Picture

Helweg

Indlæg: 316

PB  Blog  Hjemmeside

Triumfbuen i Aalborg (1960)

Hej allesammen 

Jeg leder efter nogle gode billeder af den gamle Godsstation (Triumfbuen) som stod i Aalborg i 60'erne ... bygger engang omkring 1900

Det eneste billed som jeg endtil nu har funder er et vinter billed med masserer af sne på, og temmelig uklar

.. jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve at lave en udgave af denne bygning til min ejen H0 bane.

 

Håber at der er nogen som kan hjælpe mig her ...

__________________

Hilsen

Kim Helweg Madsen

Spor0shoppen.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

h087

togtosse

Græsted

Indlæg: 1.903

PB  Blog

Hej Helweg

prøv at tage kontakt med klubben her

http://www.h0-aalborg.dk/f-651.htm

http://www.h0-aalborg.dk/forside/h0_ab_4feb2011_mj-img_5057.jpg

de har lavet den i model

mvh h087

__________________

med venlig hilsen

henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk

det vigtigste i at vide - er at vide -  hvad man ikke ved

Like 0 kan lide
Top

Picture

Helweg

Indlæg: 316

PB  Blog  Hjemmeside

Hej H087

Har siddet og kikket på deres billed side og ja de har lavet en udgave af den .... rigtig flot (gid at jeg selv kunne lave den så flot... og vidste hvordan de har gjord det så godt), osse selv om at der mangle noget i de to side bygninger... der var bla. en indgang's dør i den lille side bygning som forbandt hoved bygningen med ind og ud gang terminalen 

__________________

Hilsen

Kim Helweg Madsen

Spor0shoppen.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

h087

togtosse

Græsted

Indlæg: 1.903

PB  Blog

Hej Helweg

ja den er flot - men prøv at tage kontakt med dem - angående foto og tegninger af forbillede - de er hjælpsomme deroppe - fik noget fra dem for en del år siden

mvh h087

__________________

med venlig hilsen

henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk

det vigtigste i at vide - er at vide -  hvad man ikke ved

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.