Picture

Willjax

Indlæg: 179

PB

Litra K 582

Hej sporskiftere..

Findes lokomotivet af Ernesto Breda (DSB Litra K 582) i H0? Lidt om toget her:

http://www.veterantoget.dk/materiel/damp/dsb_k582.html

Billede

Jeg har kørt med det ved flere lejligheder, bl.a. med min toårige søn, derfor har det stor interesse.

Mvh.

__________________

Like 0 kan lide
Top

Picture

PerOlsen

Indlæg: 2.070

PB  Blog

Jeg håber, at K-maskinen kommer på et tidspunkt. Mine børn og jeg har kørt med K 564 flere gange (Slagelse-Gørlev). Men indtil K-maskinen kommer, så leger vi at vores HobbyTrade D-maskine er en K-maskine. Selvom de ikke er ens, så er størrelsen og "udtrykket" nogenlunde det samme. Og lyden i D-maskinen er meget lig den oplevelse man har ved K-maskinen.

Mvh. Per

__________________

Märklin C- og K-skinner.
Treskinnedrift med eCos & TouchCab.

Udvikler af http://www.jernbanebasen.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

henho

It-konsulent

Ringkøbing

Indlæg: 1.342

PB

Hej

Jeg har hørt en lille fugl synge om, at efter loko-vognen fra Mariager-banen bliver K-maskinen det næste projekt fra Finn Lekbo's side. Så det er bare med at begynde, at spare op Laughing out loud

__________________

MVH

Henrik
2-skinne, dansk, epoke3b, medlem af SdMJK

Bruger Z21 på hjemmebanen.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Willjax

Indlæg: 179

PB

"henho" skrev:
HejJeg har hørt en lille fugl synge om, at efter loko-vognen fra Mariager-banen bliver K-maskinen det næste projekt fra Finn Lekbo's side. Så det er bare med at begynde, at spare op Laughing out loud

Finn Lekbo?

__________________

Like 0 kan lide
Top

Picture

henho

It-konsulent

Ringkøbing

Indlæg: 1.342

PB

Hej

Se evt. under tidligere tråde om O-maskinen og Rulleskøjten i 'Dansk i model'. (eller søg på Finn Lekbo fra forsiden i Forum Smile

__________________

MVH

Henrik
2-skinne, dansk, epoke3b, medlem af SdMJK

Bruger Z21 på hjemmebanen.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.