Picture

bl

Pensionist

Greve

Indlæg: 1.817

PB

HT-nyheder, kongevognene

Like 0 kan lide
Top

Picture

Kok

Pædagog

Hedehusene

Indlæg: 138

PB

Det bliver et spændene projekt. Men gad godt vide hvor "stort" et lille oplag er?

__________________

2 skinne. DSB/Lollandsbanen Epoke IV.

Martin Kok

Like 0 kan lide
Top

Picture

Himmerlandsbanerne

Suldrup

Indlæg: 1.575

PB  Blog

Kok skrev:

Det bliver et spændene projekt. Men gad godt vide hvor "stort" et lille oplag er?

Mon ikke det bliver reguleret efter hvor stor forudbestillingen er!

__________________

med venlig modeltog hilsen
Ivan

2 skinne - h0 - epoke 3 og lidt 4/5/6

sporplaner
 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Kok

Pædagog

Hedehusene

Indlæg: 138

PB

Jo det kan man forestille sig.

__________________

2 skinne. DSB/Lollandsbanen Epoke IV.

Martin Kok

Like 0 kan lide
Top

Picture

Litra P

Indlæg: 1.852

PB

Himmerlandsbanerne skrev:

Kok skrev:

Det bliver et spændene projekt. Men gad godt vide hvor "stort" et lille oplag er?

Mon ikke det bliver reguleret efter hvor stor forudbestillingen er!

Som så igen afhænger af prisen   Wink   Cool   !!!

Venlig hilsen

Lars

__________________

Märklin C, Digital, C-spor, Danmark, epoke III...

Like 0 kan lide
Top

Picture

Amagerkaner

Indlæg: 440

PB

Hej

Tja... ikke s;rlig interessant, n[r man som mig er republikaner!

Like 0 kan lide
Top

Picture

cbt

Indlæg: 1.151

PB

Litra P skrev:

Himmerlandsbanerne skrev:

Kok skrev:

Det bliver et spændene projekt. Men gad godt vide hvor "stort" et lille oplag er?

Mon ikke det bliver reguleret efter hvor stor forudbestillingen er!

Som så igen afhænger af prisen   Wink   Cool   !!!

Venlig hilsen

Lars

Som så igen afhænger af, hvor mange der bestiller  Wink

__________________

Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne, digital, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), alle epoker - dog primært IV og V.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Himmerlandsbanerne

Suldrup

Indlæg: 1.575

PB  Blog

Amagerkaner skrev:

Hej

Tja... ikke s;rlig interessant, n[r man som mig er republikaner!

Uanset om du er republikaner, muhamedaner eller kristen danner så har vognen kørt i Danmark gennem mange, mange år.

__________________

med venlig modeltog hilsen
Ivan

2 skinne - h0 - epoke 3 og lidt 4/5/6

sporplaner
 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Amagerkaner

Indlæg: 440

PB

Himmerlandsbanerne skrev:

Amagerkaner skrev:

Hej

Tja... ikke s;rlig interessant, n[r man som mig er republikaner!

Uanset om du er republikaner, muhamedaner eller kristen danner så har vognen kørt i Danmark gennem mange, mange år.

Hej Ivan

Det er der jo mange andre vogne der ogsa har, i mange, mange ar...

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Specielt kongevognen fra 1937 kunne jo nok have manges interesse, med den gejst der er for epoke III og IV.

Det giver i hvert fald mulighed for at lave nogen utrolig spændende tog på banen. Og jeg mener faktisk da Frederik den IX var konge, at vognen ofte blot blev indrangeret i et ordinært tog. Det kan andre måske svare bedre på?

Mvh

Claus

 

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

h087

togtosse

Græsted

Indlæg: 1.903

PB  Blog

Hej

 

Hej

Rigtigt nok at den i de få gange den blev brugt - blev koblet ind i almindelig tog som Ekspresstog og internationale tog - men ikke i lokalbumleren - selv mange gange når Frederik tog til udlandet brugte han CIWL vogne - trods det at der kunne opredes i S1 - men mon ikke der findes optegnelser på hvor mange gange og hvordan den blev brugt - men mon så ikke at det er et spørgsmål der skulle stilles på jernbanen.dk

og så nogle personlige betragtninger om modeludgivelsen af konge/dronningevogne

Fint nok at der kommer konge/dronningvogne - for de vil vel nok blive nogle flotte modeller - men for mig personligt er de ikke et "must" - det er set med mine øjne vitrinemodeller eller en vogn der permanet står stille det meste af tiden - de skulle så helst gerne  - set med mine øjne - være en særproduktion - der ikke forsinker andet planlagt eller kommende modeller. For mig er F maskine, CR/M/S vogne langt vigtigere samt PF, IKA/Ics/Danefrost vogne også - De skal nemlig bruges konstant på banen.

