Jeg kommer også forbi og glæder mig til at se det flotte anlæg. Jeg regner med at være der ved middagstid, da der også gerne skulle være tid til et besøg i den nye butik i Næstved, når man nu alligevel er på de kanter....
Jeg regner også med at komme, nok omkring kl. 11, dog med forbehold indtil videre. Glæder mig til at se det flotte anlæg som vi vist alle kender ret godt fra billeder osv. men det er nu ikke det samme som at se det selv
Rart at se jer alle igen, og et par nye Desværre mødte jeg ikke Occam, det må blive en anden gang.
Selv tak Dennis, jeg tror Occam udeblivelse, ligger i klubbens foto politik, Occam er kendt for at skrive om disse besøg, og lægge billeder der til, men svært ved Næstved klubben... men kunne havde været rart at møde manden bag Danmarks bedste modeljernbane blog
Jeg nåede frem til Næstved Modeljernbaneklub i går, og nød synet. Jeg fandt jer desværre ikke, så det må blive næste gang... Måske skulle jeg lave en MJ-blog-hat, så jeg er nemmere at se... :-)
Jeg har skrevet om besøget i klubben og senere på Næstved og Holme Olstrup station her:
Jeg nåede frem til Næstved Modeljernbaneklub i går, og nød synet. Jeg fandt jer desværre ikke, så det må blive næste gang... Måske skulle jeg lave en MJ-blog-hat, så jeg er nemmere at se... :-)
Glimrende ide. Peter har åbenbart allerede tænkt den tanke
Har læst din beretning. Vi var et par stykker her fra sporskiftet som også så det vildfarne lyntog som du skriver om i artiklen, så vi var altså i rummet samtidigt
PS: Husk at nmjk ikke er glad for at se billeder fra deres anlæg andre steder end på deres egen hjemmeside :?
Har læst din beretning. Vi var et par stykker her fra sporskiftet som også så det vildfarne lyntog som du skriver om i artiklen, så vi var altså i rummet samtidigt
Wow, så tæt på, og alligevel så langt fra.. Det kunne være vi skulle aftale et tidspunkt og sted ved næste lejlighed, som vel er efterårets hobbymesse?
"Dennis TR" skrev:
PS: Husk at nmjk ikke er glad for at se billeder fra deres anlæg andre steder end på deres egen hjemmeside :?
Ja, det hører jeg. Siden på deres hjemmeside virker dog ikke i Forefox, så jeg har ikke læst nærmere om det. Men de har vel næppe noget imod gratis rosende omtale af deres arrangement...?
Næ Lars ... det er nu Allan "tmjbk" og bag ham er Dennis TR og jeg igang med at fotografere (men det skal man nu vide for at kunne se).
MVH:Per
Redigeret: Peter kom først med rettelsen. Damn ... ikke nok med at han bygger 4 anlæg mens jeg forsøger at sætte to R9-skinner sammen, men han når også at svare først.
Ja, det hører jeg. Siden på deres hjemmeside virker dog ikke i Forefox, så jeg har ikke læst nærmere om det. Men de har vel næppe noget imod gratis rosende omtale af deres arrangement...?
I min firefox kører deres side glimrende. Har du opdateret til version 2 :?: Tror nu ikke de har noget imod rosende omtale. Det ville i hvert fald være mærkeligt.
Hmmmmm.... Sidder lige og kigger på første billede i din beretning igen. Havde godt nok set at Allan var forrest, men havde sgi ikke luret at det var mig selv og Per som stod bag ham :oops: Det første man blir blind på er øjnene.....
Mikael
Udviklingsingeniør
Jeg kommer da. Jeg er bare endnu ikke sikker på hvornår, da jeg muligvis skal have en "lidelsesfælle" med, der ikke selv har bil.
PerOlsen
Jeg kommer og regner med at være der kl. 1100.
Märklin C- og K-skinner.
Treskinnedrift med eCos & TouchCab.
Udvikler af http://www.jernbanebasen.dk
tmjbk
Gårdmand
ok tmjbk er der nok kl 1200 mvh Tmjbk allan
Mvh Allan
Modeltog med slæbesko
killerp
Fotograf
Jamen, nu der endelig sker noget i denne ende af landet, så må jeg også kikke forbi, er der fra klokke 11
Peter
Gavflaben fra Falster
(Falsterbanen)
ka-modeltog.dk
Hej ja men hvis der ikke kommer noget i vejen så kommer jeg også, ved 11-12 tiden.
bliver da spænende.
Occam
Jeg kommer også forbi og glæder mig til at se det flotte anlæg. Jeg regner med at være der ved middagstid, da der også gerne skulle være tid til et besøg i den nye butik i Næstved, når man nu alligevel er på de kanter....
Vi ses...
