Hej allesammen
Mit display på min Ecos er frosset og jeg kan ikke komme i kontakt med det !! Alle trykknapper og drejeknapper virker ellers, men man skifter jo lokomotiv via den trykskærm med jeg kan ikke komme kontakt med den. Så den står med de lokomotiver jeg brugte sidst på displayet og den kan jeg heller ikke komme i kontakt med via displayet !! Er nogen herinde der ved noget om det og kan evt. hjælpe med få liv i den igen ?????
I hvilken forbindelse opstod problemet?
snip snip fra ESU's hjemmeside ( dog en 50200) Touchscreen an ECoS 50200 funktioniert nicht
10.02.2010Ich habe soeben meine neue ECoS 50200 mit Farbdisplay erhalten. Leider funktioniert der Touchscreen nicht. Liegt ein Defekt vor?
in einigen seltenen Fällen kann es vorkommen, dass der Touchscreen der ECoS im Auslieferungszustand ohne Funktion ist und auf Druck nicht reagiert.
Senden Sie die ECoS in diesem Fall bitte nicht sofort ein.
Falls der Touchscreen auf Berührung nicht reagiert, muss er neu kalibriert werden.
Gehen Sie hierzu bitte folgendermaßen vor:
/Brian Ottens
----------------------------------------------------------------------------
Traincontroller Gold -Smarthand - Trainprogrammer: Version 9,
Lenz LZV200 , Lenz 23150 USB-Interface (Windows10), Lenz tilbagemeldere samt LDT RS-8 tilbagemeldere
LH101, LH01
Peco Spor kode 75
www.mdmjk.dk
www.karensvej7.dk
kifa
Pensionist
Onsevig
Hej DCC
Tak for dit hurtige svar !! Men " Nej " !! Det er prøvet. der sker ingen ting ! Jeg har godt set den FAQ på ESU´s hjemmeside !! F2 og F7 trykkes ned samtidig på begge sider i min. 2 sek. og så skulle man caliprere displayet !! LOL Så danne gik det alså ikke. men hvad gør man så ???
Kim
Søren71
Hej Kim
Har du prøvet at tage strømmen fra den og samtidig tage batterierne ud, det plejer at hjælpe på min de få gange den er "frosset"
Søren