Picture

Triangel

Odense

PB

MH 301

Hej 

MH 301 kørte sine sidste år i Odense, inden den forsøgte at gøre en köf mindre... Er der nogle der har billeder af MH 301 fra dens sidste tjeneste år i Odense? Grund til at jeg netop er interesseret i dette, er at jeg mener at 301 kørte rundt i 3 farver, på en gang... altså grøn, rød og sort. Og da jeg vil ha malet den i model, men mangler nogle fotos, for jeg kan ikke huske om det var den ene eller den anden ende der var grøn.

Med venlig hilsen

Peter

Like 0 kan lide

Picture

diablomandk

PB

hey Peter jeg har sat en spører igang håber at kunne vende tilbage

Brian

Like 0 kan lide

Picture

diablomandk

PB

så peter har jeg fået lidt infomation til dig gamle ven...

1. de kloge skriver til mig du skal ikke kikke på 301 men 321 da den har fået en masse dele som her omtalt

jeg har fundet ud af at farven på nogle ad MH er noget der er kommet under rep og lånte dele fra andre Mhér

301 som efter haveri blev hensat i Fredericia blev bla brugt til ar fixe 321 op med så kørte 341 i gammelgrøn rundt med sort motorhjelm fra 334.
334 havde fået isat dele fra 321 og blev således til MH 321. Så mit bud må være, at 321 havde fået sin grønne hjelm fra 341, denne ombytning skete i 1985-1986. og i 1988 fik den en tur til dennegang hvor den fik dele fra 301.

derfor kunne man se den med grøn snude rød førehus og bagsnude var sort.

MH 301 efter havari i Odense og hensat i Fredericia. Foto fra den 2. juli 1988.

Billede

MH 321 iført grøn motorhjelm. Foto fra Nyborg den 19. juli 1988.

Billede

den skulle her være med 301 førehus og 341 grønne forsnude og 334 bagsnude

Håber dette kunne hjælpe dig min ven

Brian der fik hjælp til at kunne svare på dine spørsmål

Like 0 kan lide

Picture

diablomandk

PB

fik lige et foto mere

her kan du tydligt se de 3 farver.

Billede

sender det til dig på mail også så du selv har det

Brian

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.