Picture

neller8264

Indlæg: 80

PB

PerfectTrain EB 3204

Billede

Billede

Hej allesammen 

så er PerfectTrains EB så småt begyndt at nå ud til os der forudbestilte. Min ankom her til formiddag, og jeg har haft en hel eftermiddag til at lege med den. jeg kan konstatere at PerfectTrains har gjordt et godt stykke arbejde. og vi er endt med en framragende model! 


jeg regner med at lave en lille video i morgen der viser lidt af de mange spændene lyd funktioner den har vis nogen skulle være intreseret :) 

 

og til i andre som har fået fat i denne dejlige model så står der i funktions oversigten at der også er nogle funktioner som ikke er skrevet ind og invitere derved til at prøve at finde dem så vis i finder nogle så del det gerne med os andre jeg har selv fundet en perron meddelelse om tour de france Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

Ja, LS Models laver nogle virkelig flotte og velkørende Vectron modeller. En fryd for øjet Smile

Dog savner jeg stadig en powerpack på lokomotiver i den prisklasse. 

Men der er måske en powerpack i de her EB modeller ? Det er på ingen måde en "deal breaker" for mig, men jeg synes nu en powerpack er ganske rar  Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

fkm

IT-Systemadministrator

Indlæg: 583

PB

LasseSteen skrev:

Ja, LS Models laver nogle virkelig flotte og velkørende Vectron modeller. En fryd for øjet Smile

Dog savner jeg stadig en powerpack på lokomotiver i den prisklasse. 

Men der er måske en powerpack i de her EB modeller ? Det er på ingen måde en "deal breaker" for mig, men jeg synes nu en powerpack er ganske rar  Smile

Jeg har købt Pikos udgave - er heller ikke nittetæller - og har selv monteret en LokSound5 men uden powerpack, jeg oplever ikke nogen udfordringer med strømoptaget i 2-skinne udgaven

 

__________________

H0, 2 skinne DCC, dansk i nyere epoker

Like 0 kan lide
Top

Picture

neller8264

Indlæg: 80

PB

jeg kan afsløre at der ikke er nogen powerpack i men der er for den sags skyld heller ikke nogen problemer med strømen jeg har selv meget beskidte spor hvor man ikke skal køre sin finger mere end 10 cm før at få en sort streg alligevel klare EBeren det uden problemer også når den køre langsomt Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

neller8264

Indlæg: 80

PB

efter lidt aften klipning kom der også en lille demonstartions video ud om lokomotivet :) 

https://www.youtube.com/watch?v=SyvZQ8z84r4

Like 2 kan lide
Top

Picture

neller8264

Indlæg: 80

PB

efter lidt bakseri med et kamera der ikke havde lyst til at overføre har jeg nu endelig nogle bedre billeder af lokomotivet Smile

Billede

 

EB 3204

 

EB 3204

 

EB 3204

 

EB 3204

 

EB 3204

 

EB 3204

 

EB 3204

 

EB 3204

Like 1 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

Det er altså en smuk smuk model.

LS Models laver som sagt - og helt uden tvivl - de flotteste Vectron modeller på markedet. Det er en fornøjelse at have dem på anlægget Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

neller8264

Indlæg: 80

PB

LasseSteen skrev:

Det er altså en smuk smuk model.

LS Models laver som sagt - og helt uden tvivl - de flotteste Vectron modeller på markedet. Det er en fornøjelse at have dem på anlægget Smile

ja det er vikelig et godt stykke arbejde med et meget smukt resultat! jeg glæder mig virkelig til at se hvad Perfecttrains kommer med af rullende matriel i fremtiden Smile

 

 

 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.