Jeg sad og læste inde på DMJU´s hjemmeside med hensyn til tilmeldningen og hæftede mig i at man skal printe udfylde og scanne den ind og sende den på en mail.
Hold da kæft er der stadig nogle der gør det og kunne det ikke være nemmere og sende det som papirrulle eller udhugget på en sten ?
Det virker sgu i mine øjne noget oldnordisk måde og gøre det på eller er det bare mig ?
Denis Petersen
Tobran
Jeg tror messen ville være overstået inden tilmeldingerne kom, hvis de skulle hugges ud i sten
På den anden side, er det vel også spild at tid at sidde her og brokke sig, det ændre jo ikke noget ved måden at tilmelde sig. Den tid kunne jo være bedre brugt på at udskrive, udfylde og scanne et bette dokument.
Torben Z.
Jeg sad og læste inde på DMJU´s hjemmeside med hensyn til tilmeldningen og hæftede mig i at man skal printe udfylde og scanne den ind og sende den på en mail.
Hold da kæft er der stadig nogle der gør det og kunne det ikke være nemmere og sende det som papirrulle eller udhugget på en sten ?
Det virker sgu i mine øjne noget oldnordisk måde og gøre det på eller er det bare mig ?
Denis Petersen
Når du en gang kommer ud af din CHOK-mode, så skulle du afbestille din stenhugger og læse den sidste sætning i afsnittet:
"Hvis I har problemer med dette er i velkommen til at kontakte os (på samme mail adresse) eller eventuelt sende os de samme oplysninger på en almindelig mail."
Det synes for mig, som om at DMJU har taget højde for din slags
Med modelbanehilsen
Torben Z.
http://www.danskmodel.dk
- info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv.
- besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger - tag en tur "Down memory Lane".
Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.
Denis Schuster Petersen
Ambulancebehandler
Min slags ??
Kan du ikke lige uddybe hvad min slags er for så kan du da lige beskrive det lyder da spændene.
Ja kan da sagtens se de har helgarderet sig men det virker sgu noget gammeldags og skrive det på den måde som det er gjort.
Denis Petersen
bygger01
Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog
Herning
Det var så min mening ...........
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).
fjorbak
Hej
griner endnu skal er ikke mere til for at få en griner, *ggggggggggggggggg*
Tænk at man kan brokke sig over at skulle sende en mail, tæn på den tid du har brugt på nuværende, og sandsynligvis læse vores savr til dig *ggggggggggggggg* det er sq da til grin, som Jørgen skrver det var til klubber og ikke til medlemmer af lubber men klubben, og den bestyrelse som skal tilmelde sig *ggggggggggggg*
undskyld mig jer andre
med venlig hilsen
Fjorbak
kører 3 skinne på moduler, anlægget styres af Windigipet 2021.
Medlem af MIst-KOP = Märklin Insider Stamm Tisch - Kopenhagen
Torben Z.
Min slags ??
Kan du ikke lige uddybe hvad min slags er for så kan du da lige beskrive det lyder da spændene.
Hej Denis.
En forkert formulering, så min uforbeholdne undskyldning
Men lad mig bytte "din slags" ud med "andre former for indberetning".
Ja kan da sagtens se de har helgarderet sig men det virker sgu noget gammeldags og skrive det på den måde som det er gjort.
Denis Petersen
Det kan næppe skrives meget anderledes.
Med "det virker sgu noget gammeldags" kunne du formentlig have ønsket en mere nutidig elektronisk indberetning.
Hvis DMJU ikke har ekspertisen til en mere moderne form for indberetning indenfor egne rækker, så skal en sådan løsning købes (og det er ikke billigt).
I betragtning af det begrænsede antal indberetninger, så er den nuværende løsning den mest egnede - gammeldags eller ej.
Med modelbanehilsen
Torben Z.
http://www.danskmodel.dk
- info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv.
- besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger - tag en tur "Down memory Lane".
Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.
pejft
Kurser i modeljernbane hos AOF
Moderator
Denis Petersen
De bedste modeljernbanehilsener
Peter Topp Engelsted Jonasen
http://www.digitaltog.dk - http://www.kvv73.dk - http://www.jonasen.eu - www.digital-train.com
Denis Schuster Petersen
Ambulancebehandler
Sagtens peter
1. Lav en skabelon på selve mailen og send den retur
Avs det tog vist lige 3 sekunder og finde ud af det hvor svært var det ??
næææ så hellere.
1. Printe ud
2. Udfylde den
3. Skanne den ind IGEN som lå eletronisk i forvejen !!!!!!!!!!!!!!!!!!
4. Sende den.
Og Jørgen om det så var til 1 eller 1.000.000.000 er da P.... ligegyldigt, men hvis man forventer at alle formænd har en skanner så go for it da
Men kunne da forstå der kom lidt forhøjet blodtryk hos nogle
Der kan også forekomme en teskefuld ironi i ovenstående......find det selv
Denis Petersen
boholm
Service Engineer
Kastrup
Hvis man ikke har fulgt med - eller hvis man "bare" ikke ved det:
1. Sidet er nyt: Nyt sted og ny software / teknik.
2. Webmaster er ny. Han er (rimelig) ny i website-teknik og "kæmper" (=indlæring) med den ny software.
Så derfor: Al begyndelse er svær. Og der er mange ting, der skal på plads. Denne detalje er helt sikkert en af dem, men den har ikke første prioritet.
MVH
Bo Holmqvist
Et N-site: http://www.jernhesten.dk
Mine tog-feriebilleder : http://www.holmqvist.dk/Billedgalleriet/index.htm<
Denis Schuster Petersen
Ambulancebehandler
Og det er skam også helt i orden
Man kan altid lære nyt
Denis Petersen
bygger01
Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog
Herning
Sagtens peter
1. Lav en skabelon på selve mailen og send den retur
Avs det tog vist lige 3 sekunder og finde ud af det hvor svært var det ??
næææ så hellere.
1. Printe ud
2. Udfylde den
3. Skanne den ind IGEN som lå eletronisk i forvejen !!!!!!!!!!!!!!!!!!
4. Sende den.
Og Jørgen om det så var til 1 eller 1.000.000.000 er da P.... ligegyldigt, men hvis man forventer at alle formænd har en skanner så go for it da
Men kunne da forstå der kom lidt forhøjet blodtryk hos nogle
Der kan også forekomme en teskefuld ironi i ovenstående......find det selv
Denis Petersen
Jeg læser det sådan, at Du ordnede det på 3 sek ..........
Jamen så kunne Du på den lette måde og behøvede ikke det højere blodtryk ved dit første indlæg
Har Du fået meldt Din klub til ?
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).
Denis Schuster Petersen
Ambulancebehandler
Ja Jørgen
Den ene klub er skam meldt til og ved da at formanden bandede over fremgangsmåden
Denis Petersen
Bent_P
Jyllands hovedstad
Kunne formanden da ikke finde ud af at skrive oplysningerne ind i en email og sende dem til den nævnte email adresse?
Hilsen Bent P.
Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner
Denis Schuster Petersen
Ambulancebehandler
Har du overhovedet læst ovenstående som jeg har startet tråden med ?
Bent_P
Jyllands hovedstad
Ja,jeg har læst at i broker jer over at i skal printe ud og scanne. Og at i ikke har læst videre og forstået at i kan sende det til DMJU på mail uden at printe og scanne. Vær opmærksom på at rigtigt mange klubber ledes af folk på min alder, mange af disse er computeranalfabeter, vor det at udskrive og scanne er ganske naturligt, lidt som at sende en fax.
Hilsen Bent P.
Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner