Picture

Skalatog.dk

Randers NØ

PB  Hjemmeside

MK 611 fra OKT (koblinger???)

Hejsa.

Jeg har nu været så heldig at komme i besiddelse af en rigtig fin MK 611 fra OKT.

Men modellen har ingen koblinger..

Jeg har her vedhæftet et foto af undersiden, hvor man ser der ikke er koblinger.

Hvad skal jeg købe for at kunne køre med fleischmann profi koblinger?

M.v.h

Michael

Billede

Michael - DSB Epoke IV/V - 2-skinne

Like 0 kan lide

Picture

Triangel

Odense

PB

Hej

Symoba Koblinger er din ven Smile

AttachmentStørrelse
Support zu SYMOBA Produkten.pdf 166.71 kB

Med venlig hilsen

Peter

Like 0 kan lide

Picture

diablomandk

PB

hej Peter skal den så limes på eller hvordan ?

Like 0 kan lide

Picture

Triangel

Odense

PB

Hej

Ja det skal de

Med venlig hilsen

Peter

Like 0 kan lide

Picture

Skalatog.dk

Randers NØ

PB  Hjemmeside

Er der nogen forhandlere i DK der sælger dem ?

M.v.h

Michael

Like 0 kan lide

Picture

Triangel

Odense

PB

Hej

Ja det er der. modeljernbane.dk Odense Hobby. Har dem på lager, Men jeg mener ikke at de ligger i hans webshop, så du skal nok skrive en mail til ham. Jeg bruger mange af dem. fordi at de er gode.

Med venlig hilsen

Peter

Like 0 kan lide

Picture

PTMadsen

Haderslev

PB

Hej!

En Symoba / Fleischmann eller Rebu = Rietze kortkoblings kinnematik kræver at monterings fladen er plan. Dette er så vidt jeg kan se på billedet der er vedhæftet ikke tilfældet. 
Er hullet imellem de 2 skruer i hver ende af lokomotivet forsynet med gevind?. I bekræftende fald hvilken størrelse. Er der ikke gevind i hullet kunne der vel skæres med en snit tap af passende størrelse. Hvad er diameteren på omtalte hul?. 

Venlig hilsen!

Peter Madsen
H0,DCC, Lenz LZV 200 ver.3,8. LH101. Digikeijs. Peco code 75 / Roco Line. http://petermsgarage.blogspot.dk/ 

Like 0 kan lide

Picture

tybalt

It-projektleder

Holbæk

PB  Hjemmeside

Hej

Jaja, så måtte jeg lige op på loftet for at hente mit eksemplar.
Som det tydeligt ses på billederne så er maskinen ikke beregnet til at køre med KKK. Den er født med sit helt eget system der er fjerderbelastet (ses forhåbentligt på billederne) og ligner ikke noget jeg kender andet steds fra.
Hvor man kan få stumperne eller et muligt alternativ ved jeg ikke, men nu er der da noget at gå efter.

(og det er så 3. gang jeg forsøger at oploade dette indlæg)

Billede

Billede

Med venlig hilsen
Henk

http://www.privatbanen.dk/
- H0, 2-skinne -

Like 0 kan lide

Picture

Skalatog.dk

Randers NØ

PB  Hjemmeside

Hej.

Tak for billederne Smile Nu forstår jeg da hvordan de skal sidde. Har skrevet til OKT ang. om de fås som reservedel endnu Smile

M.v.h

Michael

Like 0 kan lide

Picture

PTMadsen

Haderslev

PB

Hej Michael!

Ja det fremmede jo forståelsen, med disse billeder fra Henk. Skulle det ikke lykkes hos OKT har jeg et enkelt eksemplar i rodeskuffen for diverse koblinger.
Spørg mig ikke hvorfra, troede at det var Fleischmann, det er det dog ikke ifølge katalog, muligvis er det Roco men det kræver at du har en reservedelsliste hvor pågældende skakt er brugt. 
Lad os høre hvad OKT svarer.

Til Henk. Du er ikke den eneste der har problemer med stabiliteten af forum, gad nok vide om det er brugere af XP og ældre der oplever dette?

Venlig hilsen!

Peter Madsen
H0,DCC, Lenz LZV 200 ver.3,8. LH101. Digikeijs. Peco code 75 / Roco Line. http://petermsgarage.blogspot.dk/ 

Like 0 kan lide

Picture

tybalt

It-projektleder

Holbæk

PB  Hjemmeside

PTMadsen skrev:

Til Henk. Du er ikke den eneste der har problemer med stabiliteten af forum, gad nok vide om det er brugere af XP og ældre der oplever dette?

Hej

Nixen, kører Windows7 på arbejdet og det er nojagtig det samme (på en gigabit forbindelse)

Med venlig hilsen
Henk

http://www.privatbanen.dk/
- H0, 2-skinne -

Like 0 kan lide

Picture

PTMadsen

Haderslev

PB

Hej!

Kan det så være telenor der har en finger med i spillet, Kobber i begge ender eller hvad er problemet? 
Lidt trist at man måske skulle miste lysten til at hjælpe andre på grund af et ustabilt forum.

tybalt skrev:

Hej

Nixen, kører Windows7 på arbejdet og det er nojagtig det samme (på en gigabit forbindelse)

Venlig hilsen!

Peter Madsen

Like 0 kan lide

Picture

pete

Falck redder

Helsingør

PB

jeg oplever også  problemer med ustalibiltet i forumet hele tiden og jeg har en 12/1 mb.

og windws 7.

venlig hilsen
Peter Johansen

ca. Epoke III og V på c-skinder

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.