En konge/dronningevogn er nok for mig en vogn der vil blive placeret nederst på indkøbslisten, men ¨måske er det så godt for noget andet - at så er enkeltvogne eller få stks vogne heller ikke en umulighed at få lavet. - Hvis folk er villig til at betale meget mere ( og hvor meget er det? ) for en "vitrinmodel" - ja så må man vel også være villig til at spytte mere i kassen for foreksempel en ASM vogn 191-194 eller andre få stks vogne der trods alt skal ud og rulle og bliver brugt i en lang periode, men sjovt nok har vi allerede hørt og set meninger om at CLE vognen er dyr, jamen for pokker da - den sælger jo nok kun i 1:3 eller 1:4 i forhold til CL 

så for mig - ikke noget jeg ville falde i svime over om den/de kommer eller ej - den/de er rimelige overflødige i mine øje - så hellere en R eller H og også hellere IG eller IV

det er så bare min mening

med venlig hilsen

henning h087

__________________

med venlig hilsen

henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk

det vigtigste i at vide - er at vide -  hvad man ikke ved

Like 0 kan lide
Top

Picture

Himmerlandsbanerne

Suldrup

Indlæg: 1.575

PB  Blog

Amagerkaner skrev:

Himmerlandsbanerne skrev:

Amagerkaner skrev:

Hej

Tja... ikke s;rlig interessant, n[r man som mig er republikaner!

Uanset om du er republikaner, muhamedaner eller kristen danner så har vognen kørt i Danmark gennem mange, mange år.

Hej Ivan

Det er der jo mange andre vogne der ogsa har, i mange, mange ar...

Og når det så er 1965 - 1969 der er din epoke er den da oplagt.

__________________

med venlig modeltog hilsen
Ivan

2 skinne - h0 - epoke 3 og lidt 4/5/6

sporplaner
 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Med den interesse der er for kongehuset herhjemme, så skal kongevognene nok blive en sællert. Det vil givet tiltrække andre købere end lige modeltogsfolket også. For os der dyrker epoke III og IV er specielt S 1 uhyre interessant. Det giver anledning til en utrolig spændende og afvekslende oprangering i et ordinært tog indimellem. Selvfølgelig skal S 1 ikke være en daglig begivenhed, men en jævnlig begivenhed kan det vel godt være. De fleste af os kører eller kommer jo til at køre om sommeren, hviket nok kan give anledning til noget! Wink

Mvh

Claus

 

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Svend

Ballerup

Indlæg: 1.337

PB

Lidt ærgerligt at der er startet to tråde om det samme emne. Denne tråd er placeret det rigtige sted, men den anden (under "Generelt") har en mere dækkende overskrift   ........:~

__________________

Svend

Like 0 kan lide
Top

Picture

Amagerkaner

Indlæg: 440

PB

Hej med jer

Nu er dette jo ikke et forum for politiske diskussioner, så jeg vil hermed beklage mine indlæg i går. Jeg har ingen ydeligere kommentarer til emnet, end blot at ønske alle dem, der køber disse vogne god fornøjelse med dem samt, at jeg ser frem til andre spændende nyheder fra hobbytrade fremover.

God weekend

Like 0 kan lide
Top

Picture

Horsecreek

Lokomotivfører

Indlæg: 1.508

PB  Blog  Hjemmeside

Jeg kunne godt blive fristet til at købe en S1. Jeg har haft en plan om at bygge den renoverede udgave selv, Men det kan jeg muligvis slippe for. Party

__________________

Intet modeljernbaneanlæg er så perfekt, at det ikke giver inspiration til det næste.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Svend

Ballerup

Indlæg: 1.337

PB

Lad os se hvad det hele ender med .......

I mellemtiden kan vi bruge tiden til at gætte på, om 1937-vognen bliver i den aktuelle udgave, som den holder på museet, eller en tidligere udgave (med harmonikaer og de oprindelige boggier).

