Hej
Har de sidste par dage tegnet Henchel MH passende til Roco´ V60 (V364)
Hvis der er nogen der er interesseret i denne overdel kan man anskaffe sig den her, i 3D printet akryl. Samtidig skal der lyde en stor tak til Tybalt for lån af undervogn
---|---|
Henchel Overdel.PDF | 989.45 kB |
cbt
Det ser rigtig godt ud, Peter.
Nu kommer jeg da helt til at fortryde, at jeg har solgt min Roco V60 i foråret, fordi jeg regnede med, at der ikke blev mulighed for at lave en "Hængsel" MH indenfor en overskuelig fremtid.
Hvilket program har du brugt til at lave 3D-modellen i - Solid-et-eller-andet, Pro/E eller et AutoDesk-program ?.
Hvad med at modellere et vinduessæt til MH'en også ?. Vil de ikke kunne blive glasklare, hvis de printes i acryl ?.
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen
Fremo-medlem, H0 2-skinne, digital, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), alle epoker - dog primært IV og V.
Triangel
Odense
Hej Carsten
Det er jeg da ked af.... Men jeg bruger Solidworks til at tegne i. Jeg ville gerne lave vinduer til den, men problemet er bare at, der er desværre ikke noget printbart materiale der er godt til det...
Med venlig hilsen
Peter
Nikk
Hi,
I'm really interested in a print of this Loco. Has anyone ever seen it printed? Does anyone have contact to the person who made the construction?
Any help would be very appreciated! The line I am modelling had one of these and there's no model availlable of it.
Best regards and thank you
Nikk
BLK_AARH
it
Hej, får denne meddelelse:
V.h.
Bent L.K.
schellerup
Lokomotivfører, Radiomekaniker
Det oprindelige opslag er fra 2011, så det er nok derfor.
Mvh
Torben
Mvh
Torben