Picture

hpe1

it-konsulent

Maribo

PB

Märklin CS 60212 opdateringer og hvad mangler ???

Hej Alle i forummet, er ny her og har ind til nu kun været med på en "lytter" Smile

Jeg er den "lykkelige" ejer af en Cs 60212 som er købt brugt. Men som jeg ser det mangler der en hardware opatering bla. input fra S88, er det en del af den opgatering der aldrig kom eller hvad ? :?

Håber nogen her ved det, syntes jeg har søgt alle vejne uden held Crying

HP

Hilsen

HPE

Märklin, Tysk mest epoke 2og 3 samt lidt dansk epoke 3-4, Windigi-Pet 2015, CS1, ESU ECOS 50200

Like 0 kan lide

Picture

Bibihest

PB  Hjemmeside

Opdateringen er skam kommet. Det kræver bare at den bliver sendt til Märklin for at blive opgraderet.

Opgraderingen var gratis den første periode, ved ikke hvordan det ser ud nu. Må nok sige, du havde været bedre tjent med en der VAR opdateret allerede pga Märklins situation i øjeblikket.

ledprint.dk
http://ledprint.dk
Modstandsberegner
Salg af print og elektronik til modelbanen

Like 0 kan lide

Picture

hpe1

it-konsulent

Maribo

PB

Tja måske har du ret, altså i det der med Märklins situation o.s.v. Der ligger en skrivelse fra märklin om at den er opdateret og de vil efter sende hardware opdateringen, der skal monteres i et af slotnene i bunden, og ser for en elektronik mand også til at være lige til, ja faktisk er det noget alle kan, hvis det bare er det, Spørgsmålet nu er bare om sælger har fåt den ?? men tro nu alligevel jeg vil prøve at skrive til Märklin, det sker der da ikke noget ved :?

men tak for svaret

HP

Hilsen

HPE

Märklin, Tysk mest epoke 2og 3 samt lidt dansk epoke 3-4, Windigi-Pet 2015, CS1, ESU ECOS 50200

Like 0 kan lide

Picture

pejft

Kurser i modeljernbane hos AOF

Moderator

PB  Hjemmeside

"hpe1" skrev:
Tja måske har du ret, altså i det der med Märklins situation o.s.v. Der ligger en skrivelse fra märklin om at den er opdateret og de vil efter sende hardware opdateringen, der skal monteres i et af slotnene i bunden, og ser for en elektronik mand også til at være lige til, ja faktisk er det noget alle kan, hvis det bare er det, Spørgsmålet nu er bare om sælger har fåt den ?? men tro nu alligevel jeg vil prøve at skrive til Märklin, det sker der da ikke noget ved :? men tak for svaretHP

Mærkelig branche ..... mærkelige købere ...

Hvis du havde købt et TV eller en DVD, ville du da gå til sælger og ikke til producenten med problemet.

Hvorfor er det lige sådan, at store grupper af modeljernbane-hobbyister har en inderlig modvilje mod at konfrontere deres forhandler med fejl og mangler. I stedet søger de at udbedre lidt selv, og taber dermed deres reklamationsret.

Gå dog tilbage til forhandleren og konfronter denne med, at du kan købt et produkt, som burde have været opdateret.

De bedste modeljernbanehilsener
Peter Topp Engelsted Jonasen

http://www.digitaltog.dk - http://www.kvv73.dk - http://www.jonasen.eu - www.digital-train.com

Like 0 kan lide

Picture

Kresten

PB

Citat:
Mærkelig branche ..... mærkelige købere ... Hvis du havde købt et TV eller en DVD, ville du da gå til sælger og ikke til producenten med problemet. Hvorfor er det lige sådan, at store grupper af modeljernbane-hobbyister har en inderlig modvilje mod at konfrontere deres forhandler med fejl og mangler. I stedet søger de at udbedre lidt selv, og taber dermed deres reklamationsret.

Jeg er helt-helt enig. Har også selv spekuleret på, om "nittetæller-genet" stikker så dybt, at vi vil være eksperter på det hele ? Om det så er producentens underleverandører i Timbuktu eller Langtbortistan føler vi os kaldet til også at have en mening om dem...

Forhandleren er da det eneste naturlige sted at henvende sig.

Kresten

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.