Picture

Frank-O

Industri-Tekniker

Indlæg: 263

PB

Marklin 37918 med skæv gangbro..

Jeg har netop modtaget en ny lækker sag fra Marklin!! Det var åbenbart allerede jul Laughing out loud

Der er dog den lille detalje at den ene gangbro hen langs kedlen, sidder skævt. eller rettere. Den bølger.
Jeg har vedhæftet et billlede..

Billede


Som det kan anes, så starter det ved drivhjulet længst til venstre, og slutter faktisk først helt ude i fronten..
Hvad kan være årsagen til dette?
Jeg kan uden problemer trykke broen ned med en finger. Men den hopper op igen, så snart jeg slipper.
Er der nogen gode forslag til at fikse dette så det ikke er så slemt?

Mvh. Frank Olesen

__________________

Mvh.

Frank Olesen

Like 0 kan lide
Top

Picture

gejo

Indlæg: 668

PB

 

Det er svært at se på fotoet, da du har anvendt en vidvinkel. Imidlertid er mit svar, at du får den byttet ved forhandleren.

Hilsen

Gert

Like 0 kan lide
Top

Picture

Frank-O

Industri-Tekniker

Indlæg: 263

PB

Vidvinkel? Det er bare min Sony Z telefon jeg har brugt Smile Men toget står på et kurvespor, så måske den snyder lidt Laughing out loud

Men jeg har haft toget skilt ad, så tenderen kunne løftes fri.. Gangbroen sidder klemt fast med tre små dutter, og den i midten var ikke helt i bund. Det er den nu Wink
Frygtede lige netop det skulle retur.. Har ventet på det i snart 3 måneder, så nu gider jeg altså ikke vente mere Wink
 
Men problemet er klaret. Troede ikke det bare lige kunne ændres. Mine gamle marklin dampere er bare støbt i et stykke. Der er ikke alle de fine påsatte detaljer.

I love it Love

__________________

Mvh.

Frank Olesen

Like 0 kan lide
Top

Picture

gejo

Indlæg: 668

PB

 

Dejligt, at du kunne klare det selv. Tillykke med maskinen. Smile

Kurvesporet snød mig - ingen tvivl om det. Foto kan være meget misvisende, hvis ikke billedet tages meget omhyggeligt. Wink

Hilsen

Gert

Like 0 kan lide
Top

Picture

Frank-O

Industri-Tekniker

Indlæg: 263

PB

Takker Smile

 

Ja ved nærmere øjesyn kan jeg godt se at vidvinkel effekten er ret fremtrædende Smile

__________________

Mvh.

Frank Olesen

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.