Jeg har netop modtaget en ny lækker sag fra Marklin!! Det var åbenbart allerede jul
Der er dog den lille detalje at den ene gangbro hen langs kedlen, sidder skævt. eller rettere. Den bølger.
Jeg har vedhæftet et billlede..
Som det kan anes, så starter det ved drivhjulet længst til venstre, og slutter faktisk først helt ude i fronten..
Hvad kan være årsagen til dette?
Jeg kan uden problemer trykke broen ned med en finger. Men den hopper op igen, så snart jeg slipper.
Er der nogen gode forslag til at fikse dette så det ikke er så slemt?
Mvh. Frank Olesen
Mvh.
Frank Olesen
gejo
Det er svært at se på fotoet, da du har anvendt en vidvinkel. Imidlertid er mit svar, at du får den byttet ved forhandleren.
Hilsen
Gert
Frank-O
Industri-Tekniker
Vidvinkel? Det er bare min Sony Z telefon jeg har brugt
Men toget står på et kurvespor, så måske den snyder lidt 

Men jeg har haft toget skilt ad, så tenderen kunne løftes fri.. Gangbroen sidder klemt fast med tre små dutter, og den i midten var ikke helt i bund. Det er den nu
Frygtede lige netop det skulle retur.. Har ventet på det i snart 3 måneder, så nu gider jeg altså ikke vente mere
Men problemet er klaret. Troede ikke det bare lige kunne ændres. Mine gamle marklin dampere er bare støbt i et stykke. Der er ikke alle de fine påsatte detaljer.
I love it
Mvh.
Frank Olesen
gejo
Dejligt, at du kunne klare det selv. Tillykke med maskinen.
Kurvesporet snød mig - ingen tvivl om det. Foto kan være meget misvisende, hvis ikke billedet tages meget omhyggeligt.
Hilsen
Gert
Frank-O
Industri-Tekniker
Takker
Ja ved nærmere øjesyn kan jeg godt se at vidvinkel effekten er ret fremtrædende
Mvh.
Frank Olesen