Picture

trn85

Indlæg: 259

PB

SOLGT Sælges: DSB EA 3001 fra Togogtekno

SOLGT

Hej NG

Jeg har en DSB EA 3001, rød/sort, fra Togogtekno til at ligge som jeg aldrig kommer til at få brugt. Den er kun tilkørt. Der er tale om en AC-udgave med Loksound decoder. Der medfølger kvittering fra oktober sidste år. Nypris 2498 kr.

Pris 1700 kr.

SOLGT

__________________


Med venlig hilsen

Thomas Reinholt Nielsen

Like 0 kan lide
Top

Picture

marrix

IT Udvikler

Valby

Indlæg: 339

PB

"trn85" skrev:
Hej NGJeg har en DSB EA 3001, rød/sort, fra Togogtekno til at ligge som jeg aldrig kommer til at få brugt. Den er kun tilkørt. Der er tale om en AC-udgave med Loksound decoder. Der medfølger kvittering fra oktober sidste år. Nypris 2498 kr. Pris 1700 kr.

Jamen, hvis alt på den er OK og der er original emballage med så vil jeg gerne købe den.

Mvh:

- Martin

Like 0 kan lide
Top

Picture

trn85

Indlæg: 259

PB

"marrix" skrev:
"trn85" skrev:
Hej NGJeg har en DSB EA 3001, rød/sort, fra Togogtekno til at ligge som jeg aldrig kommer til at få brugt. Den er kun tilkørt. Der er tale om en AC-udgave med Loksound decoder. Der medfølger kvittering fra oktober sidste år. Nypris 2498 kr. Pris 1700 kr.
Jamen, hvis alt på den er OK og der er original emballage med så vil jeg gerne købe den.Mvh: - Martin

Hej Martin

Den er 100% ok, alle dele og papire og kvittering medfølger og den er selvfølgelig i original æske.

__________________


Med venlig hilsen

Thomas Reinholt Nielsen

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.