Picture

Triangel

Odense

Indlæg: 269

PB

Henchel DH440 - MH

Hej 

Har de sidste par dage tegnet Henchel MH passende til Roco´ V60 (V364)

BilledeBillede

BilledeBillede

 

Hvis der er nogen der er interesseret i denne overdel kan man anskaffe sig den her, i 3D printet akryl. Samtidig skal der lyde en stor tak til Tybalt for lån af undervogn Smile

__________________

Med venlig hilsen

Peter

AttachmentStørrelse
Henchel Overdel.PDF989.45 kB
Like 0 kan lide
Top

Picture

cbt

Indlæg: 1.152

PB

Det ser rigtig godt ud, Peter.

Nu kommer jeg da helt til at fortryde, at jeg har solgt min Roco V60 i foråret, fordi jeg regnede med, at der ikke blev mulighed for at lave en "Hængsel" MH indenfor en overskuelig fremtid.

Hvilket program har du brugt til at lave 3D-modellen i - Solid-et-eller-andet, Pro/E eller et AutoDesk-program ?.

Hvad med at modellere et vinduessæt til MH'en også ?. Vil de ikke kunne blive glasklare, hvis de printes i acryl ?.

__________________

Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne, digital, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), alle epoker - dog primært IV og V.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Triangel

Odense

Indlæg: 269

PB

Hej Carsten

Det er jeg da ked af.... Men jeg bruger Solidworks til at tegne i. Jeg ville gerne lave vinduer til den, men problemet er bare at, der er desværre ikke noget printbart materiale der er godt til det... 

__________________

Med venlig hilsen

Peter

Like 0 kan lide
Top

Picture

Nikk

Indlæg: 1

PB

Hi,

 

I'm really interested in a print of this Loco. Has anyone ever seen it printed? Does anyone have contact to the person who made the construction?

Any help would be very appreciated! The line I am modelling had one of these and there's no model availlable of it.

Best regards and thank you

Nikk

Like 0 kan lide
Top

Picture

BLK_AARH

it

Indlæg: 128

PB

Hej, får denne meddelelse:

 

Error: 404Sorry, we can't find the page you're looking for.

 

__________________

V.h.
Bent L.K.

Like 0 kan lide
Top

Picture

schellerup

Lokomotivfører, Radiomekaniker

Indlæg: 36

PB

Det oprindelige opslag er fra 2011, så det er nok derfor.

Mvh

Torben 

__________________

Mvh

Torben

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.