret som sølv-modeller.. Så kan man tilkøbe guld-lyde for et mindre (for mig ukendt) beløb.. Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

D1408

Hillerød

Indlæg: 8

PB

Det lyder så fint.

Hvad med det med dobbelttryk-funtkioner, vil jeg kunne bruge dem på min intellibox? Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

mikkelwf

Indlæg: 77

PB

D1408 skrev:

Det lyder så fint.

Hvad med det med dobbelttryk-funtkioner, vil jeg kunne bruge dem på min intellibox? Smile

Det vil jeg umiddelbart tro..Smile

Jeg kører selv med Z21 (Roco).. Jeg har bl.a. dobbelt- og trippeltryk-funktioner på McK MZIV (ESU loksound), hvor der er forskellige motorlyde på hhv. ét (tænd), to (tænd-sluk) og tre (tænd-sluk-tænd)..

Det er ikke noget der er bundet til en enkelte controller, men noget man bare kan med DCC.. Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

D1408

Hillerød

Indlæg: 8

PB

Mange tak for hjælpen Smile

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.