 Jeg var forøvrigt en tur forbi Banens hjemmeside, og her er der en interessant oplysning, nemlig at vognene vil blive produceret under navnet Ade:

"Nu kommer tre kongelige salonvogne i model fra Ade"

 

 

__________________

Svend

Like 0 kan lide
Top

Picture

tøf tøf

glasgrossist, glarmester, og drivhusproducent

Vemmelev

Indlæg: 347

PB  Hjemmeside

Hmm... Godt, det ikke er mig, som har fået en ide til en ny vogn.... al den kritik..!!!

 

Lad ny de producenter lave deres modeller, så køber vi efter behov..

og ærligt.. De fleste personvogne med bogier ligger gerne fra 400.- til 500.- for en sådan, det er liige til smertegrænsen..

giver gerne en 500.- for en flot vogn, men af princip aldrig mere..

.. Og jeg vil gerne give ho87 ret, der er efterspørgsel på alle vogne, nogle MEGET mere end andre..

Trods alt laer HT vogne efter forbilledet, og disse bliver dyre, og kan til tider være svære at sælge.. derimod accepterer nogle modelbanefolk gerne en kølevogn med bræddebeklædning, som er den forkerte vej...??? Dem skulle vi så have valgt at boykotte, så der ikke kommer flere af den slags tåbelige indslag.., men nej, prisen var OK, så vi skovlede dem ind i anlæggets køreplan ligeså hurtigt, som de blev udgivet..

Mvh Steen, der mener, at den eneste grund til kongehusets store popularitet, er at vi ikke kan undgå dette, selvom jeg f.eks. boykotter SE&Hør og lignende overflødig og svagt fordummende læsning..

Jeg har dog glæde af kongehuset i mere end en forstand, jeg fylder nemlig 40 i morgen, hvor mange dannebrog mon det kan trække i toppen af flagstangen??

 

 

 

__________________

...og i tror det ikke kan lade sig gøre at indbygge digitaldekodere i spor z... Iøvrigt ganske vild med modeller, også dem af tog..

Like 0 kan lide
Top

Picture

h087

togtosse

Græsted

Indlæg: 1.903

PB  Blog

Pis - så røg det ud - det gør det circa hver anden gang - så det problem er ikke løst endnu

men så prøver vi igen

 

hej

hvis det er ADE der skal lave dem - så bliver der nok IKKE noget at komme efter - allerede i 70erne (forrige årtusind) lavede ADE korrekte 26,4m vogne ( 303mm i 1:87 ) og med benplads til passagere ( hvad andre fabrikanter selv idag ikke kan finde ud af ) - man kunne dengang også få dem i samlesæt - 250 stk løsdele - og av for s.... tænkte man så - aber nein - det hele kunne knipses sammen uden afgratning, lim eller andet - det VAR kvalivare - og sådan er det vist stadig idag - og mener jeg - bliver stadig produceret i Europa - ikke noget med at plinge ud til China - så vi må håbe at HT gør deres arbejde virkelig grundigt og helt til bunds denne gang - for det fortjenner sådanne vogne - eller også at det er ADE der står for det - for så er det i orden - Gamle Villy Ade og sådan en som Oscar Klein er nogle af de bedste modelkonstruktører i Europa - hvis ikke de bedste - så det lover jo godt - ved så ikke om Villy Ade lever mere - ( har hørt at han skulle været gået bort og fra andre ikke ) - men det er hans datter der kører firmaet idag - og hun slægter sin far på med hensyn til kvalitet - og så skal man nok regne med at en færdig slæde kommer til at koste 1000 bobs - men det er den også værd - jeg tror at der bliver noget at se frem til - så alene af den grund at ADE er der - er nok til at få mig til at rykke en S1 (periode 1956-64) frem på indkøvslisten - og så højest sandsynligt køve en sådan 

bare det jeg lige ville sige

mvh

henning h087

 

ps - og så lige til knægten tøf tøf - tillykke med dagen:party:party:   - og må du få mange flere af sådanne:party: :party:  - dog med den beklagelse at du så ryger et tal højere op i aldersklassen:party: Party :party:

