Picture

Futfut

Indlæg: 4

PB

Loksound H0 til 599,- i Hobby-Dreams KUN d. 28 April.

Hej Alle

Har I set at der er KØ - Tilbud på Loksound3 H0 hos Hobby-Dreams til 599,- ..... kan det virkelig passe ??? Det er jo næsten halv pris ??

Fik lige set deres annonce i Banen og har også set det på deres hjemmeside. Deres næste Kø - Tilbud er på D-Maskinen men prisen er ikke kommet endnu, det bilver da npget spændende !!

Jeg er meget ny herinde og fandt faktisk helt tilfældigt dette forum om modeltog, da jeg længe har ledt efter sådanne slags med gode ideer og tips om modeljernbanen.

Mvh

Futfut fra Fyn.

__________________

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

Se det er et godt tilbud, og jeg kan varmt anbefalde man kikker forbi Næstved denne dag, en god butik i rivene udvikling Laughing out loud

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

Leonard

Kerteminde

Indlæg: 858

PB

"Futfut" skrev:
Har I set at der er KØ - Tilbud på Loksound3 H0 hos Hobby-Dreams til 599,- ..... kan det virkelig passe ??? Det er jo næsten halv pris ??

Betyder KØ-tilbud ikke at der kun er 1 eksemplar af varen til den pris?

Og at man derfor skal ligge i telt i flere dage for at være først?

Sådan var det da jeg var ung og man kunne købe et 20.000 kr's kamera for 50 øre eller et dyrt TV til samme pris.

Ver 3 er jo den gamle version, som godt nok kan opgraderes til 3,5 gratis, hvis man har adgang til en Lokprogrammer.

__________________

Seriøse bud modtages.
Sendes kun mod forudbetaling og køber betaler porto.
Kan også afhentes efter aftale. 

Leonard
5300 Kerteminde

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

"leonard" skrev:
Betyder KØ-tilbud ikke at der kun er 1 eksemplar af varen til den pris?Og at man derfor skal ligge i telt i flere dage for at være først?

Kender jeg Mads og Lars rigtigt, har de bestilt rigligt hjem, og selvom det er version 3,0 er det stadigvæk et godt tilbud....

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

Futfut

Indlæg: 4

PB

"leonard" skrev:
Ver 3 er jo den gamle version, som godt nok kan opgraderes til 3,5 gratis, hvis man har adgang til en Lokprogrammer.

Jeg ved forresten ikke om det er Loksound3 eller ver 3.5 ??

I deres annonce og på hjemmesiden står der bare Loksound H0, de skriver ikke noget om hvilken version det er. Men det er vel den nyeste, da det vel også er nye dekodere de sælger ???

Men ja helt klart et godt tilbud, og jeg vil da overveje at køre derover selv om jeg kommer fra fyn.

__________________

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

Jeg kan så sige det er version 3,5 og der skulle være mange af dem, så mød op i næstved i morgen, og få lidt morgen kaffe samt morgenmad Laughing out loud

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

Lars Skjærlund

Rødovre

Webmaster

Indlæg: 4.093

PB  Blog  Hjemmeside

Jeg bestilte to pr. email i eftermiddags, og fik lidt senere en mail tilbage om, at de ligger klar til mig i morgen - en underlig form for kø-tilbud...

Det erkendte de også selv, men mente, at forudbestillingen gav dem en idé om, hvor mange, der vil komme i morgen. Laughing out loud

__________________

MVH
Lars

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

Jeg snakket med mads idag, og han snakket godt om der var stillet spørgsmål ved ordet kø tilbud, og de måske havde brugt de forkerte ord, men som de selv siger, de har bestilt mange, version 3,5 men om de har brugt orderne tilbud på version 3,5, så var folk blevet sure om der ikke var flere klokke 14, så derfor kø tilbud, for så ved folk, der findes begrænse mænger af dem, selv om de lover, der nok skal være nok...

Men lad os nu se, modeljernbane folk er jo nogle sjove nogle, nogen gange dukker vi alle op, andre gange, kan selv de bedste tilbud holde os væk Laughing out loud

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

Ja men det var jo rart at se et par ansigter på dem man skriver med på sporskiftet, her tænker jeg på Lars Skjærlund, samt tmjbk....

