Picture

JD

Indlæg: 712

PB  Hjemmeside

Til MY1287

Erik: hvad hedder det grønne underlag som du anvender til dine helix'er og hvor køber du det - og hvad er prisen?

Et andet spørgsmål: hvordan sætter du dine fleksskinner fast på underlaget - kan ikke se hverken skruer, dobbeltklæbende tape eller limklatter på dine billeder fra selve byggeriet Smile

__________________

Jens 

DC bane i dansk epoke III

Like 0 kan lide
Top

Picture

Erik 1:87

Softwareingeniør

Odense

Indlæg: 901

PB  Hjemmeside

"Jens Didriksen" skrev:
Erik: hvad hedder det grønne underlag som du anvender til dine helix'er og hvor køber du det - og hvad er prisen?
På min første helix anvendte jeg nogle rester, som jeg havde fra da jeg lagde gulv i sin tid. Jeg mener de var købt i Silvan.På min anden og min tredie helix har jeg anvendt "Dämmplatte Logoclic". Jeg mener, at det var i Bauhaus, at jeg købte dem. På et gulv skulle de ifølge spec. dæmpe refleksioner med 15 db og transmissioner med 19 db - hvis nogen kan bruge de data til noget! Min konklusioner indtil videre er, at de virker glimrende.Begge slags er købt som plader på ca 600 * 800 * 4-5 mm. Prisen har jeg glemt alt om, men det er ikke alverden.
"Jens Didriksen" skrev:
Hvordan sætter du dine fleksskinner fast på underlaget - kan ikke se hverken skruer, dobbeltklæbende tape eller limklatter på dine billeder fra selve byggeriet Smile

Flexskinnerne er monteret med skinnesøm fra roco http://www.modeljernbane.dk/catalog/product_info.php?manufacturers_id=12...

To i enderne i 2. sidste og 4. sidste svelle for at styre samlingen. Ellers ca. for hver 20. cm.

__________________

Hilsen Erik, My 1 2 87.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

JD

Indlæg: 712

PB  Hjemmeside

Tak for det Smile

__________________

Jens 

DC bane i dansk epoke III

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.