__________________

med venlig hilsen

henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk

det vigtigste i at vide - er at vide -  hvad man ikke ved

Like 0 kan lide
Top

Picture

h087

togtosse

Græsted

Indlæg: 1.903

PB  Blog

Hej

 

og så noget mere her om kørsel til Hobro 1957 - 62

http://www.jernbanen.dk/forum/index.php?id=33997

det er jo lige kongevogn på din station - Ivan

mvh

h087

__________________

med venlig hilsen

henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk

det vigtigste i at vide - er at vide -  hvad man ikke ved

Like 0 kan lide
Top

Picture

ulrikernst

Indlæg: 247

PB

Hvis man nu som mig faktisk kunne finde på at investere i den aktuelle vogn i drift mangler man jo desværre lige et par følge vogne (dronning vognen har altid et par andre vogne med til VIP, PET og personale) foran en EA eller ME ellers måske en rundsnude kunne det jo blive til et ganske fint lille  royalt tog.  Så vil da høre om i har nogle gode forslag til hvad der kan bruges til dette ellers må man jo igang med en ombygning / omlakering af et par (måske knap så kostbare)  bureau vogne?  

__________________

Elsker jernbaner og tog i alle afskygninger
samler især på matriel fra 1970´erne og op til i dag og med fokus på dansk og udenlandsk matriele som ses på danske skinner!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Himmerlandsbanerne

Suldrup

Indlæg: 1.575

PB  Blog

h087 skrev:

Hej

 

og så noget mere her om kørsel til Hobro 1957 - 62

http://www.jernbanen.dk/forum/index.php?id=33997

det er jo lige kongevogn på din station - Ivan

mvh

h087

hej Henning, tak for linket. Følger det fra nu.

__________________

med venlig modeltog hilsen
Ivan

2 skinne - h0 - epoke 3 og lidt 4/5/6

sporplaner
 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Alex

Projektleder

Indlæg: 195

PB

Bare for en kort afklaring indsætter jeg citat fra Banen, der viser at det er HT der er producent, men underligt nok under et andet firmanavn.

"Sammen med sin bror Karsten Ebert Pedersen ejer han Ebert og Ebert ApS. Brødrene har de seneste 11 år produceret modeltog til det europæiske marked, blandt andet under navnet hobbytrade og Ade."

"»De kommende modeller af kongevognene bliver i en hidtil uset høj modelkvalitet. Vi har allerede fået Hoffets tilladelse til at benytte Kongehusets særlige kendetegn som rigsvåben og monogrammer i forbindelse med disse vogne. Vi er glade og stolte af den tillid, hoffet har vist os i den forbindelse, og jeg kan derfor love, at de kommende modeller bliver vogne, der er et kongehus værdigt«, fortæller Karsten Ebert Pedersen."

Med venlig hilsen

Alex

__________________

Märklin 3-skinne K-spor, Intellibox opdateret til ver. 2.0 og Win-Digipet 2009 Premium, Kører dansk epoke III.

Like 0 kan lide
Top

Picture

h087

togtosse

Græsted

Indlæg: 1.903

PB  Blog

Hej Alex

det kan godt være at det står der i banen

Men - ADE er et gammelt eget firma ( faktisk udsprunget fra Röwa og Roco ) - pioner af høj kvalitet og korrekte vogne fra ca 1970

HT og Ebert er så Hobbytrade ved Karsten og broderen 

de har så et samarbejde med ADE og markedsfører så ADE i DK og så er det vel meget naturligt at få fremstillet højkvalitetsvogne ved ADE - som er ekspert på det område

Dernæst er det HobbyTrade som så står som producent - og med det menes at de laver det første arbejde og udkast - dernæst går de til stedet der skal lave tingende

hobbytrade har ikke en fabrik til at lave det - men går til et sted hvor det laves - men derfor står HT stadig som producent

tænk på Liliput - det er et mærke og som hører under Backman og som får fremstillet i kina - men derfor står liliput stadig som mærke og producent

LSmodels står som producent - men får lavet ved Modern Garlan i kina

og Heljan får også lavet i kina

men derfor igen Heljan står som producent

Heljan har også produceret og gør det vist stadig for Revell, Märklin og så det store amerikanske firma Walters - men derfor står Revell, Märklin og Walters stadig som producent af tingende - Heljan er fremstilleren og det samme gør sig så gældende med hensyn til HT (producent) og ADE(fremstilleren)

så Hobby Trade er ikke ADE - de får lavet kongevognene ved ADE - men det er HT ide og vare ( men skidegodt og klogt fundet på )

http://www.ade-eisenbahn-modelle.de/

 

Ade-Eisenbahn-Modelle und Hobby trade ApS
vereinbaren Zusammenarbeit

Die Vereinbarung umfasst den Austausch von Informationen
über Fertigungstechnologie, Entwicklung,
sowie die Anwendung von innovativen Technologien im
Bereich der Modelleisenbahn.

