https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/2906/jouef-nouveautes-2024_pdf
mvh,
Gert
Gert
Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!
Gert
Udgiver af jernbanebøger
Veenendaal Netherlands
Undskyld! Det viser sig bare at være en foreløbig invitation. Mærkeligt, at Trainsdepot udgiver den.
mvh,
Gert
Bent_P
Jyllands hovedstad
Gert, læser du ikke selv nyhederne du poster her?
Hilsen Bent P.
Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner
Gert
Udgiver af jernbanebøger
Veenendaal Netherlands
Bent, jeg deler altid nyhederne, så snart jeg har links, og først efter jeg har offentliggjort dem, går jeg og ser selv, hvilke smukke ting der venter os. Normalt går det godt, men i dette tilfælde ser Trainsdepot ud til at have offentliggjort forhåndsmeddelelser.
Grunden til at offentliggøre nyheder med det samme er, at der nogle gange opstår lange ventetider, når der er travlt. Jo før jeg poster det her, jo større er chancen for, at ventetiderne for Sporskiftets brugere bliver mindre end forventet. Endelig kommer de rigtige nyheder fra Hornby-mærkerne tirsdag eller onsdag.
mvh,
Gert
peterw
Ingeniør
Frederiksberg
Moderator
Bent, jeg deler altid nyhederne, så snart jeg har links, og først efter jeg har offentliggjort dem, går jeg og ser selv, hvilke smukke ting der venter os. Normalt går det godt, men i dette tilfælde ser Trainsdepot ud til at have offentliggjort forhåndsmeddelelser.
Grunden til at offentliggøre nyheder med det samme er, at der nogle gange opstår lange ventetider, når der er travlt. Jo før jeg poster det her, jo større er chancen for, at ventetiderne for Sporskiftets brugere bliver mindre end forventet. Endelig kommer de rigtige nyheder fra Hornby-mærkerne tirsdag eller onsdag.
Jeg er ret sikker på at jeg på vegne af flertallet kan sige TAK for dit frivilige nyheds-arbejde på sporskiftet, Gert.
Det hører desværre til blandt præmis'erne for vores hobby at enkelte kværulanter / brokkehoveder absolut må markere sig ind imellem.
Peter
Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.
Gert
Udgiver af jernbanebøger
Veenendaal Netherlands
https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/2906/jouef-nouveautes-2024_pdf
mvh,
Gert
jhcn
IT & AV vejleder, C. la Cours Skole
Lystrup
Jeg er ret sikker på at jeg på vegne af flertallet kan sige TAK for dit frivilige nyheds-arbejde på sporskiftet, Gert.
Det hører desværre til blandt præmis'erne for vores hobby at enkelte kværulanter / brokkehoveder absolut må markere sig ind imellem.
Peter
Peter
Og det tak kan ikke siges eller skrives tit nok!
/Henrik
Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.
Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner