Picture

hoffmann6200

Portør/Tømrer

løjtkirkeby

PB

Marklin 72090 Fordeler eller kan....

Skal jeg bruge en Marklin 72090 Fordeler eller kan det gå at selv fordele signalet ud på skinnerne/ afbrudte skinne stykker?

håber nogen kan give et hurtigt svar

Esben

Like 0 kan lide

Picture

bqg

PB

Der er ingen tvang, til at bruge 72090, du kan bruge hvad der passer dig, hvis det kun drejer sig om at samle nogle ledninger kan de loddes sammen, samles i samlemuffer eller loddeliste.
Ellers er du nok nød til, at beskrive hvad det er du vil. Så vil det være lettere at hjælpe!

Hans Kurt Hansen

Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV

Like 0 kan lide

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

PB

Og for at bruge disse "stikdåser" skal der bruges de små stik, og er det verdens bedste forbindelser ?

Desuden er det svært for at få forsyningsstrømmen med rimelig kvadrat i ledningerne.

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide

Picture

hoffmann6200

Portør/Tømrer

løjtkirkeby

PB

bqg skrev:

Der er ingen tvang, til at bruge 72090, du kan bruge hvad der passer dig, hvis det kun drejer sig om at samle nogle ledninger kan de loddes sammen, samles i samlemuffer eller loddeliste.
Ellers er du nok nød til, at beskrive hvad det er du vil. Så vil det være lettere at hjælpe!

Tak for dit svar. jeg ville vare være sikker, lige netop at samle nogle ledninger. jeg var bare ikke 100% sikker nu jeg er på vej i digital.

Like 0 kan lide

Picture

hoffmann6200

Portør/Tømrer

løjtkirkeby

PB

Hej Jørgen.

tak for dit svar, ja jeg har netop ledninger jeg helst ville bruge. 

Esben

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.