Beide Unternehmen wollen ihren bereits bestehenden Erfahrungsaustausch vertiefen und die
Zusammenarbeit im Bereich
Herstellung und Entwicklung ausweiten.

Im Rahmen dieser Vereinbarung wird der Vertrieb neu struktuiert:

Hobby trade ApS übernimmt ab Messe Nürnberg 2010 den Vertriebs-Bereich Fachhandel

Ade-Eisenbahn-Modelle führt unverändert den Vertriebs-Bereich an Endverbraucher über
www.ade-eisenbahn-modelle.de

durch.



 

mvh

henning h087

 

__________________

med venlig hilsen

henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk

det vigtigste i at vide - er at vide -  hvad man ikke ved

Like 0 kan lide
Top

Picture

Alex

Projektleder

Indlæg: 195

PB

Hej Henning

Den eneste grund til mit svar var at jeg bestemt ikke forventer at skulle betale 1000,00 for en vogn bare fordi den eventuelt skal produceres af Ade. Mine forventninger er at prisen er nogenlunde som HT tidligere vogne og at kvaliteten hverken bliver dårligere eller bedre bare fordi det er en "ny" fremstiller.

Mvh

Alex

__________________

Märklin 3-skinne K-spor, Intellibox opdateret til ver. 2.0 og Win-Digipet 2009 Premium, Kører dansk epoke III.

Like 0 kan lide
Top

Picture

h087

togtosse

Græsted

Indlæg: 1.903

PB  Blog

Hej Alex

Heller ikke ment så skrapt, men det der stod i banen - gav ligesom udtryk at ADE var Hobbytrade bare under andet navn - så derfor - men jeg tror nu nok at prisen bliver højere end normalt - når man kender ADEs kvalitet. Dernæst vil der nok ikke blive lavet så mange igen - så det alene giver jo en højere pris ( se CLE vognen ) og du kan jo se her hvad ADE tager for vogne under eget navn - og det er nok med højere styktal - og jeg tror ikke at ADE vil sænke kvalitetkravet over for sig selv - og disse vogne (salonvognene) vil jo nok blive indrettet med det hele osv - og især S 001 kan jo sammenliges med Rheingoldvognene - men jeg vil da være glad for hvis de kan erhverves for ca 500 kr - men det tror jeg ikke - når man ser priserne på ADE vogne herunder og endda med forudbestilling og som færdige vogne - men lad os nu se - vi mangler jo stadig meldingen fra Hobbytrade om hvordan der skal bestilles og hvad prisen bliver - jeg tror at den bliver høj ( tja hvor høj er for høj ) men vil da absolut ikke blive skuffet hvis prisen bliver omkring de 500 kr - jeg tror det bare ikke og hvis den (S1) holder den kvalitet og udstyr som jeg kender ADE for - ja så er de 1000 kr ikke for høj for mig ( og jeg er absolut ikke rig eller har nogen høj indtægt ) - Dyrt ja - men sådan er det - absolut topkvalitet koster - der er også prisforskel på en Lada og en Rolls !!

 

mvh

henning h087

 

  P 2010+ 314600 WRmh132, Rheingold Speisewagen (1)* 99,85 vorbestellen time to order
  P 2011 314700 WGm804, Rheingold Clubwagen (1)* 99,85 vorbestellen time to order
    314800 Apmz122, Rheingold Großraumwagen (2)* 92,70 vorbestellen time to order
    314900 Avmz111, Rheingold Abteilwagen (5)* 92,70 vorbestellen time to order
    200801 Flügelzug (je 1x 314700, 314800, 314900) 285,25 vorbestellen time to order
- - - Zug Emmerich/NL-Basel/CH,1Kursw.-Chiasso* - - -
-   13146 WRmh132, Rheingold Speisewagen (1)* 149,95 Fertigmodell time to order
- - 13147 WGm804, Rheingold Clubwagen (1)* 149,95 Fertigmodell time to order
    13148 Apmz122, Rheingold Großraumwagen (2)* 139,95 Fertigmodell time to order
    13149 Avmz111, Rheingold Abteilwagen (5)* 139.95 Fertigmodell time to order
    23146 WRmh132, Rheingold Speisewagen (1)*-Märklin V- 149,95 Fertigmodell vorbestellen
    23147 WGm804, Rheingold Clubwagen (1)*-Märklin V- 149,95 Fertigmodell vorbestellen
    23148 Apmz122, Rheingold Großraumwagen (2)*-MärklinV- 139,95 Fertigmodell vorbestellen
    23149 Avmz111, Rheingold Abteilwagen (5)*-Märklin V- 139,95 Fertigmodell vorbestellen
__________________

