Picture

Snuden

Underbetalt kontorsmølf

Haderslev

PB  Blog

Esu ECoS firmware opdatering 4.0.0 rc1

Esu har i går frigivet den første offentlige beta udgave af firmware 4.0.0 til ECoS og CentralStation Reloaded.

At det er en offentlig beta betyder at der stadig kan være småfejl i den, men at den kører godt nok til at de tør frigive den til et bredere publikum.

Link til annonceringen

Linket til opdateringen er nedenfor, det virker kun hvis du er logget ind på siden og har lov til at hente ECoS firmware.

http://www.esu.eu/produkte/digitale-steuerung/ecos-50200-zentrale/ecos-public-beta-firmware/

Jeg opdaterede min egen ECoS2 i går aftes uden problemer og alle data var bibeholdt, men tag backup af konfiguration og lokbilleder inden for en sikkerheds skyld.

Opdateringen er i to dele og centralen må under ingen omstændigheder miste strømmen under første del, det kan resultere i at den skal sendes ind til Esu. Opdateringsvejledningen er i det første link; læs den grundigt igennem inden du går i gang og er du i tvivl om noget, så spørg.

MVH

Morten Strårup

K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra 1920 til 1985. Råstoftransporter via jernbanen.

Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.

Like 0 kan lide

Picture

condor-9

Odense C

PB

De skriver, at bl.a. linux kernen bliver opdateret, så man vil opleve hurtigere respons. Hvad er din oplevelse af det?

Like 0 kan lide

Picture

Snuden

Underbetalt kontorsmølf

Haderslev

PB  Blog

condor-9 skrev:

De skriver, at bl.a. linux kernen bliver opdateret, så man vil opleve hurtigere respons. Hvad er din oplevelse af det?

Der er en meget mærkbar forskel. Den der forsinkelse fra at man trykker på skærmen til at der sker noget den er stort set væk. Centralen starter også hurtigere end den gjorde før.

MVH

Morten Strårup

K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra 1920 til 1985. Råstoftransporter via jernbanen.

Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.