Med venlig hilsen
- Occam
DennisTR
Lokomotivfører
Tølløse
Jeg regner også med at komme, nok omkring kl. 11, dog med forbehold indtil videre. Glæder mig til at se det flotte anlæg som vi vist alle kender ret godt fra billeder osv. men det er nu ikke det samme som at se det selv
Hilsen Dennis
Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr
DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.
Lars Skjærlund
Rødovre
Webmaster
Ligesom i andre håber jeg også på at kunne nå det - og det vil i givet fald også blive sidst på formiddagen.
MVH
Lars
DennisTR
Lokomotivfører
Tølløse
Lækkert anlæg, det må man sige
Har fået en del inspiration, som jeg forhåbentligt kan overføre til mit eget anlæg, dog i noget mindre målestok.
Rart at se jer alle igen, og et par nye
Desværre mødte jeg ikke Occam, det må blive en anden gang.
Hilsen Dennis
Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr
MY1146
Studerende
Hej,
Ja, må tilstå at jeg også var dernede sammen med 3 andre bekendte.
Tog 115 billeder af anlægget, men da NMJK fører en politik om ikke at misbruge billeder fra deres anlæg, vil jeg ikke oploade nogen.
Da de egentlig kun er taget med hensyn til eget brug.
MVH.
Kristian Koldsøe
ka-modeltog.dk
Hej ja det var da en fin bane og rigtig hyggeligt at hilse på, nogle af dem man skriver sammen med. en rigtig god dag syntes jeg.
kim
killerp
Fotograf
Selv tak Dennis, jeg tror Occam udeblivelse, ligger i klubbens foto politik, Occam er kendt for at skrive om disse besøg, og lægge billeder der til, men svært ved Næstved klubben... men kunne havde været rart at møde manden bag Danmarks bedste modeljernbane blog
Peter
Gavflaben fra Falster
(Falsterbanen)
Occam
Hej allesammen
Jeg nåede frem til Næstved Modeljernbaneklub i går, og nød synet.
Jeg fandt jer desværre ikke, så det må blive næste gang... Måske skulle jeg lave en MJ-blog-hat, så jeg er nemmere at se...
:-)
Jeg har skrevet om besøget i klubben og senere på Næstved og Holme Olstrup station her:
http://www.mj-blog.dk/2007/06/baneboerstedag-og-stationsbesoeg/
Med venlig hilsen
- Occam
killerp
Fotograf
Tja hvorfor ikke,
jeg fik lavet denne t shits af samme åresag
Peter
Gavflaben fra Falster
(Falsterbanen)
DennisTR
Lokomotivfører
Tølløse
Glimrende ide. Peter har åbenbart allerede tænkt den tanke
Hilsen Dennis
Occam
Med venlig hilsen
- Occam
tmjbk
Gårdmand
Det kun være at vi skal havde lavet nogle T shits hvor der stå sporskifte samt kalde navn en ide måske eller ?????
Mvh Allan
Modeltog med slæbesko
Lars Skjærlund
Rødovre
Webmaster
Da' Occam.
Det er da Peter, der står i forgrunden på det første billede i din blog.
MVH
Lars
killerp
Fotograf
Næ do lars, 1 billed hos Occam, indenholder Allan , Dennis og Per bagerst....
Peter
Gavflaben fra Falster
(Falsterbanen)
PerOlsen
Næ Lars ... det er nu Allan "tmjbk" og bag ham er Dennis TR og jeg igang med at fotografere (men det skal man nu vide for at kunne se).
Redigeret: Peter kom først med rettelsen. Damn ... ikke nok med at han bygger 4 anlæg mens jeg forsøger at sætte to R9-skinner sammen, men han når også at svare først.
Märklin C- og K-skinner.
Lars Skjærlund
Rødovre
Webmaster
Ups - sorry til alle - det er helt rigtigt - øh - øv! :oops:
MVH
Lars
killerp
Fotograf
Peter
Gavflaben fra Falster
(Falsterbanen)
DennisTR
Lokomotivfører
Tølløse
I min firefox kører deres side glimrende. Har du opdateret til version 2 :?: Tror nu ikke de har noget imod rosende omtale. Det ville i hvert fald være mærkeligt.
Hmmmmm.... Sidder lige og kigger på første billede i din beretning igen. Havde godt nok set at Allan var forrest, men havde sgi ikke luret at det var mig selv og Per som stod bag ham :oops: Det første man blir blind på er øjnene.....
Hilsen Dennis
PerOlsen
Så håber jeg da, at der er ATC på S-togene.
Märklin C- og K-skinner.
DennisTR
Lokomotivfører
Tølløse
Nope, der er HKT, og det er næsten det samme men et noget ældre system, så ingen problemer her
Hilsen Dennis