med venlig hilsen

henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk

det vigtigste i at vide - er at vide -  hvad man ikke ved

Like 0 kan lide
Top

Picture

bl

Pensionist

Greve

Indlæg: 1.817

PB

Mig bekendt har hobbytrade overtaget firma ARDE efter Willy Ardes død. Og der er vel en vis mening i at fortsætte en form for "supermodeller" under ADE-navnet, da det jo alt andet lige er mere (vel-)kendt i udlandet, og specielt Tyskland, end hobbytrade.

__________________

Bjarne

Like 0 kan lide
Top

Picture

h087

togtosse

Græsted

Indlæg: 1.903

PB  Blog

Tja.....

 

Impressum

Firmenname: Ade-Eisenbahn-Modelle Vertrieb
Ulrike Ade
Anschrift: Badstr. 12
D - 72660 Beuren
Telefon: +49-(0)7025-911 87 30
Fax: +49-(0)7025-911 87 31
Email: info@ade-eisenbahn-modelle.de
adevertrieb@aol.com
Inhaber: Ulrike Ade
Umsatzsteuer-Identifikationsnummer
gemäß § 27 a Umsatzsteuergesetz:
DE 158 831 199
Inhaltlich Verantwortlicher gemäß § 6 MDStV: Ulrike Ade
Haftungshinweis: Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehmen wir keine Haftung für die Inhalte externer Links. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.
Urheberrecht:

Das Layout der Homepage, die verwendeten Abbildungen sowie die Sammlung der Beiträge sind urheberrechtlich geschützt. Die Seiten dürfen nur zum privaten Gebrauch vervielfältigt werden. Alle Beiträge, Bekanntmachungen und Informationen dieser Internetpräsenz erfolgen ohne Gewähr für Ihre Richtigkeit. In keinem Fall wird für Schäden, die sich aus der Verwendung der abgerufenen Informationen ergeben, eine Haftung übernommen.

 

mvh

h087

__________________

med venlig hilsen

henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk

det vigtigste i at vide - er at vide -  hvad man ikke ved

Like 0 kan lide
Top

Picture

h087

togtosse

Græsted

Indlæg: 1.903

PB  Blog

hej

og her noget om Willy Ade fra EM i 2003 og han syn på kvalitet

http://www.ade-eisenbahn-modelle.de/download/MrKlipsausEK2003-12.pdf

mvh

h087

__________________

med venlig hilsen

henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk

det vigtigste i at vide - er at vide -  hvad man ikke ved

Like 0 kan lide
Top

Picture

Svend

Ballerup

Indlæg: 1.337

PB

Som sagt tidligere: Lad os se hvad det hele ender med.

Selskabskonstruktionen af og omkring modeltogsvirksomheden er noget forvirrende og man skal nok være en del af familien, for at forstå den dybere mening. Når man søger, finder man adskillige anpartsselskaber; selv er jeg ligeglad (især glad), så længe der kommer danske modeller fra Erritsø og omegn.

 

__________________

Svend

Like 0 kan lide
Top

Picture

bl

Pensionist

Greve

Indlæg: 1.817

PB

Svend skrev:

Som sagt tidligere: Lad os se hvad det hele ender med.

Selskabskonstruktionen af og omkring modeltogsvirksomheden er noget forvirrende og man skal nok være en del af familien, for at forstå den dybere mening. Når man søger, finder man adskillige anpartsselskaber; selv er jeg ligeglad (især glad), så længe der kommer danske modeller fra Erritsø og omegn.

 

Helt enig.

__________________

Bjarne

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.