Picture

kifa

Pensionist

Onsevig

PB

Ecos 5000

Hej allesammen

Mit display på min Ecos er frosset og jeg kan ikke komme i kontakt med det !! Alle trykknapper og drejeknapper virker ellers, men man skifter jo lokomotiv via den trykskærm med jeg kan ikke komme kontakt med den. Så den står med de lokomotiver jeg brugte sidst på displayet og den kan jeg heller ikke komme i kontakt med via displayet !! Er nogen herinde der ved noget om det og kan evt. hjælpe med få liv i den igen ????? Sad

Kim

Like 0 kan lide

Picture

DCC

PB

I hvilken forbindelse opstod problemet? 

snip snip fra ESU's hjemmeside ( dog en 50200)  Touchscreen an ECoS 50200 funktioniert nicht

10.02.2010

Ich habe soeben meine neue ECoS 50200 mit Farbdisplay erhalten. Leider funktioniert der Touchscreen nicht. Liegt ein Defekt vor?

in einigen seltenen Fällen kann es vorkommen, dass der Touchscreen der ECoS im Auslieferungszustand ohne Funktion ist und auf Druck nicht reagiert.
Senden Sie die ECoS in diesem Fall bitte nicht sofort ein.
Falls der Touchscreen auf Berührung nicht reagiert, muss er neu kalibriert werden.
Gehen Sie hierzu bitte folgendermaßen vor:

• Drücken Sie gleichzeitig die Tasten F2 und F7 des linken und rechten Fahrpults (siehe Abbildung im Anhang)
AttachmentStørrelse
ESU_Info_Schreiben_50200_Fehlerbehebung_Kalibrierung.pdf 520.62 kB

/Brian Ottens

----------------------------------------------------------------------------

Traincontroller Gold -Smarthand - Trainprogrammer:  Version 9, 

Lenz LZV200 , Lenz 23150 USB-Interface (Windows10), Lenz tilbagemeldere samt LDT  RS-8 tilbagemeldere
LH101, LH01

Peco Spor kode 75

www.mdmjk.dk

www.karensvej7.dk

Like 0 kan lide

Picture

kifa

Pensionist

Onsevig

PB

Hej DCC

Tak for dit hurtige svar !! Men  " Nej " !!  Det er prøvet. der sker ingen ting ! Jeg har godt set den FAQ på ESU´s hjemmeside !! F2 og F7 trykkes ned samtidig på begge sider i min. 2 sek. og så skulle man caliprere displayet  !! LOL  Så danne gik det alså ikke. men hvad gør man så ???

Kim

Like 0 kan lide

Picture

Søren71

PB

Hej Kim

Har du prøvet at tage strømmen fra den og samtidig tage batterierne ud, det plejer at hjælpe på min de få gange den er "frosset"

Søren

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.