Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.727

PB

ER FUNDET ! ! ! : Roco DB Schenker/Green Cargo BR 185 402-5 ER FUNDET ! ! !

Hej,

Jeg har for nyligt fundet ud af, at der findes et andet oplag fra Roco af DB Schenker/Green Cargo´s BR185 ellok, hvor litra er BR185 402-5.

Den kunne jeg rigtig godt tænke mig i samlingen. Så hvis der er nogen der har set den hos en forhandler, ved hvor den kan købes eller måske selv vil sælge, så er jeg meget interesseret  Smile

Både AC og DC versionen har interesse. Roco varenummer 62709 / 68709

Det skal som sagt bare være med litra 185 402-5  Smile

Mvh

Lasse

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.727

PB

Så har jeg muligvis fundet et eksemplar  Smile

Men jeg lader lige indlægget stå indtil jeg er 100% sikker . . .  og sikker på at det er et eksemplar med den litrering jeg søger  Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.727

PB

Jeg fandt modellen med den ønskede litrering hos Spor23. De har endda stadig 3 stk tilbage hvis andre skulle være interesseret . . . og prisen er kr. 1.343,- for en DC model.

Modellen med litreringen BR 185 402-5 findes vist også kun i denne DC udgave. Der er tale om andet oplag af modellen fra Roco og så vidt jeg kan forstå, så blev der desværre ikke lavet AC versioner af dette andet oplag.

Spor23 har faktisk lige lagt den på forsiden af deres hjemmeside efter jeg var forbi  Smile

http://spor23.dk

Mvh

Lasse

 
Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.