Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

PB  Hjemmeside

Brawa 2025

https://modellbahn-ruckert.de/wp-content/uploads/2019/01/BRAWA_Neuheiten2025.pdf

mvh,
Gert

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 2 kan lide

Picture

LasseSteen

PB

Hurra, så kom Twindexx mellemvognen endelig i Nah.Sh designet, så jeg kan lave min Re7 stamme fra Flensburg til Hamburg med en Br 112 anno 2016  Tongue

(At der så står "Kiel" i destinationsskiltet, det går nok)

Den vogn har jeg forudbestilt 2 stk af i januar måned 2018. Det er dæleme lang ventetid . . . men alt godt kommer til den der venter  Smile

Like 0 kan lide

Picture

4464 Bittern

PB

LasseSteen skrev:

Hurra, så kom Twindexx mellemvognen endelig i Nah.Sh designet, så jeg kan lave min Re7 stamme fra Flensburg til Hamburg med en Br 112 anno 2016  Tongue

(At der så står "Kiel" i destinationsskiltet, det går nok)

Den vogn har jeg forudbestilt 2 stk af i januar måned 2018. Det er dæleme lang ventetid . . . men alt godt kommer til den der venter  Smile

De stammer kan jeg godt huske, de vil give et fint afbræk i en ellers rød stamme på anlægget  Cool

Men syntes også ventetiden har været lang, det er lige før de når at blive skiftet ud inden vi får togstammen i model  Shock

Like 0 kan lide

Picture

LasseSteen

PB

4464 Bittern skrev:

De stammer kan jeg godt huske, de vil give et fint afbræk i en ellers rød stamme på anlægget  Cool

Ja, lige præcis  Laughing out loud

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.