Hej herinde.
HJÆLP.
Overvejer kraftigt at anskaffe Märklin drejeskive 7286 og enheden 7686, MEN..... er den kompatibel med Intelliboxen, så jeg kan styre den digitalt?
Bedste hilsner
Henrik

Märklin K-skinne. Intellibox med infrarød fjernbetjening og Intellibox-Switch. Hovedsageligt dansk med en smule tysk materiel, som har kørt i Danmark. Epoke 4-5.
Hovedby: "Kronbjerg" med industri og havn, samt forstad "Tingfeldt".
HenningS
Roskilde
7686 er så vidt jeg ved 7286 med monteret decoder. Den løse decoder hedder 7687.
Når det er sagt så startede jeg med at styre min 7286 drejeskiv monteret med 7687 decoder fra en Intellibox. Og det fungerede fint.
Man skal dog være opmærksompå at der findes 2 forskellige udgave af 7687. Den gamle havde separat stømtilslutning, som skulle tilsluttes vekselstrøm, mens den nye får støm fra digital signalet. Min udgave er den gamle.
Med venlig hilsen
Henning
3-skinne med fokus på dansk Epoke III, men med kraftig tysk islæt, og enkelte fra andre epoker
CS3 (ikke plus) og CS2. En blanding af sporskiftedekoder og tilbagemelding fra flere producenter
Win-digpet 2021 premium. Intellibox 65000 til test og julebane
Henrik227
Broby
Hej Henning.
Det er jeg vældig glad for.
Tusind tak for svar.
Märklin K-skinne. Intellibox med infrarød fjernbetjening og Intellibox-Switch. Hovedsageligt dansk med en smule tysk materiel, som har kørt i Danmark. Epoke 4-5.
Hovedby: "Kronbjerg" med industri og havn, samt forstad "Tingfeldt".