Picture

A-Stjerne

PB

Sgmns fra Ade/hobbytrade/F2010

Er jeg den eneste, der er forundret over, at der ikke følger brugsanvisning med til de mange løsdele?

Like 0 kan lide

Picture

Sydbanen

PB

Hvordan kom vognen egentlig til at se ud i DSB design billede? :)  Laughing out loud

Mvh Sydbanen
Epoke IV-V, Dansk materiel og udenlandsk som har været i DK

Like 0 kan lide

Picture

A-Stjerne

PB

Tjae... jeg synes de ser fine ud - skal nok uploade et billede.

Dog synes jeg, at det er svært at få veksellad til at sidde godt på - men igen kan det være jeg gør noget forkert efter som jeg har svært ved at gennemskue de mange løsdele.

Containere kan jeg slet ikke se kan sidde fast - måske kan de heller ikke det.

Like 0 kan lide

Picture

Sydbanen

PB

Hmm det lyder til at det er gået lige lovligt hurtigt ud af fabrikken, sikkert for at få nogle hurtige penge i kassen.

Mvh Sydbanen
Epoke IV-V, Dansk materiel og udenlandsk som har været i DK

Like 0 kan lide

Picture

A-Stjerne

PB

Jeg har forsøgt både at maile F2010 og skrive en kommentar på deres site, men de har tilsyneladende ikke interesse i at svare deres kunder. Så jeg håber nogle her i stedet kan hjælpe. Skulle der være én eller anden, der kan tage et par billeder af, hvordan du har sat løsdelene på vognen og uploade hertil? Jeg har næsten opgivet de vogne og kørt dem ud på et sidespor Sad
Like 0 kan lide

Picture

LasseSteen

PB

Jeg er normalt meget stor fan af det meste epoke 4 + 5 bærevognsmateriale der udsendes til containers/veksellad, men lige præcis de her vogne fra Hobbytrade/ADE er jeg simpelthen hoppet let og elegant over. 

De er enormt flotte, men de virker meget vakkelvorne og meget skrøbelige. Så det du skriver om vognene kontra last, det undrer mig faktisk slet ikke. 

En skam  Sad

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.