Picture

risvej07

Indlæg: 131

PB

atlas 2790+ 91

hej

er der nogen der kender atlas 2790 og 2791 drejeskive og motor skala N

den er på tilbud hos (på sporet ) til 465.- for begge dele og det må jo siges at være billig for en el-drejeskive.

mvh

Poul

__________________

køre märklin digital med central station 1

Like 0 kan lide
Top

Picture

Newtrain

Brabrand

Indlæg: 668

PB

"risvej07" skrev:
hej er der nogen der kender atlas 2790 og 2791 drejeskive og motor skala Nden er på tilbud hos (på sporet ) til 465.- for begge dele og det må jo siges at være billig for en el-drejeskive. mvhPoul

Ja det lyder da som et supet tilbud, er der nogen som kender kvaliteten af produktet ?

__________________

Venlig hilsen

 Carsten

  • Skala N
  • Epoke IV og V
  • Tysk og Dansk materiel + "det løse"
  • Digital med Roco MultiMaus
  • Har demonteret pladeanlæg, og arbejder nu med layout til et modulanlæg i 6 dele. 1´modul ender forhåbentlig med at indeholde: "Det gule palæ", traktor 57, Franz Jäger vognen, Bøffen "det dumme svin", med sin Ford Transit, og Olsen banden med Chevrolet Bel Air eller Impala.
Like 0 kan lide
Top

Picture

domino

Procesoperatør

Indlæg: 385

PB

Jeg har haft en del Atlas loko og vogne, det er en ok kvalitet, vel lidt a la LIMA, jeg vil personlig ikke tøve med at købe.

mvh

domino

__________________

Nippon Model Railroad Society.
Japansk H0 og N

Digital og analog.

Trix C-skinner.

Samler af Lima H0

Like 0 kan lide
Top

Picture

Claus

Jordbrugsteknolog, landskab og anlæg

Indlæg: 124

PB

Hej

Jeg ville heller ikke tøve med at købe. Dog skal du lige tænke lidt over hvilket tema dit anlæg har. Hvis du kører dansk vil skiven nok være næsten dobbelt så stor som det man anvendte de fleste steder i Danmark. Jeg ved dog ikke om der fandtes enkelte skiver i den størelsesorden i Danmark. :?:

Se eventuelt på luftfoto fra Odense, så kan du jo tage mål. Smile

Venligst, Claus

__________________

N-digital med Tams MC... og med en bane under opbygning.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.