Picture

Jajoh

Indlæg: 49

PB

Marklin 7294 Skydebro - Tilbagemelding

Hejsa.

Jeg har en Marklin 7294 skydebro som jeg gerne vil lave tilbagemelding på, men kan ikke lige se hvordan jeg gør det.

Jeg håber der er en der kan hjælpe mig lidt på vej.  Smile

mvh

Jan

Like 0 kan lide
Top

Picture

DanskBjergbane

Minimalt

Kastrup

Indlæg: 503

PB  Blog

Hvad er det du vil have tilbagemelding på ?

Broens placering ? optaget spor  fra broen ? Hvis du beskrivere mere precist hvad du vil have tilbagemelding på bliver det nemmere at svare precist.

 

__________________

Hilsen Jan

Märklin K-skinne, Epoke I/II Syd Bavarisk landskab. Tysk (Bayern, Württemberg, Baden) Epoke I, II & III rullende.

ESU Ecos 2, SwitchPilot II, Viessman, LDT. Philips Hue, TrainController Gold V9.0 med SmartHand+, og lidt hjemmekodet diverse

Like 0 kan lide
Top

Picture

Jajoh

Indlæg: 49

PB

Jeg vil meget gerne have så jeg kan se broens placering og optaget på selve broen.

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

DanskBjergbane

Minimalt

Kastrup

Indlæg: 503

PB  Blog

Lim en magnet på bro og brug reed kontakter ved hver plcering og tilslut det til en S-88 bus og samme med spor.

Bruger du K-Skinner så brug ene skinne til 0 og den isoler den anden skinne og tilslut til S-88. Samme kan gøres med Marklin C skinne. Du kan isolere ved at bruge fleischmann plast lasker

__________________

Hilsen Jan

Märklin K-skinne, Epoke I/II Syd Bavarisk landskab. Tysk (Bayern, Württemberg, Baden) Epoke I, II & III rullende.

ESU Ecos 2, SwitchPilot II, Viessman, LDT. Philips Hue, TrainController Gold V9.0 med SmartHand+, og lidt hjemmekodet diverse

Like 0 kan lide
Top

Picture

Jajoh

Indlæg: 49

PB

Hej Jan.

Det med reed kontakten giver mening for placeringen af broen.

Men jeg ken ikke lige se hvordan jeg isolere den ene skinne på selve broen for at lave besatmelding.

jeg bruger C skinner på banen, og har besatmelding over det hele, men selve broen driller mig.

Like 0 kan lide
Top

Picture

DanskBjergbane

Minimalt

Kastrup

Indlæg: 503

PB  Blog

Bruger selv K, men mener du kan klippe forbindelsen mellel venstre og højre skinne. Isolerer den ene side fra banen/bro med Fleischman plast laske.

Den selvstændige skinneeside tilslutter du S-88 og du kan detektere parkerede tog på strökningen..

__________________

Hilsen Jan

Märklin K-skinne, Epoke I/II Syd Bavarisk landskab. Tysk (Bayern, Württemberg, Baden) Epoke I, II & III rullende.

ESU Ecos 2, SwitchPilot II, Viessman, LDT. Philips Hue, TrainController Gold V9.0 med SmartHand+, og lidt hjemmekodet diverse

Like 0 kan lide
Top

Picture

Marklin4me

Indlæg: 552

PB  Blog

Hejsa,  
Har du tjekket dette indlæg her på siden : https://www.sporskiftet.dk/wiki/marklin-cs2-digitalstyret-skydebro-marklin-7294-72491

__________________

Stor modelbane hilsen

Ulrik R. Thomsen


Märklin Digital

medlem af MIST-ZEALAND og MJK Nordbanen

 www.marklinfan.dk 

Like 0 kan lide
Top

Picture

nyboder

Civil i forsvaret

København N

Indlæg: 404

PB

Skal man stadig bruge dioder, hvis man bruger M84 istedet for K84?

__________________

Med venlig hilsen

Erik

Kører: Märklin, dansk, epoke 3-4-5 og Faller Car system.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.