Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

Sælges: Diverse H0 Märklin og Roco (Opdateret 9.11.)

På grund af pladsmangel bliver jeg desværre nød til at sælge lidt ud af min H0 samling af Märklin og Roco materiel. Noget af materialet er endda helt nyt og har aldrig nået ud at køre.

* * * Mäklin Digital: BR218 diesellok i epoke V bemaling: Kr. 595,-

(Fra Märklin digitalt regional startsæt og stort set aldrig brugt)

HELT NYE og aldrig brugt:5 stk. DB containerfladvogne fra Roco, hver belæsset med 3 stk. 20 fods containere fra Opel. (DC hjul) . . SÆT 1: Kr. 625,- (for alle 5 stk.)

HELT NYE og aldrig brugt:

5 stk. DB containerfladvogne fra Roco, hver belæsset med 3 stk. 20 fods containere fra Opel. (DC hjul) . . SÆT 2: Kr. 625,- (for alle 5 stk.)

Pris for alle 10 stk: Kr. 1.000,- ! ! !

* * * Märklin 34373: Digital BR101 ellok i "Starlight express" bemaling: Kr. 875,-

* * * Märklin 4093: DB pakke/postvogn i beige/turkis epoke IV bemaling: Kr. 150,-

Hvis man skulle være interesseret i billeder af de enkelte modeller, så send mig en mail eller en PM besked. Så sender jeg fluks billede retur Smile

Mht til køb, så kan materialet enten hentes på min adresse i København (Kbh NV) eller jeg kan sende med Post Danmark. Ved afsendelse med post tillægges porto prisen.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Christian3120

Teknisk skole :-)

Indlæg: 342

PB

hej, hvorfor er dit Br lokomotiv så billigt?

__________________

H0, Digitalt, 2 skinne (DC) Epoke IV og V, Dansk.
MZ 1401 & 1403 & 1461.
MY 1155
IC3 5003
11 godsvogne, 7 passagervogne, og 1 rensevogn ;D

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

"Christian3120" skrev:
hej, hvorfor er dit Br lokomotiv så billigt?

Tænker du på BR215 lokomotivet ? Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

Christian3120

Teknisk skole :-)

Indlæg: 342

PB

ja

__________________

H0, Digitalt, 2 skinne (DC) Epoke IV og V, Dansk.
MZ 1401 & 1403 & 1461.
MY 1155
IC3 5003
11 godsvogne, 7 passagervogne, og 1 rensevogn ;D

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

"Christian3120" skrev:
ja

Tja hmm det kan da også godt være jeg har sat den lidt billigt nu du siger det. Men jeg synes ét eller andet sted, at prisniveauet må ligge deromkring. Det er en lidt "skrabet" model fra Roco´s hobbyserie. Ikke at det på nogen måde gør det til et skidt produkt, slet ikke. Men der er ikke så mange detaljer på lokomotivet.

Det er desuden en analog jævnstrøms model, der ikke indeholder et 8 polet stik til dekoder. Så skal man opgradere til digital DC drift, så skal man have fat i en loddekolbe Smile

Men det er på ingen måde et skidt lokomotiv og det kører skam fint nok. Det er også velholdt og uden nogen form for ridser/skrammer . . ligesom alt mit andet materiale Wink Laughing out loud

Like 0 kan lide
Top

Picture

Christian3120

Teknisk skole :-)

Indlæg: 342

PB

okay Smile

__________________

H0, Digitalt, 2 skinne (DC) Epoke IV og V, Dansk.
MZ 1401 & 1403 & 1461.
MY 1155
IC3 5003
11 godsvogne, 7 passagervogne, og 1 rensevogn ;D

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.