Og skulle der havde været andre forbi, kan jeg kun takke for i støttet op omkring min "lokale" forhandler

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

tmjbk

Gårdmand

Indlæg: 462

PB  Blog

"KILLERP" skrev:
Ja men det var jo rart at se et par ansigter på dem man skriver med på sporskiftet, her tænker jeg på Lars Skjærlund, samt tmjbk....Og skulle der havde været andre forbi, kan jeg kun takke for i støttet op omkring min "lokale" forhandler

jep det var sjovt lige at få ansigt på dem lars og killerp fik lig talt med et pr stk.

som ik kente til sporskiftet så hvem ved måske der kommer lidt flere til mvh tmjbk

og tak for snak klilerP

__________________

Mvh Allan 

Modeltog med slæbesko

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

"tmjbk" skrev:
tak for snak klilerP

Selv tak Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

DennisTR

Lokomotivfører

Tølløse

Indlæg: 1.132

PB  Blog  Hjemmeside

Det må have været hyggeligt at møde nogle af folkene her fra siden, desværre havde jeg ikke mulighed for at kigge indenfor i Næstved. Til gengæld besøger jeg Kystbanen på tirsdag når de åbner i nye lokaler, og måske er der andre herfra som også kigger forbi :?: Jeg skal godt nok på arbejde om morgenen (for en gangs skyld) men er nok i Kystbanen fra omkring kl. 13.30.

__________________

Hilsen Dennis

Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr

DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.

Like 0 kan lide
Top

Picture

PerOlsen

Indlæg: 2.070

PB  Blog

"Dennis TR" skrev:
Det må have været hyggeligt at møde nogle af folkene her fra siden, desværre havde jeg ikke mulighed for at kigge indenfor i Næstved. Til gengæld besøger jeg Kystbanen på tirsdag når de åbner i nye lokaler, og måske er der andre herfra som også kigger forbi :?: Jeg skal godt nok på arbejde om morgenen (for en gangs skyld) men er nok i Kystbanen fra omkring kl. 13.30.

Hej Dennis ... jeg vil også være der. Så må vi se om vi kan hilse på hinanden. Smile

Jeg skal have en Containerterminal. Laughing out loud

MVH:Per

__________________

Märklin C- og K-skinner.
Treskinnedrift med eCos & TouchCab.

Udvikler af http://www.jernbanebasen.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

Horsecreek

Lokomotivfører

Indlæg: 1.508

PB  Blog  Hjemmeside

"Dennis TR" skrev:
Det må have været hyggeligt at møde nogle af folkene her fra siden, desværre havde jeg ikke mulighed for at kigge indenfor i Næstved. Til gengæld besøger jeg Kystbanen på tirsdag når de åbner i nye lokaler, og måske er der andre herfra som også kigger forbi :?: Jeg skal godt nok på arbejde om morgenen (for en gangs skyld) men er nok i Kystbanen fra omkring kl. 13.30.

Jeg regner med at være der fra ca. kl 12. og tager senere hen til togcenter Gentofte.

__________________

Intet modeljernbaneanlæg er så perfekt, at det ikke giver inspiration til det næste.

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

Jeg må desværre melde pas på kystbanen, brugt alt for mange penge på hobbymessen, samt i næstved igår Crying

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

Occam

Indlæg: 583

PB  Hjemmeside

Jeg kommer også med til Kystbanens nye lokaler.

Jeg regner med at være der kl 17, og håber at de har masser af gode tilbud, især til min nye last, nemlig de preussiske baner omkring århundredeskifet:

http://www.mj-blog.dk/2007/04/preussisk-tenderlokomotiv-t12-fra-roco/

Smile

__________________

Med venlig hilsen
- Occam

Like 0 kan lide
Top

Picture

DennisTR

Lokomotivfører

Tølløse

Indlæg: 1.132

PB  Blog  Hjemmeside

"PerOlsen" skrev:
jeg vil også være der. Så må vi se om vi kan hilse på hinanden.Jeg skal have en Containerterminal.
"Horsecreek" skrev:
Jeg regner med at være der fra ca. kl 12. og tager senere hen til togcenter Gentofte.
Glimrende, så er vi da et par stykker som forhåbentligt er der på samme tid. Jeg kommer som sagt i arbejdstøj omkring 13.30, men bliver desværre nødt til at gå omkring kl. 15, så Occam, det må blive en anden gang Smile
"KILLERP" skrev:
Jeg må desværre melde pas på kystbanen, brugt alt for mange penge på hobbymessen, samt i næstved igår

