Heljans CA 1256 (#5254) er et eksperiment med en lidt ændret nuance. Jeg vil gerne høre jeres mening om denne lidt ændrede nuance.
Heljans CA 1256 (#5254) er et eksperiment med en lidt ændret nuance. Jeg vil gerne høre jeres mening om denne lidt ændrede nuance.
h087
togtosse
Græsted
hej UTJ
i mine øjne er den god - rart med variation i farverne på vognene, sådan var det
jo også i virkeligheden, med hensyn til feltet med påskrift en god ide og igen
efter virkeligheden, har en del fotos der netop vise det som Heljan har lavet,
så gerne mer af den slags - hvis det kan lade sig gøre - tak
med venlig hilsen
henning h087
med venlig hilsen
henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk
det vigtigste i at vide - er at vide - hvad man ikke ved
CaBrag
Pensionist
Variationer i farverne, er altid en fordel. Det ser meget bedre ud end 6-8 vogne med samme farve.
Mvh
Carl
Skovsøekspressen
Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen
Det har været oppe at vende herinde før
Men studerer man ældre farvefotos, kan man ofte se at der var forskellige nuancer i en personvognsstamme. Vognene var ikke helt "ens". En vinrød var ikke bare en vinrød pga. vind og vejr, vognrevisioner osv.
Derfor er det meget fint med noget variation, for så kommer modelbanen mere til at svare til virkeligheden.
Mvh
Claus
Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.
SFJ
Skole
Patinere selv stort set alle mine vogne, men ellers er det da en virkelig god idé. Syntes også det blev særdeles vellykket med HD'ernes farve.
//Miles
En dreng på 13 år med stor interesse for tog.
Fynsk DSB sidebane i epoke III. H0 DC