Picture

Hans Henrik

Maskinmester.

PB

Hobbytrade S740 (AC)

Hej tog folk. Håber der er lidt hjælp at hente...? Kan desværre ikke komme i"kontakt" med min S maskine fra Hobbytrade, via min CS2. Den står blot og lyser og har forsøgt med forskellige adr. Desværre er der ikke vedlagt en skrivelse med fabriksindstilling (adr.) Er der nogle der kender adr. på S 740 AC item no. 250740. På forhånd tak, og god weekend. Mvh Hans Henrik.

Lollandsbanen i model!

Like 0 kan lide

Picture

hpe1

it-konsulent

Maribo

PB

Hej Hans Henrik

Den fabriksindstillede adr, plejer at værer ard 3.

Men kan du ikke kontrolerer det ved at stille lokomotivet på dit programeringsspor og så lade CS2 finde det. det kan jeg da med min CS1.

Hilsen

Hans Peter

Hilsen

HPE

Märklin, Tysk mest epoke 2og 3 samt lidt dansk epoke 3-4, Windigi-Pet 2015, CS1, ESU ECOS 50200

Like 0 kan lide

Picture

Hans Henrik

Maskinmester.

PB

Hej Hans Peter. Jeg fandt såmen også frem til at det måtte være adr.3 og herefter kom der også gang i S740. Har desværre ikke haft held til at ændre adr. med CS2. Men vil prøve med 6021, den kan stort set klare det hele. Smile Men tak for dit svar, og god weekend. Mvh Hans Henrik.

Lollandsbanen i model!

Like 0 kan lide

Picture

hpe1

it-konsulent

Maribo

PB

Hej Hans Henrik

Super at hører du er kommet igang og det med at ændre adressen med din 6021 lyder som den rigtige løsning, har den samme erfaring med min CS1, det er ikke alle dekoder man kan programmerer med Märklin's styrerboxe,

Også go weekend til dig

hilsen Hans Peter

Hilsen

HPE

Märklin, Tysk mest epoke 2og 3 samt lidt dansk epoke 3-4, Windigi-Pet 2015, CS1, ESU ECOS 50200

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.