Selvbyg/ombyg

Om at bygge modeller helt fra bunden - eller lave større ombygninger på industrimodeller.

EmneSvarOprettetsorteringsikonSeneste svar
rensning af messing 5 Fri 22/5/2009 - 20:31
af merete_np
Lør 23/5/2009 - 16:56
af 00
Marklin MY ombyggning fra analog til digital med lyd 50 Thu 14/5/2009 - 16:50
af Sebastian Leo F...
Mon 6/12/2010 - 20:38
af Lars
X-bus-farver 1 Thu 14/5/2009 - 13:05
af Techek
Thu 14/5/2009 - 13:14
af Bibihest
Märklin 29756 27 Tue 12/5/2009 - 22:27
af martindahl
Søn 17/5/2009 - 20:05
af martindahl
Materiale til byg selv huse ?? 4 Mon 11/5/2009 - 23:31
af domino
Thu 14/5/2009 - 17:03
af domino
Tor Bn og Bns. 19 Lør 9/5/2009 - 13:10
af ThomasT73
Søn 27/2/2011 - 17:53
af Litra ME
overdel til personvogn 3 Fri 8/5/2009 - 17:58
af Gert Frikke
Wed 13/5/2009 - 23:29
af Gert Frikke
Sneplov - også kaldet Strygejernet 84 Wed 6/5/2009 - 22:23
af martindahl
Wed 7/8/2013 - 12:36
af JGJ67
Hampli Mh 9 Lør 18/4/2009 - 16:35
af Frben
Mon 20/4/2009 - 13:29
af bl
Fiskekutter pa værft 5 Wed 15/4/2009 - 20:29
af Gert
Søn 19/4/2009 - 13:03
af Gert
Dobbeldækkerne fra Hobby trade 11 Wed 8/4/2009 - 11:10
af jkp4100
Thu 9/4/2009 - 21:14
af jkp4100
Laster til H0. Men I andre må godt kigge med. 44 Tue 7/4/2009 - 13:55
af F.Ormstrup
Mon 5/4/2010 - 23:45
af Newtrain
Hva finnes av gode modeller av danske godsvogner anno 1957? 6 Wed 1/4/2009 - 23:10
af Asgeir
Mon 6/4/2009 - 23:07
af Lars Skjærlund
.... 1 Wed 1/4/2009 - 7:32
af F.Ormstrup
Wed 1/4/2009 - 8:43
af tybalt
selvbyg ME 16 Mon 30/3/2009 - 11:16
af Litra ME
Wed 29/4/2009 - 19:16
af Mads H
Links til forhandler 7 Søn 29/3/2009 - 18:34
af JD
Tue 31/3/2009 - 21:50
af JD
Konvertering fra 2- til 3-skinnedrift 14 Lør 14/3/2009 - 18:02
af duebjerg
Tue 16/6/2009 - 22:36
af martindahl
MO byggesæt fra Togdillen 9 Lør 14/3/2009 - 15:05
af Kresten
Thu 3/11/2011 - 22:30
af Amagerkaner
Lodning af messing/nysølvplade 3 Thu 12/3/2009 - 13:56
af Møtrik
Fri 13/3/2009 - 4:48
af kedde
A/S FRICHS Firkantet (ups) 8 Thu 12/3/2009 - 9:34
af Møtrik
Fri 13/3/2009 - 11:00
af Møtrik
Ombygning af Trix BR232 0 Wed 11/3/2009 - 15:44
af Bibihest
n/a
Manuel styring af signaler 33 Wed 11/3/2009 - 13:05
af trn85
Fri 20/3/2009 - 10:34
af trn85
Førehus i et V200 1 Thu 19/2/2009 - 18:49
af peet
Thu 19/2/2009 - 19:00
af moppe
lodning på K-skinner 7 Wed 18/2/2009 - 21:54
af Gert Frikke
Thu 16/7/2009 - 14:31
af bygger01
Reparation af Märklin Litra N - BR50 53 Mon 16/2/2009 - 23:44
af Kresten
Tue 31/3/2009 - 20:56
af Ty2 406