Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

2 drift skinner til marklin brug

Vi har tit snakket om, at marklin geomatri for sporskifter var meget dårlig, og vi derfor efterlyste andre muligheder, en af dem var peco midterleder :? som som ikke ser godt ud...

Men nu har jeg måske fundet løsningen, til dem som bruger K skinner, og vil have nye sporskift

http://www.weichen-walter.de/produkte/k-weichen/index.html

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

DennisTR

Lokomotivfører

Tølløse

Indlæg: 1.132

PB  Blog  Hjemmeside

Det er vist godt vi har Marklin-users.net Peter Wink

Der nævnes priser fra 65-85 euro, altså ca. 500-700 kr. pr. stk. :!: Så tror jeg nu nok hellere jeg vil vælge Peco-løsningen, som jeg iøvrigt finder ganske pæn, i hvert fald de anlæg jeg har set dem brugt på.

__________________

Hilsen Dennis

Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr

DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

"DennisTR" skrev:
Det er vist godt vi har Marklin-users.net Peter Wink

Nop stummi forumet Wink

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Det ser godt ud, men til den pris vil jeg hellere vælge 3-4 af Märklins slanke K-skifter og så indrette banen efter det. Og det er så også det der er ved at ske i øjeblikket.

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Ak ja, hvis bare de sporskifter blev masseproducerede....... Har lige sukket over dem nok engang. Det ville med garanti blive en sællert, i grunden mærkelig at der ikke er nogen der har haft gjort det i K-skinneserien. Nok er de lige slanke K-skifter praktiske og driftssikre, men kønne er de altså ikke. Og de giver lidt begræsninger, men heldigvis ikke vildt umulige. Men vilkårene hvis specielt Heljans damp skal kunne komme igennem.

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.