Picture

Nordvestbanen

skole

Indlæg: 262

PB

Politibiler? 1:87

Hej alle.

Jeg har kigget rundt på forskelige hjemmesider men kun kun finde hjemme siden paasporet.dk som har danske politi biler alså biler efter 1990 Wink er der nogle som evt kender nogle sider der har nogle?

MVH

Lennart

__________________

Lennart
 
DSB / OHJ / Raillion /
Spor: Marklin C skinner.
Epoke: 1990 og op...

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Brekina kom her for ikke så lang tid siden med en Opel Kadett Politi (stationcar). Den har ikke hold i virkeligheden, men var da en mulighed. Der findes også en Boble Folkevogn i politiudgave. Er ikke klar over om den har hold i virkeligheden, men tvivler.

Men officielt kan ingen af bilerne fås mere. Men en forhandler kunne måske have et eksemplar af ovennævnte liggende. Men det skal man nok helst ud at se selv.

Nu kan jeg se at du er fra Kalundborg. Er der ikke noget med at der er samlermarked i Tømmerruphallen på et tidspunkt? Meget snart tror jeg faktisk. Det var i hvert fald et ret oplagt sted at søge.

Ellers prøv fx. at spørg Tog og Tekno I Aalborg. Han har haft Opel Kadetten. Og også Folkevognen. Han sender gerne. Hjemmesiden er på;

http://www.togogtekno.dk/

Ellers er der jo også Volvo Amazonen fra Brekina der har kunnet fås. Den var helt korrekt (typen kom frem i sidste halvdel af 1960´erne). Og en Opel også af nyere type (blå/hvid, mens de andre nævnte biler er hvid/sorte). Men de må betegnes som værende samlerobjekter i dag. Her tvivler jeg stærkt på at en forhandler ligger inde med noget.

En mulighed var også at kigge på QXL. Der dukker nogen gange noget op.

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Nordvestbanen

skole

Indlæg: 262

PB

Jo jeg ville kigge efter bilerene i tømmerup, Wink

__________________

Lennart
 
DSB / OHJ / Raillion /
Spor: Marklin C skinner.
Epoke: 1990 og op...

Like 0 kan lide
Top

Picture

tog-tosse

Indlæg: 84

PB

"Mx104" skrev:
Hej alle.Jeg har kigget rundt på forskelige hjemmesider men kun kun finde hjemme siden paasporet.dk som har danske politi biler alså biler efter 1990 Wink er der nogle som evt kender nogle sider der har nogle? MVH Lennart

Hej Lennart eller andre der vil købe.

Jeg har nogle til salg, alle nye.

Roco 1638 Unimog solgt

Rietze 60134 Ford Cargo kommandovogn solgt

Rietze 51148 Ford mondeo solgt

Brekina 20358 Opel Kadett 85 kr.

Brekina Opel rekord 149 kr

Brekina 25022 VW 78 kr. (Top decoration)

Brekina VW 70 kr. (model der er ca. 8-10 år gammel)

EpokeModeller Citroen fangetransporter 119 kr.

biler 4-9 004

biler 4-9 003

Like 0 kan lide
Top

Picture

Nordvestbanen

skole

Indlæg: 262

PB

Er interesseret i Ford modeo og Unimog og komadovognen Wink

__________________

Lennart
 
DSB / OHJ / Raillion /
Spor: Marklin C skinner.
Epoke: 1990 og op...

Like 0 kan lide
Top

Picture

tog-tosse

Indlæg: 84

PB

"Mx104" skrev:
Er interesseret i Ford modeo og Unimog og komadovognen Wink

Hej.

Jeg har sendt en privat mail med samlet pris og kontonr.

Leif

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.