Picture

Horsecreek

Lokomotivfører

Indlæg: 1.508

PB  Blog  Hjemmeside

Hobbytrades 2007 nyheder

-- Sakset fra Hobbytrades hjemmeside --

Nyheder 2007

I forbindelse med Nurnberg messen, hvor vi bl.a. fremviser første prøvestøbning på vores model af Dobbeltdækkerne fra DSB, præsenterer vi også følgende nyheder.

NOB DE-2700-03 Kunstlok

Den første farvefulde variant af ME26'eren kommer i starten af 2007 og det er den meget farve fulde udgave kaldet kunstlok'et. På billederne herunder ses produktions prøven.

DB dobbeltdækker

I forbindelse med vores model af Innovations dobbeltdækkerne fra DSB og Metronom kommer vi også med inovations dobbeltdækkerne i en DB-AG udførelse i løbet af 2007.

BR 146.2 El-lokomotiv

Trækkraften til vores model af innovations dobbeltdækkerne må heller ikke mangle. I løbet af 2007 kommer vi med en model af det tyske El-lokomotiv BR 146.2, i DB, Metronom og Connex udførelse.

SJ Litt H/Ibcos kølevogn

Den næste vogn i stammen af svenske godsvogne (i samarbejde med Brimalm) bliver modellen af kølevognen SJ Litte H/Ibcos. Modellen laves i samme høje detaljeringsgrad som vores nyligt udsendte model af SJ Litt O/Om. H-vognen venstes på markedet i 3. eller 4. kvt. 2007.

Cu i hollandsk udgave

I stammen af CU vogne kommer vi med tre numre varianter som vognene så ud mens de kørte hos NS lige efter 2. vendenskrig. NS varianterne af Cu vognen ventes udsendt i 1. eller 2. kvt 2007.

__________________

Intet modeljernbaneanlæg er så perfekt, at det ikke giver inspiration til det næste.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Holger D

Indlæg: 118

PB

Laughing out loud Udover disse har hobbytrade indledt et samarbejde med DWA Hobby og laver Q vogne i 3 TKVJ udgaver Laughing out loud Ikke så ringe endda. Der er gang i "støbehjulene" i Fredericia... Tongue

Se Tekst :

Nyheder fra DWA/hobby trade

Nye Litra Q vogne fra TKVJ

DWA og hobby trade har indgået sam-

arbejde om produktion af de berømte

små Q-vogne. Samarbejdet medfører

udgivelse af vognserier fra flere dan-

ske privatbaner. I første omgang er det

3 udgaver fra TKVJ og de produceres

kun i forudbestilt antal. Vognene kan

bestilles og købes hos din sædvanlige

forhandler.

IA 104 hvid

med håndbremse 218,00

QA 215 Rødbrun

med bremseplatform 228,00

QA 230 brun

med bremsehus 248,00

Forventetlevering2. kvartal2007

Forventetlevering2. kvartal2007

DWA Hobby

__________________

Holger D

Like 0 kan lide
Top

Picture

plutoodie

Indlæg: 116

PB

Ikke flere danske nyheder? Øv Laughing out loud Nå jeg har nok rigeligt...

__________________

HHJJ
Bo Jensen

Like 0 kan lide
Top

Picture

DennisTR

Lokomotivfører

Tølløse

Indlæg: 1.132

PB  Blog  Hjemmeside

Det gør ikke så meget de ikke har nye danske modeller på bedding, der kommer jo rigeligt i nær fremtid, bla. D-maskinen, Mz, Cl vogne osv osv.

Kan godt forstå at Hobby Trade vil forsøge sig på det udenlandske marked, for de har efterhånden fået opmærksomhed for deres modeller flere steder i Europa.

__________________

Hilsen Dennis

Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr

DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

Citat:
Det gør ikke så meget de ikke har nye danske modeller på bedding

ser på det lidt anderledes, vælger at tro på, folkene bag HOBBY TRADE tænker på vores arme punge Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

Horsecreek

Lokomotivfører

Indlæg: 1.508

PB  Blog  Hjemmeside

Det ville da være pænt af dem, jeg har i hvert fald ikke haft råd til at købe de modeller jeg gerne ville.

__________________

Intet modeljernbaneanlæg er så perfekt, at det ikke giver inspiration til det næste.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.