Det kender vi vist alle alt for godt :roll:

__________________

Hilsen Dennis

Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr

DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.

Like 0 kan lide
Top

Picture

PerOlsen

Indlæg: 2.070

PB  Blog

Jeg holder øje med dig Dennis ... jeg kan nok bedst kendes på den manglende hårlængde (ny-karseklippet).

MVH:Per

__________________

Märklin C- og K-skinner.
Treskinnedrift med eCos & TouchCab.

Udvikler af http://www.jernbanebasen.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

tmjbk

Gårdmand

Indlæg: 462

PB  Blog

"Dennis TR" skrev:
"PerOlsen" skrev:
jeg vil også være der. Så må vi se om vi kan hilse på hinanden.Jeg skal have en Containerterminal.
"Horsecreek" skrev:
Jeg regner med at være der fra ca. kl 12. og tager senere hen til togcenter Gentofte.
Glimrende, så er vi da et par stykker som forhåbentligt er der på samme tid. Jeg kommer som sagt i arbejdstøj omkring 13.30, men bliver desværre nødt til at gå omkring kl. 15, så Occam, det må blive en anden gang Smile
"KILLERP" skrev:
Jeg må desværre melde pas på kystbanen, brugt alt for mange penge på hobbymessen, samt i næstved igår
Det kender vi vist alle alt for godt :roll:

tmjbk kommer også lige forbi nok fra 13

så må vi se finder hianden.

__________________

Mvh Allan 

Modeltog med slæbesko

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

PerOlsen

Indlæg: 2.070

PB  Blog

Ok ... beskrivelse af undertegnede, så I kan opspore mig:

Jeg er 38 år, karseklippet og render sikkert rundt med en mørkgrå kradratisk taske over skulderen.

.... og ....

Ikke for at ægre KillerPeter ... men har I set, hvad Kystbanen sælger Containerterminalen til i morgen?

kr. 3.500,-

Så jeg skal HELT sikkert have en under armen.

MVH:Per

__________________

Märklin C- og K-skinner.
Treskinnedrift med eCos & TouchCab.

Udvikler af http://www.jernbanebasen.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

Horsecreek

Lokomotivfører

Indlæg: 1.508

PB  Blog  Hjemmeside

Det sikreste tegn for at genkende mig er en blå og sort northface rygsæk.

__________________

Intet modeljernbaneanlæg er så perfekt, at det ikke giver inspiration til det næste.

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

"PerOlsen" skrev:
Ikke for at ægre KillerPeter ... men har I set, hvad Kystbanen sælger Containerterminalen til i morgen?kr. 3.500,-Så jeg skal HELT sikkert have en under armen.MVH:Per

Hmm Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Til de af jer der undre sig over navnet killerp, er det et for bogstav for alle vores børn, samt kærestens og mit, og jeg kan desværre ikke finde andre navne ud af disse bogstaver, der selvfølgelig muligheden, at få et par børn ekstra, så mulighederne udvides :oops: :oops: :oops:

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

ts_dk

Indlæg: 295

PB

"Killerp" skrev:
disse bogstaver, der selvfølgelig muligheden, at få et par børn ekstra, så mulighederne udvides :oops: :oops: :oops:

Pas nu på at dit tog værelse ikke bliver indraget til børneværelse Laughing out loud

Hilsen Thomas Laughing out loud

__________________

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

"ts_dk" skrev:
Pas nu på at dit tog værelse ikke bliver indraget til børneværelse Laughing out loud Hilsen Thomas Laughing out loud

Håber da, jeg har veto ret mod sådan en beslutning om at inddrage mit tog rum Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.