Vi har tit snakket om, at marklin geomatri for sporskifter var meget dårlig, og vi derfor efterlyste andre muligheder, en af dem var peco midterleder :? som som ikke ser godt ud...
Men nu har jeg måske fundet løsningen, til dem som bruger K skinner, og vil have nye sporskift
http://www.weichen-walter.de/produkte/k-weichen/index.html
__________________
Peter
Gavflaben fra Falster
(Falsterbanen)
DennisTR
Lokomotivfører
Tølløse
Indlæg: 1.132
Det er vist godt vi har Marklin-users.net Peter
Der nævnes priser fra 65-85 euro, altså ca. 500-700 kr. pr. stk. :!: Så tror jeg nu nok hellere jeg vil vælge Peco-løsningen, som jeg iøvrigt finder ganske pæn, i hvert fald de anlæg jeg har set dem brugt på.
Hilsen Dennis
Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr
DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.
killerp
Fotograf
Indlæg: 2.238
Nop stummi forumet
Peter
Gavflaben fra Falster
(Falsterbanen)
Skovsøekspressen
Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen
Indlæg: 2.874
Det ser godt ud, men til den pris vil jeg hellere vælge 3-4 af Märklins slanke K-skifter og så indrette banen efter det. Og det er så også det der er ved at ske i øjeblikket.
Mvh
Claus
Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.
Skovsøekspressen
Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen
Indlæg: 2.874
Ak ja, hvis bare de sporskifter blev masseproducerede....... Har lige sukket over dem nok engang. Det ville med garanti blive en sællert, i grunden mærkelig at der ikke er nogen der har haft gjort det i K-skinneserien. Nok er de lige slanke K-skifter praktiske og driftssikre, men kønne er de altså ikke. Og de giver lidt begræsninger, men heldigvis ikke vildt umulige. Men vilkårene hvis specielt Heljans damp skal kunne komme igennem.
Mvh
Claus
Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.