er der nogen som kan hjælpe.
jeg har købt nogle Viessm. 5212 (magnetartikeldecodere) til sporskift men kunne godt bruge en dansk manuel til hvordan de tilsluttes og programeres
de ska bruges sammen med en roco multimouse og trix sporskift
kim
Rico1974
Teknisk Designer
Hej , Jeg er helt ny her og ved faktisk ikke så meget om det , men kan da lige oversætte vejledning til dansk ret hurtigt , hvis det kan hjælpe..
Rico1974
Teknisk Designer
så hurtigt gik det heller ikke... men håber det kan bruges
Bent_P
Jyllands hovedstad
Google translate?
Hilsen Bent P.
Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner
Rico1974
Teknisk Designer
næ, brugte word
tog et par timer..
sputnik 110
Chauffør
Slagelse
takker og bukker , ;)for dit besvær
kim (sputnik 110)
spor N dansk og tysk med IB 2 og daisy (en størrelse man kan få glæde af på begrænset plads) og medlem af SOVNK
vectra
Bygningsingeniør
Tisvildeleje
Jeg kan på det varmeste anbefale at besøge Peter Topp Engelsted Jonasens hjemmeside www.digitaltog.dk
Han har et afsnit med vejledninger på dette link: http://digitaltog.dk/anlaegsudstyr-menu/esu-anlaegsudstyr
Øverst er en vejledning til ESU 5212 (på dansk)
Vh Vectra
sputnik 110
Chauffør
Slagelse
har lige et enkelt spørgsmål
ved du om man skal kode hver enkelt sporskift hver for sig ,altså med det mener jeg når man har kodet det første sakl man så pille det fra føde sted igen inde man programerer det næste eller hvordan ?
kim (sputnik 110)
spor N dansk og tysk med IB 2 og daisy (en størrelse man kan få glæde af på begrænset plads) og medlem af SOVNK