Picture

Claus

Jordbrugsteknolog, landskab og anlæg

Indlæg: 124

PB

Fejl på KATO MY 1101

Kære brugere på sporskiftet.

Jeg har nu også modtaget en MY 1101 fra KATO og jeg må sige at jeg synes at det er en flot model. Bortset fra rotorblinkene, som 1101 aldrig har været udstyret med.

Dog blev jeg skuffet over at se at lanternerne i den ene ende af lokomotivet synes at mangle farve, så den noget lysere grundfarve er synlig. Det er ærgerligt. Jeg har kontaktet min forhandler for at høre om jeg kan få en ny overdel eller få byttet modellen. Til min store overraskelse fik jeg at vide at sådan er alle modeller født. Kan det have sin rigtighed?

 

Venligst, Claus

__________________

N-digital med Tams MC... og med en bane under opbygning.

Like 0 kan lide
Top

Picture

gnilre2

Kvalitetschef på færdigbeton fabrik.

Indlæg: 229

PB

Claus skrev:

 

Kære brugere på sporskiftet.

Jeg har nu også modtaget en MY 1101 fra KATO og jeg må sige at jeg synes at det er en flot model. Bortset fra rotorblinkene, som 1101 aldrig har været udstyret med.

Dog blev jeg skuffet over at se at lanternerne i den ene ende af lokomotivet synes at mangle farve, så den noget lysere grundfarve er synlig. Det er ærgerligt. Jeg har kontaktet min forhandler for at høre om jeg kan få en ny overdel eller få byttet modellen. Til min store overraskelse fik jeg at vide at sådan er alle modeller født. Kan det have sin rigtighed?

 

Venligst, Claus

 

Hej Claus.:

Går ud fra det er den vinrøde farve omkring lanterne du hentyder til, eller.

Har lige haft min under luplampen, og må sige denne er nydelig lakeret med den vinrøde farve overalt. Jeg ser ikke grundfarven skinne igennem.

Mvh, Erling, Ribe

 

__________________

 

Kører epoke III - V hovedsaglig dansk.
Mvh
Erling

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Newtrain

Brabrand

Indlæg: 668

PB

Claus skrev:

 

Kære brugere på sporskiftet.

Jeg har nu også modtaget en MY 1101 fra KATO og jeg må sige at jeg synes at det er en flot model. Bortset fra rotorblinkene, som 1101 aldrig har været udstyret med.

Dog blev jeg skuffet over at se at lanternerne i den ene ende af lokomotivet synes at mangle farve, så den noget lysere grundfarve er synlig. Det er ærgerligt. Jeg har kontaktet min forhandler for at høre om jeg kan få en ny overdel eller få byttet modellen. Til min store overraskelse fik jeg at vide at sådan er alle modeller født. Kan det have sin rigtighed?

 Venligst, Claus

 

Hej Claus, jeg læste dette

JK Modelbane skrev:
Nu kommer den brune MY fra Kato, regner med at den er i butikken inden for de næste 14 dage. Desværre er der ikke kommet så mange som bestilt, da der har været en produktionsfejl. Vi udleverer i første omgang kun til dem som har bestilt.
JK Modelbane´hjemmeside. Måske har en af "Farisæerne" fundet vej til din forhandler.

__________________

Venlig hilsen

 Carsten

  • Skala N
  • Epoke IV og V
  • Tysk og Dansk materiel + "det løse"
  • Digital med Roco MultiMaus
  • Har demonteret pladeanlæg, og arbejder nu med layout til et modulanlæg i 6 dele. 1´modul ender forhåbentlig med at indeholde: "Det gule palæ", traktor 57, Franz Jäger vognen, Bøffen "det dumme svin", med sin Ford Transit, og Olsen banden med Chevrolet Bel Air eller Impala.
Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.