Der er i øjeblikket 162.504 indlæg på Sporskiftet, skrevet af 4.704 registrerede brugere.
- Log ind for at oprette nyt indhold i forummet.
Selvbyg/ombyg
Om at bygge modeller helt fra bunden - eller lave større ombygninger på industrimodeller.
| Emne | Svar | Oprettet | Seneste svar | |
|---|---|---|---|---|
|
|
rensning af messing | 5 | Fri 22/5/2009 - 20:31 af merete_np |
Lør 23/5/2009 - 16:56 af 00 |
|
|
Marklin MY ombyggning fra analog til digital med lyd | 50 | Thu 14/5/2009 - 16:50 af Sebastian Leo F... |
Mon 6/12/2010 - 20:38 af Lars |
|
|
X-bus-farver | 1 | Thu 14/5/2009 - 13:05 af Techek |
Thu 14/5/2009 - 13:14 af Bibihest |
|
|
Märklin 29756 | 27 | Tue 12/5/2009 - 22:27 af martindahl |
Søn 17/5/2009 - 20:05 af martindahl |
|
|
Materiale til byg selv huse ?? | 4 | Mon 11/5/2009 - 23:31 af domino |
Thu 14/5/2009 - 17:03 af domino |
|
|
Tor Bn og Bns. | 19 | Lør 9/5/2009 - 13:10 af ThomasT73 |
Søn 27/2/2011 - 17:53 af Litra ME |
|
|
overdel til personvogn | 3 | Fri 8/5/2009 - 17:58 af Gert Frikke |
Wed 13/5/2009 - 23:29 af Gert Frikke |
|
|
Sneplov - også kaldet Strygejernet | 84 | Wed 6/5/2009 - 22:23 af martindahl |
Wed 7/8/2013 - 12:36 af JGJ67 |
|
|
Hampli Mh | 9 | Lør 18/4/2009 - 16:35 af Frben |
Mon 20/4/2009 - 13:29 af bl |
|
|
Fiskekutter pa værft | 5 | Wed 15/4/2009 - 20:29 af Gert |
Søn 19/4/2009 - 13:03 af Gert |
|
|
Dobbeldækkerne fra Hobby trade | 11 | Wed 8/4/2009 - 11:10 af jkp4100 |
Thu 9/4/2009 - 21:14 af jkp4100 |
|
|
Laster til H0. Men I andre må godt kigge med. | 44 | Tue 7/4/2009 - 13:55 af F.Ormstrup |
Mon 5/4/2010 - 23:45 af Newtrain |
|
|
Hva finnes av gode modeller av danske godsvogner anno 1957? | 6 | Wed 1/4/2009 - 23:10 af Asgeir |
Mon 6/4/2009 - 23:07 af Lars Skjærlund |
|
|
.... | 1 | Wed 1/4/2009 - 7:32 af F.Ormstrup |
Wed 1/4/2009 - 8:43 af tybalt |
|
|
selvbyg ME | 16 | Mon 30/3/2009 - 11:16 af Litra ME |
Wed 29/4/2009 - 19:16 af Mads H |
|
|
Links til forhandler | 7 | Søn 29/3/2009 - 18:34 af JD |
Tue 31/3/2009 - 21:50 af JD |
|
|
Konvertering fra 2- til 3-skinnedrift | 14 | Lør 14/3/2009 - 18:02 af duebjerg |
Tue 16/6/2009 - 22:36 af martindahl |
|
|
MO byggesæt fra Togdillen | 9 | Lør 14/3/2009 - 15:05 af Kresten |
Thu 3/11/2011 - 22:30 af Amagerkaner |
|
|
Lodning af messing/nysølvplade | 3 | Thu 12/3/2009 - 13:56 af Møtrik |
Fri 13/3/2009 - 4:48 af kedde |
|
|
A/S FRICHS Firkantet (ups) | 8 | Thu 12/3/2009 - 9:34 af Møtrik |
Fri 13/3/2009 - 11:00 af Møtrik |
|
|
Ombygning af Trix BR232 | 0 | Wed 11/3/2009 - 15:44 af Bibihest |
n/a |
|
|
Manuel styring af signaler | 33 | Wed 11/3/2009 - 13:05 af trn85 |
Fri 20/3/2009 - 10:34 af trn85 |
|
|
Førehus i et V200 | 1 | Thu 19/2/2009 - 18:49 af peet |
Thu 19/2/2009 - 19:00 af moppe |
|
|
lodning på K-skinner | 7 | Wed 18/2/2009 - 21:54 af Gert Frikke |
Thu 16/7/2009 - 14:31 af bygger01 |
|
|
Reparation af Märklin Litra N - BR50 | 53 | Mon 16/2/2009 - 23:44 af Kresten |
Tue 31/3/2009 - 20:56 af Ty2 406 |
- Log ind for at oprette nyt indhold i forummet.
