Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.741

PB  Hjemmeside

Minichamps 2024

https://www.huenerbein.de/media/64/da/30/1706800253/Minichamps2024.pdf

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 1 kan lide
Top

Picture

MM.Andersen

Tekniker (Auto)

Nordsjælland

Indlæg: 239

PB  Blog

Så er der Toyota Corolla GT fra 80erne i 1:87 til dem der mangler sådan en, de var populære dengang og kørte godt, til dem der mangler flere varianter fra 70erne er der Alfa Romero GTA, Autobianch A112 og Citroen SM bla. Men om der er forhandlere i Danmark ved jeg ikke.

Jeg overvejer om man skulle henvende sig til en producent omkring en Corolla fra 70erne men man skal jo nok stadig aftage mindst 300 eksemplarer før de bliver sat i produktion.

Vh Andersen

Like 0 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 990

PB

MM.Andersen skrev:

Så er der Toyota Corolla GT fra 80erne i 1:87 til dem der mangler sådan en, de var populære dengang og kørte godt, til dem der mangler flere varianter fra 70erne er der Alfa Romero GTA, Autobianch A112 og Citroen SM bla. Men om der er forhandlere i Danmark ved jeg ikke.

Jeg overvejer om man skulle henvende sig til en producent omkring en Corolla fra 70erne men man skal jo nok stadig aftage mindst 300 eksemplarer før de bliver sat i produktion.



Enig, det mangler vi - men ja, der er trods alt nok begrænset afsætning af dem.

Jeg synes også klart at vi mangler HiAce i 2. og 3. generation der var virkelig almindelige i bybiledet! Der burde både kunne laves 3x34, Fona m.fl., er også næsten sikker på at P&T havde både i post-gul og telegrå! 

Mvh
Peter

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.