Hej
vi har jo ikke rigtigt set nogle foto af F 2010 CRM/CRS familien
så lige en - fire/fem stykker CRS 3659 her
billederne taler for sig selv - flot flot - og for lidt ombygnings inspiration og lidt viden kan der læses lidt mere her
http://rundremisen.dk/forum/index.php?topic=471.0
mvh
henning h087
PS ( og så synes jeg at der er for lidt afkom og alt for meget fædrende ophav - og datteren er altså mere interessant - noget i dette siger mig at det er hørt fra Steffen Brandt TV2, dog lidt anderledes formuleret - så for en sikkerheds skyld - tak til Steffen Brandt )
duk og væk
med venlig hilsen
henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk
det vigtigste i at vide - er at vide - hvad man ikke ved
Lukas A
Studerende
Indlæg: 329
Ja ja, Hobbytrade/F 2010 har gjort det igen(og med det mener jeg både lavet flotte vogne og gået konkurs
).
Mvh Lukas
Mvh Lukas
Litra ME
Indlæg: 373
Når du har ret, har du ret Henning
der er super vejr (grillen er på overarbejde) og ja det er sku en fin vogn de der har fået bygget, så mangler der vel bare en MO til at skubbe rundt med den eller hvad ?
vh Claus
Lars Skjærlund
Rødovre
Webmaster
Indlæg: 4.215
Da' Henning.
Jeg kan se, du har været i gang: Hvordan får man taget af?
MVH
Lars
Lars Skjærlund
Rødovre
Webmaster
Indlæg: 4.215
Da' Lukas.
F2010 er altså ikke gået konkurs.
MVH
Lars
h087
togtosse
Græsted
Indlæg: 1.903
Hej
først Lars - andre må godt læse med

det er sat fast med hager ned i vognkassen, så klør 4 x 2 på den ene side af taget/vognkassen og tomlen 1 x 2 på den anden side, og vip (tryk samtidigt forsigtig) den ene side op, så skulle det gå, jeg har ikke nogen problemer med det på den måde. - når det så sættes ned igen, først den anden side - derefter den ene. - eller omvendt
efter behag 
og Claus, ja - vi har jo MO 1800, men har da også noteret på ønskelisten 4-6 MO af 500 serien ( den passer mere i mit årstal/sted/banekoncept ) der kommer fra Heljan ud i fremtiden - og måske en enkelt af 1900 serien (MO 591 kan vist lige snige sig ind) - og så må de også godt se at komme med en CQM vogn + selvfølgelig alle de andre ønsker
mvh
henning h087
med venlig hilsen
henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk
det vigtigste i at vide - er at vide - hvad man ikke ved
UTJ
Indlæg: 438
Tegneriet er i fuld gang. Som nævnt er følgende versioner skitseret: MO 563-572, MO 581-599 og MO 1981-1999.......CQM er nu ikke lige det første jeg tænker på, men en vogn som ligner CP burde vel snart være relevant i et eller andet litra.
Thomas Jespersen
Indlæg: 425
Tegneriet er i fuld gang. Som nævnt er følgende versioner skitseret: MO 563-572, MO 581-599 og MO 1981-1999.......CQM er nu ikke lige det første jeg tænker på, men en vogn som ligner CP burde vel snart være relevant i et eller andet litra.
Hvis du mangler ideer skal jeg da gerne bidrage.
Var det ikke noget med en CO med spejlglasruder?
Ellers behøver i ikke at være så kreative en AC er det jeg savner mest. Den er vist tegnet såvidt jeg har forstået...
Ellers måske et færdigt sæt med to MO og to AVM?
Thomas
h087
togtosse
Græsted
Indlæg: 1.903
hej
Hej UTJ og andre selvfølgelig også
dejligt med 500 og 1900 MO, den tror jeg at mange tager imod med smask smask hånd
og så ved vi at der arbejdes på HII, BL, så er der AF/CP/CML, tror også AC ligger og lurer et sted, vist også noget postalt ?
så der er vist rigeligt at se til.

og med hensyn til denne bemærkning
men en vogn som ligner CP burde vel snart være relevant i et eller andet litra.
så vil jeg sige på h087sk - at sån´ a` vogn vil også blive modtaget med smask hånd
mvh
henning h087
og så et ps, der måske, måske ikke falder i lige god jord - men ved at forcere/trække
sort Lyntogs sæt
MO 1800 = AC = BL = MO 500/1900
og så med at grave sig ned
grave
puha
grave
der er varmt
grave
puha
det bliver heldigvis køligere
grave
puha
你好 (davs på kinesisk)
med venlig hilsen
henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk
det vigtigste i at vide - er at vide - hvad man ikke ved