Picture

JakobDSB

Modeltog

Indlæg: 68

PB

ACME 69113 DSB EA m. lyd.

Hej. 

Er der nogen som ved hvordan ACME's EA lyd lyder? Selve lydfilen?( altså den som er monteret fra fabrikken af). Er den tæt på? Er der der nogen som evt. har en video af en EA'er med ACME's EA lyd? Den er måske på ESU's hjemmeside ?

På forhånd tak.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Buzzard

Kalvehave

Indlæg: 44

PB

https://www.youtube.com/watch?v=xLSirvIRKY8

__________________

mvh, Peter

Like 0 kan lide
Top

Picture

JakobDSB

Modeltog

Indlæg: 68

PB

Tak for svaret. Men så vidt jeg kan høre er der ikke lyd i den EA'er på videoen.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Buzzard

Kalvehave

Indlæg: 44

PB

Der er lyd på, men ellers kan du lytte på lydeksempler fra "Danske Loksounds" , det minder lidt om standard lyden, men dog med mange flere lyde.

Men endelig, hvis du vil købe et EA lokomotiv, nyt eller brugt, bør du ligesom ved køb af et musikinstrument, stole på die egne ØRER. Smile

__________________

mvh, Peter

Like 0 kan lide
Top

Picture

Torben Z.

Indlæg: 751

PB  Hjemmeside

JakobDSB skrev:

Tak for svaret. Men så vidt jeg kan høre er der ikke lyd i den EA'er på videoen.

 

Du har ret.
Der var ikke lyddekoder på den EA'er som jeg lånte af TOG & TEKNO i sin tid til prøvekørsel på loftet i MoMoLo.

Her er i øvrigt en anmeldelse fra 2009 af modellen  Smile

__________________

 

Med modelbanehilsen
Torben Z.
http://www.danskmodel.dk
- info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv.
- besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger  - tag en tur "Down memory Lane".
Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.

Like 2 kan lide
Top

Picture

City Night Line

Lokomotivfører DSB Fjern- & Regionaltog

Indlæg: 19

PB

Selvom det er en fabrikslyd, så vil jeg sige at lyden er ret tæt på. 

Jeg har selv ACME's EA med lyd og har været MEGET ude og se på EA i 1:1. Så den kan du rolig bruge!

Mvh. Daniel 

__________________

Er 24 år. Til dagligt lokomotivfører hos DSB og ContecRail

Medlem af Slagelse Model Jernbane Klub - Sporvejsmuseet Skjoldnæsholm & MY Veterantog .

Interressen er EP.4 og 5. Køre H0 DCC på Peco med blandt andet Roco, LS Models og DF Modeltog, og H0m Bemo Rratische bahn og lidt spor 0 dansk i perioden 1980 - 2015

Farvorit; Udlandstog og især nattog i alle epoker og et dansk 80'er intercitytog med en GM'er på Wink

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.